تعمیر برد پکیج دیواری

تخصصی‌ترین مرکز تعمیر برد پکیج دیواری در تهران


تعمیر برد پکیج دیواری در گروه فنی سرویسکاران24 توسط پرسنل و تعمیرکاران دوره‌دیده تعمیر می‌شوند، که امروزه به دلیل بالا بودن مبلغ اجناس مصرفی در تعمیر پکیج دیواری قابل توجیه می‌باشد.

گروه فنی ما آماده خدمت‌رسانی در تعمیر برد پکیج ایران‌رادیاتور ، تعمیر برد پکیج گلدیران و تعمیر برد پکیج بوتان ،تعمیر برد پکیج ایساتیس ، تعمیر برد پکیج تاچی ، تعمیر برد پکیج آریستون ، تعمیر برد پکیج لورچ می‌باشد.

گروه فنی سرویسکاران24 سالیان سال است که در بحث تعمیر بردالکترونیکی پکیج در برندهای متفاوت مانند ایران رادیاتور ، بوتان ، گلدیران و دیگر برندها  فعالیت می‌کند.

قابل ذکر است برخی بردهای الکترونیکی قابل تعمیر نمی‌باشند و ارزش تعمیر ندارند به دلیل اینکه هزینه تعمیر با تعویض خیلی متفاوت نمی‌باشد.

و به نفع مشتری می‌باشد که به جای تعمیر برد پکیج دیواری آن را تعویض نماید.

دوستان توجه داشته باشید اکثر پکیج های بوتان در هنگام معیوب شدن برد دستگاه چراغ قرمز دستگاه روشن می‌شود.

که می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره تعمیر برد پکیج بوتان پیدا کنید و پیشنهاد می‌دهیم حتما این مقاله را مطالعه بفرمایید.

 

تعمیربرد پکیج دیواری

تخصصی ترین مرکز تعمیر برد پکیج دیواری در تهران

برد پکیج چیست؟

برد پکیج یکی ازبخش‌های مهم و اصلی پکیج است، در واقع مغز و مقر فرماندهی پکیج است. تمامی فرمان‌های عملکرد برای پکیج‌ها از این بخش صادر می‌شود.

که دراصل یک کیت حساس کامپیوتری است ،که دارای بخش‌های پیچیده‌ای می‌باشد. معمولا بروز هر نوع ایرادی در پکیج به صورت ارورهای خطا روی صفحه برد به نمایش درمی‌آید.

که از روی این کدها و ارورهای سیستم می‌توانیم متوجه ایراد مشخصی در برد شد، تعمیر برد پکیج دیواری فرایندی پیچیده دارد و نیاز به دانش الکترونیک و تجربه دارد.

برای جلوگیری از آسیب بیشتر لازم است که با تکنیسین متخصص تماس بگیرید.

بدلیل اینکه کدهای خطای برد پکیج می‌تواند هشداری باشد که در صورت بی‌توجهی و عدم رسیدگی سریع شما را متحمل هزینه‌های بالاتری کند.

 

تعمیر برد پکیج دیواری

تخصصی ترین مرکز تعمیر برد پکیج دیواری در تهران

علت خرابی برد پکیج چیست؟

برد پکیج جزء قطعات حساس موجود در پکیج می‌باشد، که در اثر نوسانات برف و یا کارکرد طولانی مدت دستگاه به مرور دچار آسیب می‌شود.

که معمولا این خرابی در دستگاه‌های قدیمی بیشتر بروز می‌کند، اما در برخی موارد دستگاه‌های تازه خریداری شده هم ممکن است که با این ایراد در برد آنها مواجه شویم.

که یکی از دلایل آن عدم نگهداری مناسب و درست پکیج و بی‌توجهی در مصرف آن است،که می‌تواند طول عمر پکیج و قطعات حساسی مثل برد را کاهش دهد.

در ادامه مقاله به تعدادی از این دلایل که منجر به بروز مشکل در برد پکیج می‌شوند و در زمان تعمیر برد پکیج دیواری باید مورد توجه قرار داد اشاره می‌کنیم:

  • قدیمی بودن پکیج دیواری
  • ورود گرد و غبار بر روی برد پکیج
  • ریزش  آب روی صفحه برد پکیج
  • خرابی در خازن‌های برد

 

تعمیر برد پکیج دیواری

تخصصی ترین مرکز تعمیر برد پکیج دیواری در تهران

عیب یابی و تعمیر برد پکیج دیواری

علائم خرابی برد پکیج ایران‌رادیاتور ، بوتان و گلدیران و …..

در تعمیر برد پکیج دیواری عیوب‌ به وجود آمده متفاوت هستند و علائم و نشانه‌های مختلفی دارند.

به وجود امدن اشکال در یکی از قطعات پکیج دیواری و یا کارکرد پکیج باعث اختلال در عملکرد دستگاه و درنهایت عیب در برد پکیج دیواری می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید بردها نقش هسته مرکزی و هماهنگ‌کننده کارکرد همه قطعات را بر عهده دارند.

ایجاد هرگونه اختلال در کارکرد قطعات و یا غیرطبیعی کارکردن پکیج دیواری و همچنین بعضی ارورها درصورتی‌که با تعمیرات اولیه رفع نشود مربوط به تعمیر برد پکیج دیواری می‌باشد.

به شما پیشنهاد می‌دهیم مقاله علت تشکیل نشدن شعله و خاموش شدن مکرر پکیج مطالعه کنید شاید مشکل از برد دستگاه نمی‌باشد.

 

تعمیر برد پکیج دیواری

تخصصی ترین مرکز تعمیر برد پکیج دیواری در تهران

آیا برد پکیج قابل تعمیر است

تعمیر برد پکیج دیواری در مدل‌ها و دستگاه‌های مختلف برحسب کارایی و یا توان و مدل دستگاه متفاوت می‌باشد، بعضی از شرکت‌ها بردهایی طراحی می‌کنند.

باقابلیت‌های خاص همان برند که در صورت بروز مشکل و عیب در برد، برد دستگاه باید تعویض شود و قابل تعمیر نباشد. تعمیر و نوع تعمیر برد مثل تعویض یا تعمیر قطعات برد با تشخیص و عیب‌یابی صورت می‌گیرد.

و در ابتدا باید ایراد قبل از اقدام به برد به پکیج دیواری توجه کنیم و مشخص شود که ایراد از پکیج دیواری نباشد اگر نه اقدام به تعمیر برد می‌کنیم.

دقت داشته باشید که در کل بیشتر بردها قابل تعمیر می‌باشند، مگر در موارد خاصی که عیب دستگاه به‌صورت حاد و خاص باشد که در این صورت هنگامی‌که برای تعمیر مراجعه می‌کنید.

باید در ابتدا با توجه به نوع عیبی که در دستگاه رخ‌ داده است دستگاه مورد بررسی قرار گیرد، و بعد از اطمینان از سلامت پکیج برد، را مورد بررسی قرار دهیم.

و درصورتی‌که برد قابل تعمیر نبود، و احتیاج به تعویض کامل برد یا تعویض قسمتی از برد داشته باشد به مشتری اعلام می‌گردد. و تعمیر و یا تعویض قطعات و برد به انتخاب مشتری انجام می‌گیرد.

پیشنهاد میشود مقاله رسوب زدایی پکیج دیواری را مطالعه بفرمایید. تا متوجه شوید که در خیلی از مواقع به علت جرم گرفتن دستگاه و بروز ایراد در قطعات باعث روشن شدن چراغ ارور می‌شود که به اشتباه دلیل را خرابی برد پکیج تشخیص می‌دهند.

 

تعمیر برد پکیج دیواری

تخصصی ترین مرکز تعمیر برد پکیج دیواری در تهران

آموزش تعمیر برد پکیج

هدف ما از این آموزش کمک به عزیزانی است که علاقه مند هستند تا در صورت بروز هرنوع ایرادی خود اقدام به تعمیر برد پکیج دیواری کنند، از طرفی تعویض برد برای مصرف‌کنندگان پکیج پرهزینه است.

با این دوره آموزشی شما می‌توانید بسیار ساده برد را تعمیر کنید. و مشکل را برطرف کنید، هزینه دریافتی تعمیرکار بسیار کمتر از هزینه تعویض برد یا کل پکیج می باشد.

آموزش به سرویس کاران لوازم خانگی و پکیج دوره ای است، تا بتوانند برد لوازم الکترونیکی مخصوصا برد پکیج دیواری مشتری خود را به صورت ساده، با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر کنند.

با شرکت در این دوره آموزشی شما به صورت کاملا تخصصی تعمیرات انواع برد الکترونیکی پکیج را آموزش می‌بنید، که شامل این موارد می‌شود:

  1. بلوک‌بندی برد الکترونیکی
  2. تشخیص نحوه کارکرد مدار
  3. تشخیص عملکرد المان‌های روی برد الکترونیکی
  4. تست قطعات الکترونیکی به روش‌های اصولی
  5. تعویض و معادل سازی المان‌های الکترونیکی و…

 

تعمیر برد پکیج دیواری

تخصصی ترین مرکز تعمیر برد پکیج دیواری در تهران

موارد دیگری که در این دوره آموزش خواهید دید 

  • روش کسب درآمد از تعمیر لوازم الکترونیکی
  • عیب‌یابی و تعمیر بسیاری از بردهای الکترونیکی
  • آشنایی با تمامی قطعات موجود در بردهای الکترونیکی
  • نحوه تست المان های الکترونیکی
  • آشنایی با الکترونیک
  • آشنایی با طراحی بردهای الکترونیکی
  • آشنایی با برنامه نویسی لوازم الکترونیکی و هوشمند
  • نحوه مراقبت از لوازم الکترونیکی
  • شناخت ابزارهای الکترونیکی
  • لحیم کاری
  • نحوه تعمیر اصولی و…

 

تعمیربرد پکیج دیواری

تخصصی ترین مرکز تعمیر برد پکیج دیواری

تعمیر برد پکیج دیواری و تحویل فوری

بروز هرگونه ایرادی در برد پکیج دیواری به هر علتی که بروز کرده باشد، باعث اختلال در عملکرد پکیج می‌شود.

به دلیل اینکه برد مغز دستگاه است و کلیه قرمان‌های پکیج از این قسمت صادر می‌شود و دستگاه شروع به عمل می‌کند.

در صورت بروز هر نوع اشکالی در آن باید سریعا توسط یه متخصص تعمیر برد پکیج دیواری مورد بازبینی و تعمیر قرار گیرد.

به دلیل اینکه این سیستم هوشمند فرمانده تمامی عملکردهای پکیج  دیواری است و با عمل نکردن و فرمان ندادن برد عملا دستگاه پکیج کارایی خود را از دست میدهد.

هزینه تعمیرات برد پکیج بستگی به حجم خرابی و آسیب‌دیدگی در قطعات دستگاه دارد، در حال حاضر با نوسانات موجود در بازار قطعات تعمیر برد پکیج به صرفه تر از تعویض کل آن است.

 

تعمیر برد پکیج دیواری

تخصصی ترین مرکز تعمیر برد پکیج دیواری در تهران

مراحل تعمیر برد پکیج و رفع خرابی برد

انواع پکیج‌های دیواری از نظر ساختار تولید با یکدیگر تفاوت دارند. که این مورد در پکیج‌های مختلف و  مدل‌های مختلف از همان برند هم یکسان نیست.

و بدلیل پیچیدگی در بعضی از انواع بردهای پکیج امکان تعمیر برد پکیج دیواری وجود ندارد. و در صورت بروز مشکل در برد لازم است که قطعه به طور کامل تعویض گردد.

که این کار بعد از بررسی قطعی نسبت به تعمیر برد صورت می‌گیرد، که در ابتدا بایدایراد برد به درستی مشخص گردد. تعمیرات پکیج شامل این مراحل است:

  1. عیب‌یابی برد پکیج و تشخیص درست خرابی
  2. تخمین هزینه تعمیرات برد
  3. خرید قطعه معیوب در صورت عدم تعمیر
  4. تعمیر قطعه یا تعویض قطعه برد

 

تعمیر برد پکیج دیواری

تخصصی ترین مرکز تعمیر برد پکیج دیواری

در صورت خرابی برد پکیج چه قطعاتی از کار میافتد؟

می‌توان به این صورت توضیح داد که در صورت خرابی برد دستگاه تقریبا هیچ قطعه‌ای از برد دستور نمی‌گیرد.

نشانه خرابی در یکی از قطعات بکار رفته در آن باشد که به طور مشخص بعد از بررسی کردن برد امکان اعلام نوع ایراد امکان‌پذیر است.

همانوط که در بالا اشاره کردیم برد دستگاه مغز و فرمانده دستگاه است. در صورتی که در هر یک قطعه از آن مشکل پیدا کند، در کل مدار برقی پکیج دیواری اخلال ایجاد می‌شود.

که در بعضی مواقع این ایراد بر اثر نوسانات شدید می‌تواند باعث سوختن و از بین رفتن قطعاتی در برد پکیج شوند مانند:

  1. فن
  2. پمپ دستگاه

که بعد از بررسی کامل برد رله مربوط به فرمان به این قسمت‌ها باید تعویض شوند. این دو قطعه یعنی رله فن و پمپ دستگاه یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که در برد پکیج رخ می‌دهد. و در اسرع وقت باید اقدام به تعمیر برد پکیج دیواری کنیم.

 

تعمیر برد پکیج دیواری

تخصصی ترین مرکز تعمیر برد دیواری در تهران

علائم خرابی و تعمیر برد پکیج ایران‌رادیاتور ، بوتان ،گلدیران

تعمیرکاران پکیج دیواری  غیر مجاز یا بدون مهارت در امر تعمیر پکیج دیواری  معمولا به دلیل  پیدا نکردن ایراد در تشخیص عیب دستگاه  مشکل را برد می‌دانند.

اما در واقع این نیست که هر مشکلی که پکیج دیواری داشت برای برد می‌باشد. برای تشخیص درست که آیا این مشکلات از برد است یا نه باید از افراد با مهارت بالا دعوت کنید.

که برای بازدید دستگاه حضور پیدا کنند، تا با تشخیص اشتباه شما را متحمل هزینه نکنند.

کدهای خطای هر پکیج دیواری در برخی موارد به تعمیرکاران اطلاع می‌دهد که مشکل از کدام قطعه پکیج دیواری می‌باشد.

هر کدام از برند ها اعلام خطایی مشخص خود را دارند. با توجه به کد مربوط خطا می‌توان تشخیص داد که مشکل چیست. (کد های خطای پکیج بوتان)

و بعد اقدام به تعمیر برد پکیج دیواری ایران‌رادیاتور و یا تعمیر برد پکیج گلدیران و بوتان و …. کرد.

عزیزان توجه داشته باشید وقتی دستگاه ارور داد اولین چیزی که چک می‌کنید بار دستگاه می‌باشد که باید بین 1 تا 2 باشد.اگر روی صفر قرار گرفته است

 

تعمیر برد پکیج دیواری

تخصیصی ترین مرکز تعمیر برد پکیج دیواری در تهران

رله برد پکیج دیواری چیست؟

دوستان عزیز بیشترین قطعه‌ای که در برد پکیج‌های دیواری دچار آسیب می‌شود رله‌های برد هستند، که نقش قطع و وصل برق را در قسمت‌هایی از برد دارند و گاها دیده شده است .

که در برد صدایی مانند قطع و وصل یک کنتاکت می‌آید اما دستگاه راه نمی‌افتد و با زدن چند ضربه به رله فن راه می‌افتد این نشانگر معیوب بودن رله می‌باشد که باید تعویض بشوند.

عزیزان توجه کنید در زمان تعمیر برد پکیج دیواری ایران‌رادیاتور وقتی یک یا دو عدد رله آسیب می‌بیند مانند: تعویض رله فن پکیج ایران‌رادیاتور بهتر است هر 4تا رله عوض بشود.

زیرا امکان دارد پس از تعمیر رله‌های قبلی بر اثر کارکرد و نوسان برقی که به برد دستگاه وارد شده و باعث خرابی رله‌ها شده است.

به ایراد بخورند و باعث هزینه دوباره بشوند البته باز هم برای تصمیم‌گیری بابت تعویض رله‌ها باید تست بشوند و بعد تعویض بشوند.

 

تعمیر برد پکیج دیواری

تخصصی ترین مرکز تعمیر برد پکیج دیواری

تعمیرات برد پکیج شامل چه برندهایی می شود

در گارانتی کلیه بردهای پکیج بصورت کاملا تخصصی صورت می‌گیرد. بخاطر اینکه برندهای مختلفی در خصوص برد پکیج وجود دارد و به مرور برندهای چینی نیز وارد بازار شده‌اند.

و در مدت گارانتی پرفروش‌ترین برندهای بازار را سرویس و تعمیر می کند. همچنین برندهایی که در بازار زیاد معروف نیستند را نیز تعمیر می کند.

  • تعمیر برد پکیج دیواری ایران رادیاتور
  • تعمیر برد پکیج بوتان
  • تعمیر برد پکیج گلدیران
  • تعمیر برد پکیج ایساتیس
  • تعمیر برد پکیج آریستون
  • تعمیر برد پکیج لورچ
  • تعمیر برد پکیح فرولی

 

تعمیر برد پکیج دیواری

تخصصی ترین مرکز تعمیر برد پکیج دیواری در تهران

نشانه های خرابی برد پکیج آریستون

بروز هر نوع مشکلی در برد پکیج آریستون نشانه های خاص خود را دارد، در صورت مواجه شدن با این علائم می‌توانید متوجه مشکل در پکیج شد.

این علایٔم  به تعمیرکاران کمک می‌کند تا به راحتی ایراد پکیج را پیدا و برای برطرف کردن مشکل آن اقدام به تعمیر برد پکیج دیواری کنند.

رله برد پکیج آریستون یکی از آسیب‌پذیرترین قسمت در برد پکیج آریستون است، که وظیفه اصلی این قطعه در برد پکیج قطع و وصل کردن برق را بر عهده دارد.

این علامت نشان‌دهنده خرابی در رله است و باید سریع‌تر تعویض گردد. تشخیص خرابی برد پکیج کار راحتی نیست و نیاز مهارت دارد. بروز خرابی برد دلایل مختلفی دارد.

که اصلی ترین دلایل آن خرابی برد پکیج به خاک‌گرفتگی و قدیمی بودن است، نشستن گرد و غبار بر روی قطعات پکیج با گذشت زمان، سبب خرابی برد می‌شود.

 

تعمیر برد پکیج دیواری

تخصصی ترین مرکز تعمیر برد پکیج دیواری

تعمیر برد پکیج فرولی

همانطور که می‌دانید برد قطعه حساس و پیچیده‌ای است که کل سیتم را تحت فرمان خود دارد، در صورت خرابی برد خراب شود کارکرد پکیج مختل می‌شود.

و عملکرد خود را از دست می‌دهد. برد پکیج فرولی قطع حساسی است، که باید بوسیله یک فرد متخصص تعمیر برد پکیج دیواری انجام شود.

تعمیر برد پکیج دیواری لورچ

در صورت خرابی برد پکیج توانایی کار کردن را از دست می‌دهد، باید تعمیر برد پکیج هر چه سریعتر صورت گیرد، دلایل بروز مشکل در پکیج شامل این موارد است.

  1. سرویس نکردن پکیج
  2. نشت آب برروی برد
  3. سوختن بعضی از قطعات

در صورتی که آب بر روی آن ریخته باشد، ممکن است که غیرقابل تعمیر باشد که دلیل ورود آب به آی سی برد است نفوذ کرده و دیگر قابل تعمیر نیست.

در این صورت باید به جای اینکه تعمیر برد پکیج اقدام به تعویض آن کرد.

 

تعمیر برد پکیج دیواری

تخصصی ترین مرکز تعمیر برد پکیج دیواری تهران

تعمیر برد پکیج گلدیران

پکیج های گلدیران در 3 مدل در بازار وجود دارند:

  1. پایونیر
  2. مکث الیت
  3. پرستیژ

در این بخش میخوایم توضیح مختصری درباره تعمیر برد پکیج دیواری گلدیران مدل پایونییر صحبت کنیم، برای تعمیر برد‌های گلدیران باید از تخصص لازم بهره‌مند شوید و باید اول قطعی مدار را پیدا کنید سپس شروع به تعمیر و یا تعویض قطعات کنید.

ما در کارگاه تعمیرات برد پکیج تمامی بردها را پس از تعمیر روی دستگاه شبیه پیج تست می‌کنیم، و پس از تست سلامت برد را برای مشتری ارسال می‌کنیم. اروری مانند E3 برای رفع ارور و هزینه تعمیر تقریبا 150 الی 200 هزار تومان می‌باشد. (کدهای خطای پکیج گلدیران)

 

تعمیر برد پکیج دیواری

تخصصی ترین مرکز تعمیر برد پکیج در تهران

تعمیر برد پکیج  ایران رادیاتور

بروز ایراد در پکیج‌های دیواری ایران‌رادیاتور متفاوت می‌باشد و نشانه‌های متفاوتی دارد، وجود عیب در یکی از قطعات پکیج باعث اختلال در عملکرد دستگاه و درنهایت باعث خرابی در برد پکیج می‌شود .

همان‌طور که می‌دانید بردها حکم هسته مرکزی و هماهنگ‌کننده کارکرد همه قطعات را دارند، ایجاد هرگونه اختلال در کارکرد قطعات و یا غیرطبیعی کارکردن پکیج و همچنین بعضی ارورها درصورتی‌که با تعمیرات اولیه رفع نشود مربوط به برد می‌باشد.

تعمیر برد پکیج دیواری ایران‌رادیاتور در تخصص تکنسین‌های ما می‌باشد در صورت بروز ایراد با ما درتماس باشید، در تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور مدل‌ها و دستگاه‌های مختلف برحسب کارایی و یا توان و مدل دستگاه متفاوت می‌باشد (کد های خطای پکیج ایران رادیاتور)

در مدل‌هایی مثل : m –  B – L – E در صورت معیوب بودن برد دستگاه ارور می‌گیرد، و با تست قطعات اگه مشکل رفع نشد مشخصه این هست که برد کنترل ایراد داره و باید تعویض بشود، تعدادی از نشانه‌های مشخص خرابی در برد از پکیج ها را که نیاز به تعمیر برد پکیج دارد رو بررسی کنیم:

ارور 40 30 : هزینه تعمیر : 250/000 تومان

ارور 80 60 40 : ”  ” : 150/000 تومان

ارور 80 70 : ” ” : 170/000 تومان

E 51 : ” ” : مبلغ 160/000 تومان

 

تعمیر برد پکیج دیواری

تخصصی ترین مرکز تعمیر برد پکیج در تهران

تعمیر برد پکیج دیواری ایساتیس

در صورت بروز ایراد در برد پکیج ایساتیس ارورهایی را نشان میدهد، که نشانه این است، که باید سریع‌تر بررسی و مورد تعمیر قرار گیرد.

برد ایساتیس هم از نظر عمل کرد و نقش مانند پکیج های دیگر است. و با نشان دادن هر نوع اروری باد بررسی شود دقت داشته باشید، که تعمیر برد پکیج دیواری را به متخصصین تعمیر برد پکیج دیواری بسپارید.

به دلیل این که مهارت نداشتن در این زمینه میتواند برای ما خطرساز باشد و باعث برق گرفتگی شود. در صورتی که علاقه‌مند به تعمیر برد پکیج را خودتان هستید.

اول آموزش ببینید و بعد از آن با رعایت کلیه موارد ایمنی اقدام به این کار کنید، و قبل از شروع به کار حتما پکیج را از برق بکشید و از دستکش مناسب برای انجام این کار استفاده کنید.

 

تعمیر برد پکیج دیواری

تخصصی ترین مرکز تعمیر برد پکیج دیواری در تهران

 تعمیر برد پکیج تاچی

پکیج‌ها جایگزین شوفاژهای قدیمی شده‌اند، یکی از برندهای پکیج تاچی است. که بعد از مدت زمان زیاد استفاده نیاز به تعمیر برد پکیج دیواری پیدا می کند.

عمده‌ترین مشکلات در پکیج تاچی از برد آن است. برد که هسته مرکزی پکیج است و به اجزای سیستم فرمان می دهد تا شروع به کار کنند.

شامل این موارد است :

  1. عملکرد فن
  2. پمپ و اجزای دیگر توسط برد صورت می‌گیرد.

وظیفه اصلی برد تنظیم و هماهنگی قطعات است. اصلی ترین علت خرابی برد عبارت است از:

• قدیمی بودن دستگاه
• نوسانات برق
• نشستن گرد و خاک روی برد
• سوختگی در اثر نشت آب بر روی برد

 

 

تعمیر برد پکیج دیواری

تخصصی ترین مرکز تعمیر برد پکیج دیواری

چه عواملی باعث خرابی برد پکیج می‌شود؟

عوامل زیادی می‌تواند باعث بروز مشکل در کارکرد برد شود و نیاز به تعمیر برد پکیج دیواری باشد، که در تمام برندها و مدل‌ها مشترک است که به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • یکی از دلایل اصلی مشکلات برد پکیج قدیمی بودن دستگاه و گرفتن گرد و خاک هست.
  • این گرد و خاک سطح برد رو پوشش می‌دهد و در مواردی قطعات به هم اتصال می‌دهد و این باعث اتصال کوناه شده و قطعه ای از پکیج خراب می‌شود.
  • در برخی مواقع سر ریز شدن آب  از پکیج و ریختن آب روی سطح برد می‌تواند باعث رسوب شده که در طولانی مدت باعث سوختن پکیج شود.
  • مدت زمان کارکرد قطعات الکترونیکی معمولا یک  زمان مشخصی دارد . مثلا یک خازن الکترونیکی 1000 ساعت  می‌تواند کار کند و بعد از مدتی باد کرده و کارای خود را از دست می‌دهد.

می‌توانید علت سر ریز شدن آب پکیج را مطالعه کنید که اصلا چه دلیلی دلرد که آب پکیج دیواری تخلیه شود و چه صدماتی وارد می‌شود

 

تعمیر برد پکیج دیواری

تخصصی ترین مرکز تعمیر برد پکیج دیواری

هزینه تعمیر برد پکیج

برآورد هزینه تعمیر برد پکیج دیواری بعد از بررسی کردن برد توسط تکنسین می‌تواند برای تعمیر و یا تعویض قطعه برد یا خود برد اقدام نماید.

در بیشتر موارد امکان تعمیر برد وجود دارد. تنها در اندک مواردی است که نمی‌توان این قطعه را تعمیر کرد و مجبور به تعویض آن هستیم.

برآورد هزینه تعمیر برد معمولا با توجه به نوع ایراد و حجم و میزان خرابی در برد تعیین می‌شود.

در بعضی موارد ایراد برد به شکلی است که از لحاظ اقتصادی تعمیر آن مقرون به صرفه نمی‌باشد.

و بهترین راه تعویض برد است به دلیل این که هزینه تعمیر برد به تعویض آن نزدیک است.

که در این موارد تعویض قطعه توصیه می‌گردد. عواملی که در هزینه‌های تعمیر برد تاثیر می‌گذارد عبارت است :

  • پکیج قدیمی باشد
  • ایراد قابل تعمیر نباشد
  • هزینه قطعات یدکی
161 پاسخ
  1. علی
    علی گفته:

    سلام.خسته نباشید.پکیج شوفاژ کارمدل الگانت حین کارکردن خاموش میشه ویا درهنگامی که پکیج اتوماتیک هست صفحه نمایش اون کمرنگ میشه ویا محو میشه ویا خطای ECمیده ویا OFمیزنه.ایا علت اون کابل ارتباطی بین برد اصلی وصفحه نمایشه یا اشکال چیز دیگه هست.مگه کابل به راحتی خراب میشه؟ممنون

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام ارادتمند
      این مشکل باید چک بشود تا ایراد پیدا بشود اما احتمال قطعی وجود دارد در صورت تمایل میتوانید تماس بگیرید و مشاوره تلفنی بگیرید

      پاسخ
    • حسن
      حسن گفته:

      س . پکیج اصلا کار نمیکرد متاسفانه نمیدانم چه بگویم من۲ تا برد دارم و هردو رله لازم دارند . اولین سرویس کار امد و با ته پیچ گوشتی حدود ۱۰ الی ۱۵ ضربه به رله بزرگه زد بعد گفت که برد خراب است و رفت یک برد دست دوم آورد و نصب کرد قبل از روشن کردن قسمت بالای پکیج که دوتا شلنگ بهش میخوره را باز کرد نمیدونم پرشن هوا یا دود دقیقا نمیدونم خلاصه داخل شلنگ ها را فوت کرد و استار زد و پکیج کارکرد . من بعدا پرسیدم و حقایق برایم آشکار شد . به هر حال الان پکیج را که روشن میکنم باید با انگشت روی رله بزرگه را فشار بدم تا کار کند . حالا من چکار کنم . راهنمایی کنید . ممنون .

      پاسخ
      • alireza
        alireza گفته:

        شما برد هارو لطفا ارسال کنید تا من بدم به بچه های تیم فنی تا رله هارو براتون تنظیم کنن و تست بگیرن و خدمتتون ارسال کنیم انقدی هم مبلغ بالایی نمیشه و ارزششو داره.
        با ته پیچ گوشتی زدن اونم روی برد الکترونیکی کار غلطی هستش راه تست رله معیوب ضربه با پیچ گوشتی نیست…

        پاسخ
        • الهام
          الهام گفته:

          سلام
          پکیج پایونیر گلدیران از صبح خطای E4 نشون میداد و در حالت زمستانه و‌تابستانه روشن نمیشد . بعد از یک ساعت ، پنل کاملا خاموش و سیاه شده . البته قبلش پیچ فشار اب رو باز کرده بودیم و مقداری نشتی اب از دریچه اب داشت . ممنون میشم بگید اشکال کار احتمالا کجاست و قابل تعمیر هست یا خیر و چقدر هزینه داره ؟ ( چک کردم پریز مشکلی نداره )

          پاسخ
          • alireza
            alireza گفته:

            سلام سرکار خانوم وقت بخیر
            اروری ک دستگاه میداده جهت کمبود آب دستگاه بوده
            آب توی برد رفته؟
            جهت تعمیر برد باید برد رو بزاریم زیر تست تا اعلام کنیم قابل تعمیر هستش یا نه در صورت تمایل تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم انجام بشه

      • بهرام
        بهرام گفته:

        با ذره بین مدارچاپی زیر رله رو نگاه کن حتما ترک خورده یا لحیم سردی داره

        پاسخ
    • حسن
      حسن گفته:

      س نمیخوام ایراد بگیرم ولی اتفاقاتی که برایم افتاد منو متاثر کرد و برام هزینه برداشت و پکیجم را مستهلک کرد ولی در ویدیوهای اپارات در بخش تعمیر برد پکیج چیزهایی شنیدم و دیدم که تعجب کردم طرف همه چیز رو برعکس میگفت . من مثلا میخواستم یاد بگیرم . داشت میگفت که بردها یکی گرد و خاک دومی اب و سومی رله ها . خوب همه این موارد در تمام وسایل زندگی صادقه . تلویزیون . ساعت . لوازم خانگی و حتی بنوعی انسان . واقعا از لحاظ علمی و مدارات الکترونیک ایا این توضیحات علمی و قابل قبول هستند . همه یاد گرفتن ویدیو پر کنند و در زمینه ای که تخصص ندارند توضیح دهند . خوب اگه برد ما اب نرفت و گردو خاکی نشد و عیب پیدا کرد تکلیف چیه . پس علائم عیب یابی و ولتاژ گیری و دیگر مسایل چی میشه همه حرفم اینه که متاسفانه آموزش ما تخصصی و قابل یادگیری نیست و از روی اصول اولیه تعمیرات و مبنای الکترونیک نیست میشه گفت بیشتر یادگیری تعمیرکاران از روی تجربه و تکرار کار است . مثلا من دهتا خراب کردم و یازدهمی یاد گرفتم . من یاد نگرفتم نقشه را جلو دستم بزارم و ولت متر و اسیلوسکوب داشته باشم و از روی نقشه خوانی و ردیابی مدار و ولتاژگیری کارم را انجام دهم . شما ویدیوهای تعمیرات اپارات را ببینید و قضاوت کنید . بخاطر همینه که سرویس کاری که مدرک نداره و از روی اصول یاد نگرفته و با ته پیچ گوشتی روی فیبر مدار چاپی ضربه بزنه و بفهمه که خرابه یا سالمه من سه تا تعمیر کار اوردم منزل برای پکیج متاسفانه کارشون همین بود به عینه دیدم هم برام هزینه داشت هم الان در حال حاضر پکیجم خاموش و با اب سماور حمام کردم . خدارا خوش میاد . بله ادم متخصص هم داریم وبا وجدان ولی تعدادشون کمه. من بد بین نیستم . حرفهایی که میزنم سرم اومده و قصدم تخریب کسی را ندارم به خدا قسم هیچ قصدی ندارم اما خیلی اذیت شدم ولی چه کسی باید جوابگو باشه پیش کی میخوای معترض بشی . به هرحال امیدوارم که روزی برسه تمام مشکلات ما چه از علمی و فرهنگی مترقی بشه . ارزوی پیشرفت را برای همگان در تمام زمینه ها دارم . خدایا کمکمون کن تا راستگو باشیم به همدیگه کمک کنیم . صداقت داشته باشیم و همدیگر را دوست داشته باشیم . با آرزوی موفقیت .

      پاسخ
      • alireza
        alireza گفته:

        سلام دوست عزیز وقتت بخیر باشه انشاله
        من کاملا شمارو درک میکنم و بسیار کار خوبی کردید که کامنت گذاشتید و این تجربه رو به اشتراک گذاشتید.
        در مورد ویدیو های آپارات من حرف شمارو کاملا قبول میکنم و بیشتر ویدیو ها بابت گوگل گذاشته میشه و تیم ما در صدد تولید محتوای ویدیویی کار امد هستش و امیدواریم بتونیم مفید واقع شویم.
        درباره سرویسکارانی هم که خسارت به شما وارد کرده اند در تمام مشاغل هچین افرادی هستند که حتی در نمایندگی های مجاز مشغول به کار هستند و متاسفانه خلاف مقررات و قوانین خدمات ارائه میدهند.
        اگر مایل به آموزش تعمیر برد بودید ما میتوانیم یک مرکز قابل تایید از طرف سازمان فنی و حرفه ای کشور را به شما معرفی کنیم

        پاسخ
  2. محمودی
    محمودی گفته:

    سلام خسته نباشید.رو مانیتور پکیچE1طاهر میشه.و اب سرده.مشکل از چیه؟چقد هزینه اش میشه؟

    پاسخ
  3. mansour
    mansour گفته:

    سلام . ما بعد از چند روز که از مسافرت برگشتیم اقدام به روشن کردن پکیج که از نوع بوتان است کردیم‌ متاسفانه هنگامی که دکمه پکیج رو به سمت حالت زمستانه قرار میدادیم عمل نمیکرد با تعمیرکار تماس گرفتیم تعمیرکار بعد از بازدید گفت برد پکیج سوخته و باید تعویض شود درصورتیکه پکیج قبل از مسافرت خاموش بود ایشان گفتند احتمالا بدلیل صاعقه و بارون شدیدی که چند روز بوده علیرغم خاموش بودن پکیج برد سوخته و یه برد جدید با هزینه حدود ۶۰۰ تومن برای ما نصب کردند. حالا من یه شک برام ایجاد شده چون محیط خونه بسیار سرد بوده امکان یخ زدگی برد وجود داشته آیا با گرم شدن محیط امکان داشت برد درست شود

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام دوست عزیز موضوع اصلی یخ زدگی برد نیست یا با گرم شدن محیط قطعا مشکل رفع نمیشود به عنوان مثال بخوام عرض کنم خدمتتون اگر با سرد شدن برد آسیب ببیند تمامی دستگاه هایی که در بالکن و محیط باز قرار دارند در زمستان باید دچار مشکل بشوند.
      این مشکل باید بررسی بشود تا متجه اشکال رخ داده بشویم

      پاسخ
      • mansour
        mansour گفته:

        ممنون پس احتمال زیاد همون سوختگی برد بود چون با تعویض برد پکیج شروع بکار کرد ولی شک من بخاطر این بود که قبل از خاموش کردن و مسافرتمون پکیج سالم بود البته به قول تعمیرکار. چهارمین برد پکیج بوده که در منطقه ما بوده که بعد از بارندگی شدید این اتفاق براسون افتاده و شکشون بخاطر ایجاددصاعقه از طریق دودکش بود ولی مطمئن نبودند و خودشون هم متعجب بودند

        پاسخ
  4. احمدی
    احمدی گفته:

    سلام پکیج بوتان دارم چراغ قرمز دائم روشن هست روحالت وسط میزاریم سبز چشمک زنه ببعد این که رو حالت تابستان یا زمستان میزاریم بعد اب گرمو باز میکنیم قرمز میشه میشه راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام وقت بخیر
      باید دستگاه چک شود ولی میتونه ایراد از ntc یا مجموعه فن و یا فلوسوییچ دستگاه باشد برای پیدا کردن ایراد به صورت قطعی باید کارشناسی شود
      برای اطلاعات بیشتر میتونید به لینک زیر مراجعه کنید و کامل درباره تمام خطاهای پکیج مطالعه بفرمایید
      http://bit.ly/2nRsWjd علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان
      با سپاس از شما

      پاسخ
  5. محمد
    محمد گفته:

    سلام
    پکیج گلدیران مدل پایونیر دارم روی حالت تابستانی یا زمستانی زده of و هیچ کدام از چراغ هاش حتی چراغ خطا روشن نمیشه
    مشکل از چیه و چقدر هزینه داره

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام وقت بخیر اول سلکتور سوییچ پشت برد رو چک کنید اگه مشکلی نداشت ایراد از برد هستش و باید چک بشه بعد قیمت اعلام کنیم

      پاسخ
  6. علی
    علی گفته:

    سلام، پکیج ای اس ال مدل آلفا دارم مدتی بود که بصورت ناخواسته می رود به حالت زمستانه و رادیاتور ها داغ می شد. شیر های رفت وبرگشت بستیم مدتی پکیج خوب بود تا اینکه هنگام گرفتن آب گرم یک دفعه آب سرد می شد و ارور E4 می داد و تنها راه حل خاموش و روشن کردن پکیج بود و بعضی مواقع پکیج خود بخود روشن می شد وفشار آن بالا می رفت العان تقریبا دیگه آب گرم مصرفی نمی دهد

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام و وقت بخیر احتمالا از مغزی شیر سه طرفه دستگاه میباشد و این موضوع باید دقیق بررسی بشود میتوانید تماس بگیرید و با پاسخ چند سوال به تکنسین های ما ایراد مشخص شود

      پاسخ
    • حسن
      حسن گفته:

      س . یادم رفت اسم پکیج را بگویم . E24ff ایران رادیاتور. با تشکر .

      پاسخ
      • alireza
        alireza گفته:

        اتفاقا پکیج خوش تعمیری هستش عجیبه نتونستن رفع ایراد کنن اونم بچه های نمایندگی…!!!

        پاسخ
  7. حسن
    حسن گفته:

    مجددا سلام . طاقت نیاوردم میخواهم حقایق را بگویم . قبل از هر چیز بگویم که همه را با یک چوب راندن خطاست . متاسفانه بی اعتمادی بیداد میکنه .خدا شاهده پکیج من هیچ مشکلی نداشت و فقط باید یک سرویس جزیی میشد مثل گرفتن جرم و تنظیم و از این حرفها ولی اینکه بیای با پیچ گوشتی ۱۰ الی ۱۵ ضربه محکم بزنی و پدر فیبر مدار چاپی و کنتاکهای رله ها را در بیاری یک جنایته . اولین سرویسکارو نصاب پکیج که نمایندگی فرستاده بود هم منو اذیت کرد زمانی که گارانتی داشت و پکیج من بعد ازیک سال و نیم چکه میکرد و من زنگ زدم به من گفت که من متوفی دارم و نمیتونم بیام رفتم نمایندگی در قزوین هستم گفتم سرویسکار میخوام گفتن مگر اقای سعید اژگان نصاب شما نبود گفتم چرا ولی ایشان متوفی دارند . نمایندگی خندید و گفت اشکالی نداره من فردا یک نفر دیگر را برایت میفرستم ادرس دادم و بیرون امدم . سرویسکاری که امده بود به من گفت که ایشان متوفی ندارن و این همیشه کارشه . به هر حال باور کنید که خیلیها میترسن وسایلشان را به دست تعمیر کار بدن .درسته که همه مثل هم نیستند ولی خیلیها هم هستند که پوست مردم را میکنند و این یک واقعیت است . در کل من سه بار سرویسکار اوردم برای پکیج و از هیچکدامشان راضی نبوده و نیستم . بهترین کار این است که خودمان دست بکار شیم چون چاره ای نیست و باید یاد بگیریم که من تقریبا دارم این کار را میکنم چون واقعا ناچارم . ببخشید وقت شما را گرفتم موفق باشید.

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      تنها حرفی که میتوان گفت فقط احساس تاسف میباشد من واقعا نمیتونم درک کنم چرا باید شخصی که در یک نمایندگی کار میکند و دارای تجربه میباشد این خسارت رو به مشتری بزند.
      متاسفانه افرادی اینگونه صنعت تاسیسات رو زیر سوال میبرند و باعث بدبینی مردم به سرویسکاران و تعمیرکاران میشوند.
      شما اگه تمایل به گذراندن دوره پکیج دیواری داشتید رو کمک ما حتما حساب کنید تا حد توان در خدمتیم
      آرزوی موفقیت برای شما دارم…

      پاسخ
  8. حسن
    حسن گفته:

    س . ممنونم که مطالب من پخش کردید . من الان ح حدود یک هفته است که پکیجم از کار افتاده و میترسم سرویسکار بیارم . فقط به من بگید رله ۲۴ ولت ۵ امپر گجا تهیه کنم . رله مشکی و مستطیل شکل و ۶ پایه است شما بهتر از هرکسی میدونید من چی میگم . لطف کنید و کاری کنید اگر شما دارید شماره حساب بدید پول واریز کنم . اگر قزوین ادرس دارید راهنمایی کنید چون من شهرک مهرگان هستم . ممنون میشم اگر کمک کنید با تشکر .

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      بله موجود میباشد و اگر خواستید تهیه کنید ما نیز میتوانیم برای شما ارسال کنیم تا در شهر خودتان تحویل بگیرید.

      پاسخ
    • بهرام.
      بهرام. گفته:

      با درود فراوان. آقا این پکیج دیواری بوتان ما برق قطع شد دیگه روشن نشد تعمیر کار اومده میگه برو سوخته الانم میگه 900 تومان برده لطفا راهنمایی کنید اگر اینطوره چرا فکری بحال برد نمی‌کنید.

      پاسخ
      • alireza
        alireza گفته:

        سلام بهرام عزیز وقت بخیر
        در مورد قیمت برد پکیج با کمی اختلاف درست اعلام کردن اما شما میتونید برد رو بیارید برای تعمیر اگر قابل تعمیر نبود و مشکل خیلی جدی و قابل صرفه نبود اون موقع فکر خرید برد باشید.
        اگه میتونید برد رو باز کنید که هیچ ، اگه نمیتونید تماس بگیرید ادرستون رو اعلام کنید تا تکنسین های ما برسن خدمتتون

        پاسخ
  9. انصاری
    انصاری گفته:

    با عرض سلام
    2 ماه قبل پکیج گلدیران مدل پایونر ما کار نمی کرد تعمیرکار بعد از سرویس قسمت های مکانیکی گفت که یکی از رله های برد خراب است و من خودم برد را به تعمیرکار دادم و رله و یک ترانزیستور را تعویض کرد. (داخل رله خراب کنتاکتورهایش سوخته بود) پکیج 2 ماه در حالت تابستان خوب کار می کرد حال هفته قبل که پکیج را در حالت زمستان قرار دادیم پکیج درست کار می کند ولی بعد از خاموش شدن شعله که قبلا بعد از چند دقیقه فن خاموش می شد الان فن یکسره کار می کند.(در حالت تابستان اینطور نیست و فن بعد از خاموش شدن شعله فن قطع می گردد). لطفا راهنمایی نمایید تا مشکال برطرف شود. با تشکر

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام و وقت بخیر
      در حالت زمستانی نسبتا زمان بیشتری فن کار میکند اما اینکه قطع نمیکند ایراد از رله فن دستگاه میباشد و باید چک شود رله ای که قبلا تعویض شده است مربوط به کدام قطعه میباشد…
      اینکه رو حالت تابستانی فن خاموش میشود و در حالت زمستانی فن خاموش نمیشود ایراد از مدار الکترونیکی پکیج میباشد و مکانیکی دخیل نیست

      پاسخ
  10. محمدرضاحسینی
    محمدرضاحسینی گفته:

    سلام پکیج ماایستاتیس هستش پمپ اب درحالت زمستانه روشن نمیشود تعمیرکارمتوجه شدموتورپمپ نسوخته وسالم است ولی سیمهای برقی که ازبردبه موتورمتصل میگرددهردوسیم دارای فازمیباشدیعنی لامپ فازمترباهردوسیم روشن میشودالبته یکی قویتروپرنورترازدیگری نتیجتا تعمیرکاراعلام کردبردخراب است .ایااین نظریه صحیح است؟ایا بردقابل تعمیراست؟لطفا راهنمایی بفرمایید.سپاسگذارم حسینی

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام جناب حسینی عزیز
      این اتفاق یعنی دو فازی یا فاز برگشتی و باید برد شمارو بزاریم زیر تست تا قطعه ای که ایجاد خلل میکنه رو شناسایی و تعویض کنیم
      به احتمالا 90درصد قابل تعمیر هستش اگه مایل بودید تماس بگیرید تا همکاران بنده ادرس کارگاه رو خدمتتون ارسال کنن

      پاسخ
  11. حمید
    حمید گفته:

    سلام ایا برد پکیج arca قابل تعمیر هست و هزینه تعویض ان با نو چند میباشد

    پاسخ
  12. حجت گودرزی
    حجت گودرزی گفته:

    سلام پگیچ مرکوری 24 ftدارم برد دستگاه بدون هیچ اروری خاموش وروشن میشود و پاره وقتها خاموش میشود که بایدپگیچ رابه مدت یک دقیقه ازبرق جدا کنیم تا راه اندازی بشود ایا قابل تعمیراست باکمال تشکر
    گودرزی

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام جناب گودرزی عزیز وقتتون بخیر باشه
      بله اکثر برد ها قابل تعمیر هستن و بعد از اینکه تست شود به شما اعلام هزینه میشود اگه تمایل داشتید براتون نعمیر میکنیم.
      موفق و سربلند باشید

      پاسخ
      • حجت گودرزی
        حجت گودرزی گفته:

        سلام مابروجرد هستیم می تونیم برد رابفرستیم حداکثرهزینه ممکن چقدرباشه
        باتشکر

        پاسخ
        • alireza
          alireza گفته:

          سلام بله میتونید بفرستید بزاریم زیر تست ایراد برد رو پیدا کنیم و اعلام هزینه کنیم

          پاسخ
  13. حجت
    حجت گفته:

    سلام پکیج ما کالدا ونیزا است جدیدا روی حالت زمستان روشن نمیشود ولی اب گرم روشن میشود علت چیست اگر از برد است کدام قطعه برد است که ان را تعویض کنم من کارم الکترونیک است ؟

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام وقت بخیر
      پمپ مدار گرمایش سالمه؟
      NTC گرمایش درسته؟
      باید موارد چک بشه تا ایراد پیدا بشه مرحله اخر برد دستگاه هستش که اونم باید بزاریم زیر تست تا ایراد پیدا بشه

      پاسخ
  14. محیا
    محیا گفته:

    با سلام
    خسته نباشید
    پکیج ایران رادیاتور من چراغ قرمزش روشن شده بود و شعله خاموش بود.. خاموش روشن کردم درست نشد بعد ریست کردم شعله روشن شد اما بعد از چندقیقه صداهای بلندی داد وقتی رفتم نگاه کردم دیدم انگارزیر پکیج فکرکنم یه چیزی مثل دود یا بخار دقیق نمیدونم داره میاد بیرون سریع خاموش کردم اون بخار یا دود هم قطع شد علت چیه؟؟ قبلا هم که شوفاز ها روشن نبود فشار اب بعضی وقتا میفتاد و باید دوباره دستی اوکی میکردیم با پیچی که زیر پکیج هست(البته ما شوفاژ ها رو هم تعویض کردیم و سایزشونو بزرگتر کردیم و 10 روزی کار کرده بدون مشکل،ممکنه دلیل اون باشه؟؟)

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام وقت بخیر
      دستگاه آب نداشته و طی کارکرد چون مقدار آب کم بوده و چرخش آب هم به درستی صورت نگرفته دستگاه جوش اورده و باید چک بشه حتما توسط سرویسکار مجرب

      پاسخ
      • محیا
        محیا گفته:

        مرسی از راهنماییتون اینکه میفرمایین اب نداشته علتش چی میتونه باشه چون اب ک قطع نبوده ممکنه بزرگ کردن(چون تغییر دادیم سایزشون رو بزرگتر کردیم) شوفاژها علتش باشه؟

        پاسخ
    • دارابی
      دارابی گفته:

      سلام پکیج بویلر ۲۰۰۰دارم پارسال خطایECداشت متاسفانه هرکاری کردیم نتونستن برد تعمیر کنن.مجبور شدم برد و نمایشگر براش بخرم الان دوباره همون خطا رو تکرار میکنه

      پاسخ
    • علی
      علی گفته:

      با سلام.
      بنده پکیج بوتان مدل پارما دارم.
      پکیج به یکباره خاموش میشه و چراغ چشمک زن شروع میکنه به رنگ سبز 5 ثانیه خاموش و یک ثانیه روشن. فن دستگاه یکسره کار میکنه و اصلا خاموش نمیشه. من یه ضربه خیلی یواش به رله های روی برد زدم دستگاه شروع به کار کرد.
      الان نمیدونم مشکل از کدوم رله هست که عوضش کنم.
      چون چند بار این اتفاق افتاده. من اصفهان هستم و میترسم برد رو به تعمیرکار بسپرم. لطفا راهنمایی بفرمایین چطوری تشخیص بدم رله فن کدوم یکی هست؟

      پاسخ
      • alireza
        alireza گفته:

        سلام علی جان وقت بخیر
        بهترین حالت اینه تک تک رله هارو در بیاری و تست کنی شاید بقیه رله ها هم ایراد داشته باشن

        پاسخ
  15. سعید فروزان
    سعید فروزان گفته:

    با سلام و وقت بخیر.پکیج ما اپتما بوتانه.اب داغ داریمولی رادیات ها ولرم است.تا به حال دوبار تکنسین امده.و برد را برای تعمیر برده و رله ها رو تعویض کرده و اورده اند.پس از نصب تا یکماه خوب کار کرد ولی دوباره همون اتفاق افتاده.اب داغ داریم ولی رادیات ها سرد است؟باید چکار کنیم؟

    پاسخ
  16. قویدل
    قویدل گفته:

    پکیج من آلپروس هست.درمدارگرمایش مشکلی نداریم.ولی بعضا وقتی آبگرم مصرفی رابازمیکنیم بعدازچن دقیقه یهوسوت میکشه کدe4 میندازه آبگرم قطع میشه علت چیه؟؟؟

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام وقت بخیر
      متاسفانه خدمات همچین دستگاهی رو نداریم و به احتمال زیاد مدل دستگاه رو به اشتباه میفرمایید مجدد چک کنید

      پاسخ
      • قویدل
        قویدل گفته:

        نه عزیز.دستگاه داخل خونمونه توآشپزخونه نصبه آلپروس یاآلپروز هستش چطورنشنیده ایداسمشو؟؟؟؟

        پاسخ
  17. Rashid abbasniya
    Rashid abbasniya گفته:

    خسته نباشی
    پکیج منزل ما که ایران رادیاتور هست یک دفعه خاموش شده انگار برقش قطع شده
    سیم کابل ، دوشاخه برق و فیوز شیشه ای چک شده هیچ بوی سوختگی و علایم ظاهری روی برد نیست تقریبا وقتی برق وصل میشه برد کامل دارای فاز است ، کلید خاموش و روشن به خوبی فاز موجود رو قطع و وصل میکنه که به نظرم سالم میومد
    ایا برد فیوزی غیر از فیوز شیشه ای در مسیر دارد ؟
    علت اینکه با وجود که برق در برد هست ولی هیچ علایم روشن بودن حتی چراغ ارور ندارد چیه؟ با تشكر

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام رشید جان
      این موضوع باید بررسی بشه و چند تا قطعه ای که برق اصلی اول به آنها میرسد باید چک شود

      پاسخ
  18. مهدی
    مهدی گفته:

    با سلام
    مدل پکیج ایران رادیاتور سری L24ff هست و ارور های af,e32 میده و برطرف میشه و دایما خاموش روشن میشه
    تعمییر کار میگه برنامه اش قاطی کرده ایا قابل تعمییر هست یا خیر؟

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام مهدی جان وقت بخیر
      ارور مربوط به ntc مدار گرمایشی میشه تعویض کردید ان تی سی رو؟
      برد رو تا حدودی میشه تعمیر کرد اما ای سی رو خیر متاسفانه

      پاسخ
      • مهدی
        مهدی گفته:

        ntc رو تعویض کردم بازم نشد ی تعمییر کار اوردم میگه برنامه اش قاطی کرده ایا میشه برنامه دوباره لود کرد روی ای سی.یا اینکه باید برد عوض کنم

        پاسخ
  19. علیرضا ع
    علیرضا ع گفته:

    سلام پکیج ایران رادیاتور حدود ۴ سال کا میکنه امروز بعداز رفتن برق به مشکل خورده پکیج بعد از گرم شدن که قطع میشود زمان سرد شدن شوفاژ دیگه روشن نمیشود و باید ری استارت شود ممنون میشم راهنمایی کنید هیچ پیقام خطایی هم نمیده فقط چراق بالای درجه شوفاژ و کلید روشن بودن برد روشن میماند

    پاسخ
  20. میثم
    میثم گفته:

    سلام و خسته نباشید
    پکیج ما L24FF هست و استارت میزنه دستگاه ولی مشعل روشن نمیشه و ارور E51 که نشانه همین موضوع هم هست رو میده میخواستم بدونم تعمیر بردش چقدر هزینه داره
    لازم به ذکر است که ی روزه اینطوری شده و ی بار روشن میشه و ی بار نمیشه و ارور میده

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام میثم جان وقت بخیر
      احتمال زیاد یکی از رله ها مانند رله ها ایراد داره و باید چک بشه تا تعیین هزینه بشه در صورت تمایل تماس بگیرید تا دوستان راهنماییتون کنن

      پاسخ
  21. امیر
    امیر گفته:

    سلام پکیچ ایران رادیاتور می باشد هیچکدام از چراغها روشن نمی شود

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام وقت بخیر امیر جان
      آقا یعنی کلا برق نمیاد تو دستگاه؟
      احتمال قوی از برد دستگاس فیوز شیشه ایشو چک کن اگه درست نشد با شماره ها تماس بگیرید دوستان هماهنگ کنن

      پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام وقت بخیر امیر جان
      آقا یعنی کلا برق نمیاد تو دستگاه؟
      احتمال قوی از برد دستگاس فیوز شیشه ایشو چک کن اگه درست نشد با شماره ها تماس بگیرید دوستان هماهنگ کنن

      پاسخ
  22. شهرام
    شهرام گفته:

    باسلام. پکیج ایران رادیاتورes28ff ارور ۴۰،۶۰،۸۰ میده.برای تست سلامت فن و پرشر سوئیچ به فن برق جدا دادم. که البته اول restartکردم بعد فن رو به برق زدم. پکیج کار کرد. درنتیجه به نظر میاد اشکال از برد باشه. البته با اینکه شوفاژ در حالت روشن هستش ولی وقتی آب گرم رو باز میکنم و بعد میبندم پکیج خاموش میشه. علامت و نشانه ظاهری مبنی بر خرابی روی برد نیست ولی در مجموع بنظر میرسه اشکال از رله فن هستش. اگه حدسم درسته؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که رله مربوط به فن روی برد کدومه و مشخصات این رله برای خرید چیه؟ با تشکر

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام شهرام عزیز
      به احتمال قوی ایراد از رله هستش بهترین کار اینه تک تک رله ها رو بیرون بیارید و با بازر اهم متر تست بگیرید که اگر یه رله قراره چند وقت دیگه خراب بشه قبل خرابی تعویض کنید

      پاسخ
    • علی
      علی گفته:

      سلام وتشکر از راهنمایی خوبتون ،پکیج من بوتان مدل ونیزیا هست، رله شیر گازی خراب هست،میشه راهنمایی کنید کدوم رله روی برد هست؟ یا اینکه بفرمایید چگونه تست کنم تا رله خراب رو تعویض کنم؟ وبفرمایید شما اگر عوض کنید هزینش چقدر می شود.ممنون

      پاسخ
  23. ابوالفضل
    ابوالفضل گفته:

    سلام و عرض ادب ،،، پکیج من مرکوری ۲۴ است، که مدتی است چه در حالت تابستانی و چه زمستانی بعد از مدتی که کار میکند و دما بالا میرود بعد از اینکه دوباره به حالت استند بای میرود نمیتواند استارت کند تا سرد شود ویا باید مدتی زمان بگذرد، مثلا وقت در حالت زمستانی کار میکند و روشن است و شعله دارد با باز کردن آب گرم به حالت آب گرم سوییچ میکند و بعد از بستن آب گرم دوباره باید به حالت زمستانی روشن شود و شعله ایجاد شود،اما این اتفاق نمی افتد و رله فن بعد از مدت زمانی نه چندان کوتاه چندین بار قطع و وصل میشود و فن فعال شده و جرقه زن و بعد گاز و نهایتا ایجاد شعله،،،، رله ها همه تعویض کردم، فن باز شد و کاملا شستشو شده و بسیار نرم و روان کار میکند ، جرقه زن تمیز شده و سیم آن چک شد ،در اینها هیچ مشکلی وجود ندارد،،، آیا میتواند اشکال از برد اصلی باشد، حتی برد نمایشگر ، البته سنسورهای دمایی و فلومتر ، پرشر هوا هم تعویض شده،

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام ابولفضل عزیز
      بله میتواند مشکل از برد و یا cpu برد باشد و میتواند به اشتباه دستور صادر کند

      پاسخ
  24. مجید
    مجید گفته:

    باسلام پکیج بوتان مدل پرلا دارم بعد از رفتن برق روشن نمیشه وبرق داخلش نمیاد سرویس کار گفته برد ش سوخته ولی هیچگونه علامتی نداره میشه راهنمایی بفرمائید با تشکر

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام مجید عزیز وقت بخیر
      اگه برق داخل برد نمیاد احتمالا فیوز شیشه ای سوخته و اگه اونو تعویض کردید بازم نشد برد رو باید بزاریم زیر تست تا مشخص بشه مشکل ار چیه

      پاسخ
      • مجید
        مجید گفته:

        سلام چجوری بفرستمش برای تست از شهرستان مزاحمتون شدم فیوزش سالم است میگنه نرم افزارش بهم ریخته ایا قابل تعمییر است یا خیر

        پاسخ
  25. الهام
    الهام گفته:

    سلام
    پکیج پایونیر گلدیران از صبح خطای E4 نشون میداد و در حالت زمستانه و‌تابستانه روشن نمیشد . بعد از یک ساعت ، پنل کاملا خاموش و سیاه شده . البته قبلش پیچ فشار اب رو باز کرده بودیم و مقداری نشتی اب از دریچه اب داشت . ممنون میشم بگید اشکال کار احتمالا کجاست و قابل تعمیر هست یا خیر و چقدر هزینه داره ؟ ( چک کردم پریز مشکلی نداره )

    پاسخ
  26. جواد بلوچی
    جواد بلوچی گفته:

    سلام من برد پکیچم سوخته بردم تعمیر میگن تعمیر نمیشه از کجا میتونم یکی دیگه خرید کنم

    پاسخ
  27. علی
    علی گفته:

    سلام وتشکر از راهنمایی خوبتون ،پکیج من بوتان مدل ونیزیا هست، رله شیر گازی خراب هست،میشه راهنمایی کنید کدوم رله روی برد هست؟ یا اینکه بفرمایید چگونه تست کنم تا رله خراب رو تعویض کنم؟ وبفرمایید شما اگر عوض کنید هزینش چقدر می شود.ممنون

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام علی جان وقت بخیر
      برای تست رله ها باید از بازر اهم متر استفاده کنید و به علت پیچیدگی کمی مشکل هستش از طریق کامنت پاسختون رو دریافت کنید چون عملی باید انجام بدیم تا متوجه بشید و سعی میکنیم در اسرع وقت ویدیو رو براتون بگیریم و براتون ارسال کنیم و با بقیه دوستان به اشتراک بزاریم
      هزینه تعمیر برد کلا از 50 الی 300 هزار تومان بسته به ایراد برد متغیر هستش
      موفق باشید

      پاسخ
  28. سلام اسماعیلی هستم
    سلام اسماعیلی هستم گفته:

    ممنون میشم راهنمایی برمایید من یه پکیج بوتان مدل perl دارم نوبودت که دوسالی هست که ازش استفاده میکنم جدیداًیه مدت کوتاهی که روشن هست حدود ۵دقیقه اب سرد میشه و در صفحه نمایش گر ارور E01 میده که چراغ قرمز چشمک زن قرمز نمایش میده میخواستم بدونم ایراد کار کجاست البته تماسی که با نماینگی بوتان داشتم تلفنی بی اینکه بیاد بازدید کنه گفت برد دستگاه باید عوض بشه ومن سر دوراهی ماندم که واقا برد اشکال داره یا ایراد دیگری هست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید🙏🏻

    پاسخ
  29. سلام اسماعیلی هستم
    سلام اسماعیلی هستم گفته:

    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید من یه پکیج بوتان مدل perl دارم نوبوده که دوسالی هست که ازش استفاده میکنم جدیداً یه مدت کوتاهی که روشن هست حدود ۵دقیقه اب سرد میشه و در صفحه نمایش گر ارور E01 میده که چراغ قرمز چشمک زن قرمز نمایش میده میخواستم بدونم ایراد کار کجاست البته تماسی که با نماینگی بوتان داشتم تلفنی بی اینکه بیاد بازدید کنه گفت برد دستگاه باید عوض بشه ومن سر دوراهی ماندم که واقا برد اشکال داره یا ایراد دیگری هست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید🙏🏻

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام وقت بخیر جناب اسماعیلی عزیز
      ارور مربوط به یون دستگاه هستش و باید به غیر از اون برخی قطعات دیگه تست بشه در اخر سر میرسه به برد کنترل به نظرم کم لطفی نمایندگی رو میرسونه بدون تست بخوان اول برد رو تعویض کنن

      پاسخ
  30. Ghasem
    Ghasem گفته:

    درود بر شما
    پکیج بوتان روی حالت شوفاژ کار نمیکنه و روی حالت آبگرمکن هم قطع و وصل میشه میخواستم ببینم اشکال کار کجاست
    سپاس از شما

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام قاسم عزیز
      سوال خیلی کلی هستش و جهت پاسخ دهی نیاز به چک کردن بعضی قطعات داره یکی از دلایل میتونه برد باشه اما قبلش باید بعضی قطعات چک بشه

      پاسخ
  31. محمد
    محمد گفته:

    سلام جرقه زن پکیج ایران رادیاتور پشت سر هم جرقه میزنه ،از جرقه زن نبود (تعویض کردم)از بردش هست.در ضمن جوشکاری انجام دادیم احتمال زیاد باعث نوسانات وآسیب برد شد، چه قطعه ای از برد امکان خراب شدن دارد؟

    پاسخ
  32. محمد
    محمد گفته:

    سلام جرقه زن پکیج ایران رادیاتور پشت سر هم جرقه میزنه ،از جرقه زن نبود (تعویض کردم)از بردش هست.در ضمن در خانه جوشکاری کردیم احتمالا آسیب به برد زده. چه قطعه ای از برد امکان خراب شدن دارد؟ممنون وسپاسگزار میشم اگه راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام محمد جان وقت بخیر
      برد باید تست بشه تا معلوم بشه ایراد از کدوم قسمت هستش از خیلی قطعات از جمله آی سی میتونه باشه

      پاسخ
  33. رسول
    رسول گفته:

    سلام وقت بخیر
    پکیج آماتیس مدل سارا 24000
    برق پکیج یکدفعه قطع میشود.بعد از روشن کردن دوباره بعضاً کار برای مدتی کوتاه کار میکند و باز هم یکباره برق دستگاه قطع میشود.و یا بعد از روشن کردن بلافاصله برق دستگاه قطع میشود.پریز برق سالم محافظ برق سالم و دستگاه هیچ اروری نمی‌دهد.
    لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ
  34. رسول عاشری
    رسول عاشری گفته:

    سلام پکیج آماتیس مدل سارا۲۴۰۰۰
    برق پکیج یک دفعه قطع میشود.بعد از روشن کردن دوباره بعضا کمی یا چند ساعت کار میکند یا همان لحظه خاموش میشود.هیچ گونه اروری نمیدهد و پریز برق و محافظ نیز سالم است.در واقع برق در محافظ وجود دارد ولی برق پکیج کلا قطع شده و پکیج خاموش میشود.این مشکل هم در حالت زمستان و هم در حالت تابستا ن مشاهده میشود.لطفا راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
  35. محمود قوجق
    محمود قوجق گفته:

    سلام پکیج بوتان پرلا جرقه نمیزنه کد 1 نشون میده…چراغ سبز چشک زن… بوی گاز تو بالکن میپیچه…ال سی دی روشن میشه..بمن گفتن که برد کامل عوض شه بالای یه میلیون میشه!!خوب اگه برد کامل سوخته باشه چطور فرمان چرخیدن فن یا باز شدن شیر گاز… و… میده.. فقط جرقه نمیزنه…ممنون میشم…پکیج هنوز نو هستش 3 سال.. پرلا 24…اکثرا خاموشه استفاده کم…

    پاسخ
  36. روح اله
    روح اله گفته:

    سلام یکی از پتانسیومترهای پکیچ خراب شده نتونستم پیدا کنم مغاذه میشه عکسشو براتو بفرستم برام ارسال کنید

    پاسخ
  37. حمید
    حمید گفته:

    سلام و خسته نباشی خدمت تمام عزیزان . پکیج ایران رادیات دارم روی حالت تابستانه است اما رادیاتها گرم میشن شیر سه راهی را سرویس کردیم دیشب روی دمای ۳۰ تنظیم کردیم ولی رادیاتها خیلی گرم بودن دیشب پختیم میشه لطف کنید ما را راهنمایی کنید

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام حمید عزیز وقت بخیر
      90 % مغزی شیر سه طرفه دستگاه خرابه و جرم گرفته که کامل قسمت رادیاتور هارو نمیبنده

      پاسخ
  38. فرهاد
    فرهاد گفته:

    سلام وقت بخیر من یه پکیج بوتان مدل 424 دارم ارور e29 میده خاموش روشن که میکنم درست میشه ولی بعد از چند ساعت دوباره ارور میده این ارور برای خرابی رله کنترل گاز هست تماس گرفتم نماینده بوتان میگه 250 هزینه داره در صورتی که رله قیمتش نهایتا 20 تومنه مگه تعویض رله چقدر باید هزینه داشته باشه میخواستم بدونم که من اگر برد رو باز کنم و براتون بیارم هزینه کلی این جریان چقدر میشه

    پاسخ
  39. علی
    علی گفته:

    با سلام من ی پکیج آرونیکس مدل بریتا دارم ارور ای۵ میده تو راهنما گفته اشکال از ولتاژ خروجی برد هست این یعنی برد مشکل داره ایا قابل تعمیر هست؟اگه قابل تعمیره براتون بفرستم

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام علی جان وقت بخیر
      بله ایراد از برد دستگاه هستش ولی ما خدماتشو نداریم متاسفانه

      پاسخ
  40. ا.ب
    ا.ب گفته:

    سلام. خسته نباشید. من برد پکیجم صبح وقتی اب گرم رو باز کردم فیوزش سوخت. میشه راهنماییم کنید احتمال سوختگی چه قطعاتی هست من چک کنم ؟ اسیب روی پایه ی ایسی TNY277 هم دیده میشه که یه ایسی 7 پایه ست و اون پایه که جداست از بقیه ذوب شده.
    بنظرتون چه قطعاتی میتونه این وسط خراب شده باشه؟ اگه میشه قطعاتی که زیاد پیش میاد خراب شن رو بهم لیستش رو بگید. ممنونم.
    سوال دیگه اینکه خازن های الکترولیتی خراب ایا لزوما باد میکنن ؟ یا ممکنه خازن الکترولیتی خراب هیچ علامت ظاهری نداشته باشه ؟

    پاسخ
  41. مصطفی عازم
    مصطفی عازم گفته:

    سلام✋
    در پکیج پایونر گلد ایران دو مبدله آب گرم مصرفی در حالت تابستانه و یا
    در حالت زمستانه
    آب گرم مصرفی در هر دو حالت با باز شدن شیر،آب داغ وارد مسیر رادیاتور ها می شود
    گاهی اوقات به محض باز کردن آب گرم مصرفی چراغ قرمز و زرد و سبز مرتب روشن و خاموش می شود
    و دستگاه هیچ کد خطایی هم نشون نمیده
    سوال :مشکل از کجاست؟

    توضیح اینکه -شیر موتور برقی و سوپاپ سه راه را هم عوض کردیم مشکل بر طرف نشده است
    با تشکر از راهنمایی شما،😉

    پاسخ
  42. MOKRI
    MOKRI گفته:

    باسلام خدمت دوستان زحمتکش، پکیج اینجانب بارل میباشدمدتیست خطای E1 رانشان میدهد.البتەیکی دواستادکار روش کار کردند ولی رە بجایی نبردند. گفتند از بردش هست چون قبلاخودم تعمیرکاروسایل الکترونیکی بودم بەدقت رلە فن وجرقەزن راعوض کردم ولی درست نشد جرقەزن راسمباتەزدم. اتصال بدنە هم مشکلی ندارد. جرقەزن کار میکندوشعلە تشکیل مشوداماوقتی جرقەزن چندثانیە ازجرقە زدن افتادشعلە زود فروکش میکند. لطفا”راهنمایی بفرمایید. ممنون

    پاسخ
  43. RezaBorNi
    RezaBorNi گفته:

    با سلام و خسته نباشید . لطفا قیمت رله شیر کنترل گاز پکیج بوتان را بفرمایید. با تشکر

    پاسخ
  44. علیرضا
    علیرضا گفته:

    باسلام پکیج بوتان مدل۴۲۴است که ارور E29میده تعمیرکار اماده میگه بوردش سوخته

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام علیرضا جان وقت بخیر
      قابل تعمیر هستش میتونید برای ما بفرستید تا براتون تعمیر کنیم

      پاسخ
  45. هادی
    هادی گفته:

    سلام خسته نباشید پکیج ما بوتان مدل کالدا ونیزیا هست حدود یک ماه پیش مشکل پکیج این بود که تقریبا هر یک ساعت خاموش می شد و باید روشنش می کردیم و هیچ مشکل دیگه ای نداشت تعمیرکار یک سری قطعات مثل لوله مسی ، پرشر و شیر برقی رو تعویض کرد و قطعات تعویض شده هم با خودش برد و یک میلیون از ما پول گرفت ولی دستگاه بعد چند ساعت دوباره خاموش شد سری دوم گفت برد دستگاه هم در قسمت رله شیر گاز مشکل داره و چون برد از نوع سبز رنگ هست قابل تعمیر نیست و باید تعویض گردد و برد دستگاه رو با یک برد دسته دوم دیگه تعویض کرد و برد ما رو برداشت و 400 هزار تومان دیگه هم گرفت ؛ ولی از وقتی که برد رو عوض کرده با وجود اینکه دستگاه دیگر خاموش نشد ولی آب گرم دستگاه ثابت نمی ماند و قابل تنظیم و استفاده نیست به اینصورت که هر 10 ثانیه بین جوش جوش و سرد سرد درحال سوئیچ شدن هست و عملا قابل استفاده نمی باشد و با گذشت زمان هم ثابت نمی ماند ، تعمیر کار با اینکه می گفت کلیه قطعات تعویضی رو 6 ماه گارانتی می کنه الان زیر بار خرابی برد نمی رود و میگه مبدل نیاز به اسید شویی داره ، در صورتی که قبل از تعویض برد دستگاه چنین مشکلی نداشت ، لطفا راهنمایی کنید مشکل از کجاست و کجا باید شکایت کنم ؟

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام وقت بخیر
      برای حل این مشکل باید دستگاه چک بشه و یکی از دلایل سرد و گرم شدن آب جرم مبدل هستش اما طبق فرمایش شما قبل تعویض برد این مشکل رو نداشته و با تعویض این اتفاق افتاده منطقی نیست دوروزه جرم بگیره و درمورد شکایت هم اگه از بچه های نمایندگی بوده که میتونید تماس بگیرید با بخش شکایات بوتان اگه آزاد کار میکنه که اون دیگه پروسه اداری باید طی کنید

      پاسخ
  46. علی
    علی گفته:

    سلام پکیج گلدیران ما خطایe2داره البته بعضی اوقات ودرصورت قطع وصل برق شهر.تمام سرویسها رو خودم انجام دادم البته بدلیل منطقه واب شهری بدون رسوب مشکل گرفتگی نداشت.تا به یک خازن برد مشکوک بودم اونو عوض کردم مشکل حل نشد بعضی ها میگن برد باید تعمیر بشه ازانجاییکه مشکل موقتی وپکیج ازنظر کار مشکل نداره فقط گاهی خطایe2میده وکارنمیکنه .بطور اتفاقی روی آیسی اصلی دست گذاشتم دیدم خطایe2ظاهرمیشه ودست برمیدارم خطا میره.لطفا راهنمایی کنید کسی سردرنیاورد.متشکرم

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام وقت بخیر
      اینجوری نمیشه تشخیص داد باید برد بره زیر تست تا مشکل خودشو نشون بده اما اگه مشکل از ای سی باشه قابل تعمیر نیست

      پاسخ
  47. مهدی
    مهدی گفته:

    سلام.وقت بخیر.پکیج من برند بایماک هستش دیروز ارور e01 داد دفترچشو خوندم دیدم ارورش مربوط به جرقه زنشه بازش کردم کامل الکترودشو تمیز کردم بازم مشکل حل نشد الکترودو از برد جدا کردم ک ببینم سر کانکتور ترانس های ولتاژ جرقه دارم ک دیدم اونم جرقه نداره تمام رله ها رو خارج از مدار تست کردم درست بود خازن هام مشکل ظاهری نداره اگه ممکنه ی راهنمایی بکنید ک کدوم قسمت برد مشکل پیدا کرده هیچ شماتیکیم از بردم داخل نت نبود.ممنون

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام مهدی جان وقت بخیر
      اینجوری نمیشه گفت کدوم قسمت رو تست کنید باید بردتون چک بشه

      پاسخ
  48. Mahdi
    Mahdi گفته:

    سلام پکیج من برند گرم ایران BAXI هست و ارور E03 میده خود نمایندگی گفته باید برد تعویض بشه بنظر شما مشکل پکیج چیه ایا باید حتما برد تعویض بشه ممنون میشم بگید

    پاسخ
  49. بهردز
    بهردز گفته:

    سلام پمپ یکسره کار میکنه و قسمت مربوط به رادیاتور با روشن کردن فعال نمیشه، ایراد از چی میتوته باشه؟ آب گرم فعاله و ارور ۷۰ گاهی نمایش داده میشه، مبدل رو جرم گیری کردم، پمپ هم گیر نداره، با تشکر

    پاسخ
  50. علی
    علی گفته:

    سلام
    پکیج بوتان مدل پرلا دارم از دیشب خطای E01 به همراه ارور قطع گاز میده به چراغ قرمز چشک زن هر ۳ثانیه آب گرم رو باز می کنی سرده اما هر بار فن دستگاه کار میکنه

    پاسخ
  51. مهدی امید
    مهدی امید گفته:

    باسلام
    پکیج تاچی مدل اسمارت رو از محل باز کردم برای سرویس ولی قبل سرویس به برق وصل میکنم هیچ واکنشی نشون نمیده تمام سوکت ها متصله و فیوز برد سالمه میشه راهنمایی کنید.
    حتی بار دادم به پکیج و گاز هم متصل کردم

    پاسخ
  52. شادی
    شادی گفته:

    با سلام پکیج ما به طور ناگهانی از کار افتاد و هیچ علامت و پیغامی رو صفحه نمایشگر دیجیتالی نشون نمیده فشار گاز و پریز برق هم مشکلی نداره اما روشن نمیشه ..پکیج رو باز کردیم فیوز بورد سوخته بود با تعویض فیوز هم روشن نشد مشکل کجاست ؟ کل بورد باید عوض شه ایا ؟ یا مشکل دیگه ای داره ؟ هزیش چقدره

    پاسخ
  53. محمدمهدی محمدی
    محمدمهدی محمدی گفته:

    با سلام . من پکیج آماتیس دارم و بعد از چند سال دادم که سرویس کامل برام انجام بدن اتفاق در منزل برام کامل باز کرد وو تمام قطعات را شستشو داد فقط یک قطعه (فلو متر برنجی )که حالت صافی آن کامل خراب شده بود را عوض کرد . بعد از شستشود و خشک شدن اقدام به نصب قطعات کرد و در آخر برد را که نصب کرد . برای آب گرم حمام و آشپزخانه دستگاه عمل نمیکنه و روشن نمیشه ولی پکیج برای حالت زمستان روشن میشه و استارت میکنه . و گفت که برد چون دستور نمیده باید چک بشه درصورتی که پکیج قبل سرویس سالم بود و تمام دستورات را انجام میداد و الن چند روزه با اینکه برد را برده چک کرده و ایرادش را هم گرفته ولی باز هم به همان صورت هست . ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام وقت بخیر محمد جان
      از اوکی بودن فلومتر مطمعن بشید اگه درست عمل میکرد احتمال داره در حین سرویس آب ریخته باشه روی برد

      پاسخ
      • محمدمهدی محمدی
        محمدمهدی محمدی گفته:

        ممنون ولی آب نریخته و فلومتر را جدید خریدم برد را چک کردیم مشکل نداشته فقط برای آب گرم دستور نمیگیره استاکار میگه آی سی صفحه مانیتور سوخته نمیدونم چکار کنم

        پاسخ
        • سهبل
          سهبل گفته:

          من هم پکیج لورچ مدل هیرو دارم کمتر از یکساله که نصب کردم و در خانه ساکن هم نیستیم جمعا ۲۰۰ ساعت کار نکرد ، امروز آب گرم نداره ولی شوفاژش روشن میشه ، تعمیر کار آمد فلومترش رو چک کرد میگه ایراد نداره ولی بورد دستور روشن شدن نمیده ، واقعا مشخص نیست چرا بورد که قراره ارورها رو نشون بده در چنین مواردی ارور نمیده؟

          پاسخ
          • alireza
            alireza گفته:

            سلام سهیل عزیز
            یه وقتایی یه سری ایرادات ارور نمیدن و باید تجربی پیداشون کرد

  54. رضا
    رضا گفته:

    سلام اقا یه برد ایران مدل ال دارم وقتی دستگاه روشن میشه یه بند جرقه زنش کار میکنه مشکل از برد دستگاس؟

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام رضا جان وقت بخیر
      بله احتمال خیلی قوی از برد دستگاه هستش میتونید برد رو جهت تست بفرستید کارگاه و یا نیرو ارسال کنم باز کنن بیارن کارگاه تست کنیم براتون

      پاسخ
  55. خواجویب
    خواجویب گفته:

    سلام
    پکیج مرکوری 32 ارور EC داد گفتند عیب از برده
    تعویض کردیم اما دوباره گاهی اوقات ارور میده
    از آب بهداشتی که استفاده میکنم رو صفحه علامت فن هست علامت دوش آب هست ارور EC هم هست .وقتی از برق می کنم دوباره وصل میکنم خوب میشه .وقتی رادیاتور ها روشنه مشکل کمتره
    لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
  56. علیرضا
    علیرضا گفته:

    سلام ببخشید پکیج گرم ایران باکسی داریم و رو حالت زمستانه روزی دودفعه پکیج کامل ریست میشه یعنی مثل اینکه برقش قطع بشه و وصل بشه و دوباره بلافاصله روشن میشه هیچ خطایی هم نمیندازه ممنون میشم راهنمایی کنید چیکارکنم.

    پاسخ
  57. علیرضا
    علیرضا گفته:

    ممنونم از توجه شما خب بایدچیکارکنم برد رو عوض کنم قابل تعمیر هست …؟

    پاسخ
  58. علوی
    علوی گفته:

    سلام و خدا قوت
    رله شیر سه راهه را با چه مشخصه ای باید از قطعه فروش ها خرید؟
    من رفتم بخرم نمی شناختند.
    آیا رله دوکنتاکت محسوب میشه یا تک؟ پنج پایه است
    آیا رله به طور مداوم برق ۲۲۰ولت را به شیر سه راهه موتوری اعمال میکنه تا وقتی بخواد حالت را عوض کنه یا بعد از عمل کردن شیر ولتاژ را قطع میکنه؟
    روی رله علاوه بر 10A250VAC و Spule : 24VDC عبارت دیگری بصورت 5A30VDC نوشته این جریان و ولتاژ برای کدام پایه هاست؟ یعنی علاوه بر وصل کردن ۲۲۰ولت به پایه شیربرقی، ارتباط دیگری را نیز برای ۳۰ولت برقرار میکنه؟
    ممنون از پاسخگویی شما

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام جناب علوی عزیز
      سوالتون به بخش تعمیرات برد ارجاع شد و پاسخ برای شما ایمیل میشود

      پاسخ
  59. ایرج
    ایرج گفته:

    با درود
    با سپاس از شما بخاطر مطالب ارزنده ای که در این سایت نوشته اید . مطالب نوشته شده و نکاتی که در متن مطالب اشاره کرده اید ،نشان دهنده صداقت شما ست …

    پاسخ
  60. غفار شاملو
    غفار شاملو گفته:

    پکیج مرکوری۲۴ftدارم،بعد از چند ساعت کار کردن خاموش میشه ،صفحه نمایشگر کمرنگ میشه یعنی نور صفحه کم میشه،استارت نمی زنه،فن سرویس نمیاد و پکیج روشن نمیشه،حتما” باید برق دستگاه را قطع کنیم دوباره وصل کنیم تا روشن بشه،نا گفته نماند آب گرم مصرفی مشکلی ندارد و مرتب پکیج کار می کند،فقط آب گرم گردشی مشکل دارد.

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام جناب شاملو عزیز
      ورودی برق به برد رو چک کنید اگه مشکلی نداشت برد رو بفرستید کارگاه جهت چک کردن

      پاسخ
  61. امید
    امید گفته:

    سلام وقت بخیر. پکیج لورچ ادنا داریم ارور e26 میداد رله رو عوض کردم ارور حذف شد ولی الان جرقه میزنه و شعله تشکیل میشه ولی جرقه قطع نمیشه وپس از چند ثانیه شعله خاموش میشه و ارور e1 میده. الکترود یون را تعویض کردم حل نشد ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
  62. صادق
    صادق گفته:

    سلام خسته نباشید
    ما پکیج میشن داریم روشن میشه ولی بعد یه مدتی خاموش میشه و اتومات نمیکنه ولی از برق میکشم و دوباره میزنم باز روشن میشه و بعد چند ثانیه خاموش میشه مشکل از بردش هست آیا؟؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *