محافظ پکیج در مقابل پرندگان

محافظ پکیج در مقابل پرندگان (پکیج بان)

یکی از مشکلاتی که برای پکیج های دیواری که در فضای باز مانند بالکن یا حیاط نصب میشوند لانه سازی پرندگان روی پکیج میباشد.

وقتی پرنده ها به روی پکیج لانه میسازند تمامی خس و خاشاکی که برای ساخت لانه استفاده میکنند به داخل دستگاه رفته و باعث خرابی و آتش سوزی دستگاه میشود.

پکیج بان محافظ پکیج در مقابل لانه سازی پرندگان میباشد که این مشکل را حل کرده و با نصب این محصول روی پکیج بدون آسیب رساندن به پرنده ها دیگر پرندگان نمیتوانند لانه سازی کنند.

پکیج بان نگهبان پکیج شما در مقابل پرندگان میباشد که به شدت به صرفه و اقتصادی میباشد و با پرداخت هزینه ای در حد یک ساندویچ جلوی هزینه های بالاتر جهت تعمیر پکیج دیواری را بگیرید.

در بازار فروش قطعات ، پکیج بان با نام های خار ضد پرنده ، پرنده پران پکیج ، میله ضد پرنده ، نگهبان پکیج و غیره نام گزاری میشود.

این محصول هیچ نمونه خارجی ندارد و برای اولین بار در ایران توسط گروه فنی سرویسکاران 24 طراحی و تولید شده است.

لانه سازی کبوتر روی پکیج

لانه سازی کبوتر و پرندگان روی پکیج دیواری:
 برخی از مشکلاتی که برای پکیج های دیواری که در داخل بالکن هستند به وجود می آید، لانه سازی کبوترها و پرندگان است.
لانه سازی کبوتران روی پکیج.  به خصوص در فصل زمستان به دلیل حفاظت و امنیت و گرمای ناشی از کارکرد پکیج محل مناسبی برای لانه سازی پرندگان نمیباشد . این موضوع مشکلات زیادی را برای پکیج ایجاد می کند.
یکی از مشکلات ایجاد شده تکه چوب های و فضولات پرندگان است. این آشغال ها داخل پکیج نفوذ میکند و به قطعات مختلف پکیج آسیب میزند.

محافظ پکیج در مقابل لانه سازی پرندگان (پکیج بان نگهبان پکیج شما)

یکی از بزرگترین مشکلات رو پکیج بان حل کرده…این محصول برای اولین بار در کشور توسط گروه فنی سرویسکاران 24 طراحی و تولید شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد

خار ضد پرنده

نصب آسان و به صرفه و اقتصادی

برای نصب پکیج بان نیاز به هیچ سرویسکار یا تکنسینی ندارید و خودتان میتوانید به راحتی این محصول را نصب کنید.

نحوه نصب پکیج بان روی بسته بندی محصول به صورت گرافیتی نشان داده شده است اما باز هم در این مقاله ما نحوه نصب را به شما توضیح میدهیم.

برای نصب پکیج بان اول محصول را از بسته بندی خارج میکنید .

شما چهار تا قطعه در اختیار دارید به همراه هشت عدد آهن ربا که قطعات را هر کدام به همراه 2 عدد آهن ربا در کنار هم روی سقف پکیج میچینید و تماااام 😀

پکیج بان در مقابل باد و طوفان و سرما و گرما مقاوم میباشد و هیچ استهلاکی برای مصرف کننده ندارد.

چه کاری انجام دهیم که پرنده روی پکیج لانه نسازد؟

برای اینکه پرندگان و کبوتر ها داخل بالکن شما نیایند که هم مزاحمت سر و صدا و هم کثیف کردن بالکن پیش نیاید یک راه وجود دارد تا بتوانید از شر کبوتران به داخل بالکن راحت شوید.

با نصب پکیج بان روی پکیج به راحتی و با کمترین هزینه این مشکل را رفع کنید.

جلوگیری از لانه سازی کبوتر روی پکیج فقط با پکیج بان امکان پذیر هست

محافظ پکیج در مقابل پرندگان

جلوگیری از نشستن پرنده ها روی پکیج

شما به چهره این بزرگوار نگاه کنید 🙂

به غیر از اینکه محل مناسبی برای لانه سازی انتخاب نکرده و به دستگاه آسیب میزنه برای خودش و جوجه هاش هم خطر داره شاید بپرسید چه خطری که در ادامه بهتون میگم.

دوستان عزیز اگه رفتید بالا سر دستگاه و مشاهده کردید که پرنده ای لانه ساخته و تخم هم گذاشته به هیچ عنوان تاکید میکنم به هیچ عنوان سمت دستگاه نروید و بزارید در کمال آرامش رو تخماش بشینه و جوجه هاشو بزرگ کنه… 😆

به خاط اینکه دیگه کار از کار گذشته و اصلا انسانی نیست بخواید خونشون رو خراب کنید . 😉

منتظر باشید تا وقتی لونه رو ترک کردن اون موقع خس و خاشاک رو جمع  و پکیج بان رو نصب کنید.

حالا علت این که میگیم خطر آفرین هست برای پرنده چیه؟

شاید خیلی از مواقع دیدید پرنده هایی که رو پکیج لانه سازی میکنن بعد از اینکه جوجه ها به دنیا میان بعد از چند روز میمیرند و این فقط یک دلیل داره اونم گاز (nox) یا گاز حاصل از احتراق پکیج رو استشمام میکنن و میمیرند.

پس به غیر از اینکه به دستگاه آسیب میرسونن محل مناسبی هم برای زندگی خودشان نیست.

پکیج بان کوچکترین آسیبی که به حیوانات نمیزند و از خرابی پکیج منزل شما هم جلوگیری میکند.

راه کار و ترفند جلوگیری از ورود پرنده ها به بالکن؟

راحت ترین روش و کمترین هزینه جهت جلوگیری پرندگان به بالکن و جلوگیری از لانه سازی پرنده ها به روی پکیج استفاده از پکیج بان میباشد.

(شما با نصب راحت و سریع پکیج بان به راحتی این مشکل را حل میکنید)

پکیج بان محافظ پکیج دیواری

جلوگیری از خرابی مجموعه فن دستگاه

مهمترین بخش اصلی یک پکیج ، مجموعه فن دستگاه میباشد که اگه گرفتگی یا به هر دلیلی کار نکند دستگاه به هیچ عنوان روشن نمیشود.

لانه سازی پرندگان روی پکیج به مهمترین بخش یک پکیج دیواری آسیب میرساند وآن هم مجموعه فن پکیج میباشد.

وقتی پرندگان میخواهند روی پکیج لانه سازی کنند انواع و اقسام شاخه و برگ و سیم و هرچی پیدا کنند میارن تا بتونن لانه سازی کنند.

به خاطر اینکه معمار های خوبی نیستن کلی از مصالحی که میارن رو میریزن داخل مجموعه فن تا بتونن یه خونه درست کنن و منافذ پکیج رو که باید هوای تازه وارد بشه یا گاز خارج بشه رو میگیرن و دستگاه به مشکل بر میخورد.

جلوگیری از لانه سازی پرندگان

نصب سی دی برای جلوگیری از ورود پرندگان

خیلی از شما ها برای حل لانه سازی پرندگان روی پکیج اومدید چند تا سی دی از سقف آویزیون کردید که شاید پرنده ها بترسن و دیگه نیان که این موضوع اصلا تاثیری نداره و فقط هیجان قضیه رو بیشتر میکنه 😀

البته برخی از افراد میان تور میکشن که هم هزینه زیادی و وقت بیشتری میبره و ظاهر تراس هم بهم میریزه.

راحت ترین راه برای حل این مشکل استفاده از پکیج بان میباشد بدون هی زحمتی و آسیبی مشکل رو حل میکنید

فراری دادن کبوتر از بالکن

حالا یه تعداد دیگه از افراد برای فراری دادن پرندگان از بالکن از مترسک استفاده میکنند که این روش هم جواب نمیدهد و بعد از چند روز باز هم پرندگان به بالکن میان و روی پکیج لانه سازی میکنند.

پرنده پران پکیج

پکیج بان مناسب برای تمامی مدل های پکیج دیواری

پکیج بان مناسب تمامی پکیج ها میباشد و سایز استاندارد دارد و به راحتی روی سقف هر مدل پکیج نصب میشود.

ما به شما تضمین میدهیم با نصب پکیج بان دیگه از شر لانه سازی پرندگان راحت میشوید و جلوی هزینه های سنگین جهت تعمیر پکیج را میگیرید.

پکیج بان یه محصولی میباشد که اکثر تکنسین های پکیج دیواری دوستش ندارند به خاطر اینکه با ورودش به بازار جلوی خرابی های متعدد پکیج را میگیرد مخصوصا خرابی های مربوط به مجموعه فن دستگاه…

اکثر پکیج هایی که داخل بالکن نصب هستند و ارور مجموعه فن میگیرند ناشی از لانه سازی و گرفتگی منافذ فن میباشند.

وقتی فن کثیف باشد به سختی کار میکند و فشار زیادی روی فن دستگاه میباشد که در مجموع به برد هم آسیب میرسد و باید به دنبال تعمیر برد پکیج بروید یا تعویض کنید.

به راحتی با نصب پکیج بان جلوی تمامی این مشکلات را بگیرید…

شاخک دور کننده پرنده

شاخک دفع پرنده یک سیستم بازدارنده شگفت انگیز است که نصب آن بسیار آسان و نگهداری آن آسان است و در دفع پرندگان در مکان های مختلف و سطوح صاف یا منحنی به مدت طولانی بسیار موثر است.

از طرفی دیگر نگران نشستن پرندگان بر روی پکیج دیواری خود نخواهید بود.

مهم ترین نکته این است که این روش به پرندگان آسیبی نمی رساند و این محصول تنها مانعی برای لانه سازی و نشستن پرنده در محل مورد نظر ایجاد می کند.

از طرفی از ورود آفات خطرناکی که از طریق پرندگان وارد خانه می شوند از جمله کنه کبوتر، شپش، کنه و غیره که خود عامل انتقال بیماری به افراد و حیوانات خانگی هستند جلوگیری می کند.

قیمت میله ضد پرنده

قیمت میله ضد پرنده پکیج دیواری بستگی به تعداد خرید شما دارد که تعداد هر چی بیشتر باشه تخفیف بیشتری میگیرید و این محصول توسط گروه فنی سرویسکاران 24 با قیمتی مناسب جهت استفاده بر روی پکیج دیواری ، کندانسور کولر گازی ، پشت پنجره و بالکن و هر جایی که پرندگان باعث کثیفی و خرابی میشود قابل استفاده میباشد.

پکیج بان نگهبان پکیج شما

میله ضد پرنده

ساخت میله ضد پرنده

ساخت میله ضد پرنده نیاز به طراحی و ساخت و تولید و هزینه زیادی برای شما دارد.

خیلی از دوستان برای رهایی از شر پرندگان میان از شیوه های مختلف استفاده میکنن مثل:

آویزون کردن سی دی از سقف و یا پوشاندن بالکن با توری فلزی که هزینه زیادی داره و دردسر فراوان که ما با ساخت و تولید پکیج بان این دردسر ها و هزینه ها رو کاهش دادیم و به جای آویزون کردن سی دی که اصلا هیچ تاثیری نداره میتونید از پکیج بان استفاده کنید.

نصب توری فلزی هم دردسر و هزینه های خواص خودشو دارهه که اونم باعث زشت شدن بالکن میشه و اصلا پیشنهاد نمیشه

شاخک ضد پرنده

شاخک ضد پرنده بدون آسیب رسوندن به پرنده ها و بدون دردسر های اضافه مشکل شما رو حل میکنه و پرنده ها دیگه نمیتونن در مکان هایی که مد نظر شما هست لانه سازی کنند.

شاخک های ضد پرنده بسیار کار آمد و به صرفه هستش و به شما تضمین میدیم این مشکل بزرگ حل شدنی هستش

تیغه های مخصوص دفع پرندگان

پکیج بان دارای 4عدد تیغه های مخصوص دفع پرندگان میباشد که هر یک بسته 4عددی برای یک پکیج قابل استفاده هست و با نصب راحتی که دارد نیاز به نصاب ندارید چرا که با وجود آهن ربا نه نیاز به پیچ و مهره دارید نه نیاز به چسب و غیره…

خرید میله ضد پرنده

برای خرید میله ضد پرنده یا پکیج بان میتونید از طریق همین سایت یا سایر شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید و محصول خودتون رو سفارش بدید یا در صورت تمایل میتونید از سایت رسمی دیجی کالا که در پایین تر لینک خرید رو براتون گزاشتم خرید خود را ثبت و نهایی کنید.

خرید شاخک ضد پرنده

میله ضد پرنده

میله ضد پرنده بدون کوچکترین آسیب رساندن به پرندگان از پکیج شما جهت جلوگیری از لانه سازی پرندگان و رساندن ضرر و زیان به دستگاه پکیج دیواری مراقب میکند.

این محصول به نام پکیج بان برای اولین بار در ایران توسط گروه فنی سرویسکاران 24طراحی و تولید شده که این مشکل بزرگ لانه سازی پرندگان روی پکیج را رفع کرده است.

میله ضد پرنده محافظ های آنی با روکش استیل ضد زنگ هستند که در مقابل سرما و گرما و باد و باران مقاوم میباشد

خار ضد پرنده

محافظ پکیج بان با نام های دیگر هم در بازار به کار میرود مانند خار ضد پرنده که با خار هایی که در طبیعت رشد میکنند متفاوت میباشد و یه نوع محافظ جهت جلوگیری از لانه سازی پرندگان بر روی سقف پکیج دیواری یا هر مکان دیگری که پرنده ها آسیب میرسانند قابل استفاده میباشد.

نرده ضد پرنده

باز یکی دیگه از نام های پکیج بان در بازار نرده ضد پرنده میباشد که برای استفاده در پشت پنجره ها و در بالکن ها به کار میرود که باید از تعداد بیشتری از محافظ ها استفاده کنید تا جلوی ورود پرندگان را در این فضا ها را بگیرید.

فضا هایی که پرندگان باعث آسیب رساندن به آن محل و کثیفی میشوند را میتوانید از طریق محافظ پکیج بان تحت پوشش قرار دهید

خرید شاخک ضد پرنده

برای خرید شاخک ضد پرنده شما میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی یا از طریق وب سایت ما سفارش خودتون رو ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن این محصول به دست شما برسد و از شر پرندگان مزاحم راحت شوید

پرنده پران پکیج

بسته بندی شیک و جذاب 

پکیج بان بعد از طراحی و تولید با یک بسته بندی جذاب وارد بازار شد و در ابعاد مناسب و کم حجم به بازار عرضه شد.

تمامی توضیحات روی بسته بندی درج شده است و راه های ارتباطی و نحوه نصب محصول به طور کامل روی بسته طراحی شده است.

توجه : ما برای تولید این محصول زحمت زیادی کشیدیم و سالها برای گرفتن باگ و مشکلات این محصول زمان گذاشتیم و هرگونه کپی برداری از این محصول پیگرد قانونی دارد.

نحوه سفارش پکیج بان 

برای ثبت سفارش میتوانیدد از  طریق راه های ارتباطی مانند تماس ، پیامک ، واتساپ ، اینستاگرام و غیره اقدام نمایید و برای دیدن تمامی این راه ها میتوانید از صفحه تماس با ما استفاده کنید.

و در صورتی که قصد خرید از دیجی کالا را دارید میتونید از لینک زیر خرید خودتون رو از سایت دیجی کالا انجام بدید.

(خرید محافظ پکیج بان از دیجی کالا)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *