تعمیرات تاسیسات استخر

تعمیرات تاسیسات استخر

تعمیرات تاسیسات استخر – همانطور که میدانید برای راه اندازی استخرهای خانگی و مجتمع های ورزشی و عمومی نیاز به تاسیسات خاصی است.

که عملا بدون آنها امکان راه اندازی استخر و سونا و جکوزی غیرممکن است. نصب و اجرای این تاسیسات نیازمند تخصص لازم و دانش کافی است.

و حتما برای تصب و راه اندازی تاسیسات استخر سونا و جکوزی و تعمیر استخر خانگی باید از یک متخصص با تجربه جهت اجرا دعوت به عمل آید تا این تاسیسات و استخر طبق استانداردهای روز اجرا شود.

گروه فنی سرویسکاران 24 در کلیه امور مربوط به نصب و راه اندازی و سرویس تاسیسات استخر و تعمیر و نگهداری تاسیسات استخر و سونا جکوزی آماده عقد قرارداد در تمام زمینه ها با شما عزیزان میباشد.

شما با یک تماس میتواند در زمینه تعمیرات استخر خانگی و عقد قرارداد تعمیر و نگهداری استخر خانگی از خدمات ما برخوردار گردید.

تعمیرات تاسیسات استخر

تعمیر و نگهداری تاسیسات استخر خانگی

تعمیرات تاسیسات استخر را میشود از جهات مختلف مورد بررسی و توجه قرار داد به دلیل اینکه در استخر از تجهیزات زیادی استفاده میشود.شما عزیزان دقت فرمایید که تعمیر استخر سونا جکوزی حتما باید توسط تعمیرکار مجاز صورت گیرد.

در طول دوره بکار گیری نیاز به تعمیر و نگهداری تاسیسات استخر است که تعمیرات خاص خود را دارد که این تجهیزات شامل:

  • موتورخانه
  • سیستم های لوله کشی
  • بویلر

و غیره میشود که انجام تعمیر تاسیسات استخر باید بوسیله افراد متخصص انجام گیرد تا دچار مشکلات بعدی و هزینه های اضافه نشود.

تعمیرات تاسیسات استخر

تعمیر موتورخانه استخر

تعمیرات تاسیسات استخر – موتورخانه یکی از مهمترین قسمتهای استخر است که در آن از تجهیزات زیادی استفاده شده که ممکن است بسیار نیاز به تعمیر و نگهداری تاسیسات استخر پیدا کند.

و یک بخش مهم دیگر در استخر فیلترینگ آب استخر است که مربوط به فیلتر های تصفیه میباشد و با وجود سیلیس عمل تصفیه انجام میشود که بی توجهی به ان میتواند به مرور باعث خرابی تاسیسات شود.

عموما باید هر چند مدت یک بار سیلیس منبع تعویض شود و نحوه تعویض سیلیس استخر باید به صورت استاندارد انجام شود.

توجه: به سرویس تاسیسات استخر بطور دوره ای میتواند از این اتفاق پیشگیری کند.که اسیدشویی استخر که در ارتباط با کاسه استخر صورت میگیرد و باید مورد توجه باشد.

تجهیزات مهم استخر به شرح زیر است:

  • پمپ آب
  • بویلر
  • مشعل
  • فیلتر
  • اسکیمر

تعمیرات تاسیسات استخر

تعمیر و نگهداری تجهیزات تاسیسات استخر پمپ آب و بویلر

تعمیرات تاسیسات استخر – پمپ آب قطعه ای مکانیکی است که در حین کار برای افزایش فشار آب و فرستادن آن به نقاط مورد نظر بکار گرفته میشود.

پمپ های بکار رفته در استخر دارای انواع مختلفی دارد که مهمترین آن ، پمپ سانتریفیوژ است.

بویلر

تعمیر و نگهداری تاسیسات استخر– بویلر یا همان مخزن تحت فشار ، قسمتی از تجهیزات موتورخانه است که  برای گرم کردن آب مورد استفاده قرار میگیرد.

بویلرها به سه شکل آب را گرم میکند.

  • آب گرم
  • آب داغ
  • بخار داغ

مورد استفاده قرار میگیرد.

تعمیرات تاسیسات استخر

سرویس و نگهداری تاسیسات استخر مشعل و فیلتر 

تعمیر و نگهداری تاسیسات استخر – مشعل بخش دیگر از تجهیزات موتورخانه است که با ترکیب سوخت و هوا و مولد آتش ، باعث گرم شدن دیگ می شود.

مشعل در موتورخانه هایی مورد استفاده قرار میگیرد که بجای بویلر از دیگ استفاده می کنند.

فیلتر 

در تعمیرات تاسیسات استخر توجه به تصفیه کننده های استخر مهم است زیرا بی توجهی به این امر میتواند در دراز مدت باعث آسیبهای جدی و پرهزینه به تجهیزات استخر بشود.

از فیلتر جهت تصفیه ی کثیفی ها ی موجود در آب استخر استفاده می شود.پس دقت کنید که در سرویس تاسیسات استخر حتما به تمیزی و سلامت آن توجه شود.

تعمیرات تاسیسات استخر

سرویس تاسیسات استخر اسکیمر و ترموستات

توجه به انواع فیلترهای مصرفی در تعمیرات تاسیسات استخر بسیار مهم است اسکیمر نوعی فیلتر است .

که در نقاط مختلف استخر تعبیه میشود تا تمام چربی ها و ذرات معلق در آب استخر را جذب و از بروز مشکل در سیستم تجهیزات استخر جلوگیری نماید.در زمان سرویس تاسیسات استخر به این نکته حتما توجه شود.

ترموستات

در تجهیزات استخر بخش دیگری در استخر وجود دارد به نام ترموستات که دمای آب را بصورت لحظه ای پایش میکند.

تعمیر تاسیسات استخر و بطور کلی تعمیرات استخر ، معمولا در تجهیزات نام برده شده صورت می گیرد که بیشترین خرابی ها را در پی دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *