تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

آموزش تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور 

در این مقاله قصد داریم تعمیر برد پکیج ایران‌ رادیاتور را بررسی کنیم، پکیج ایران‌رادیاتور یکی از برندهای ایرانی موجود در بازار می‌باشد. از جمله مشکلاتی که در زمان سرویس و  تعمیر پکیج دیواری در این برند پکیج مشاهده می‌کنیم می‌توان به خرابی برد آن اشاره کرد.

برد قطعه‌ای الکترونیکی است، که وظیفه اصلی آن نمایش دستورات این دستگاه به قسمت‌های مختلف در پکیج است. به عبارتی برد مغز پکیج محسوب می‌شود، و به همین دلیل در صورت بروز هرگونه مشکل برای برد پکیج تمامی قطعات آن دچار مشکل می‌شوند.

بنابراین تعمیر برد بسیار حائز اهمیت است، به دلیل حساسیت بالای این قطعه الکترونیکی تعمیر برد پکیج باید توسط متخصصین مجرب ضروری است. به این دلیل که هرگونه خرابی در برد پکیج باعث از کار افتادن کل سیستم می‌شود.

جهت تعمیر برد از تعمیرکار برد پکیج ایران‌رادیاتور باتجربه کمک بخواهید و تعمیر پکیج دیواری ایران‌رادیاتور خود را به آنها بسپارید، در این حوزه شما عزیزان می‌توانید از گروه فنی سرویسکارن 24 کمک بخواهید. زیرا متخصص فنی ما در این زمینه می‌تواند هرگونه مشکل و ایراد را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت تعمیر کند. اگر شما هم می‌خواهید اطلاعات خود را در زمینه تعمیر برد پکیج ایران‌رادیاتور ارتقا دهید، توصیه می‌کنیم به مقاله زیر توجه کنید.

تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

برد پکیج چیست؟

قطعات مختلفی درساخت پکیج‌های ایران‌رادیاتور بکار رفته است، که از جمله آنها می‌توان به شیر اطمینان، ترموستات، شیر تخلیه آب گرم، فلوسوئیچ و … اشاره کرد. یکی دیگر از این قطعات، برد است، برد قطعه‌ای الکترونیکی است که وظیفه اصلی آن نمایش دستورات این دستگاه به قسمت‌های مختلف است. (تعمیر برد پکیج)

به عبارتی برد مغز پکیج است، و به همین دلیل در صورت بروز هرگونه مشکل برای برد پکیج تمامی قطعات آن دچار مشکل می‌شوند. و در اصل برد یک نوع سیستم عیب‌یابی در پکیج است، که با نشان دادن کدهای خطا شما را متوجه خرابی در بخشی از پکیج می‌کند. تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور نیاز به تخصص و تجربه دارد در صورت بروز مشکل حتما از تعمیرکار برد پکیج ایران‌رادیاتور در این زمینه کمک بخواهید.

آموزش تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور بهتر است یا تعویض کامل برد

توصیه ما در درجه اول تعمیر برد پکیج ایران‌ رادیاتور است، و در صورتی که امکان تعمیر برد وجود نداشته باشد، تعویض بهترین گزینه است. به این نکته توجه فرمایید که تعمیرکار برد پکیج ایران‌رادیاتور ما کمترین قیمت را برای تعمیر برد و تعویض رله برد دریافت می‌کند.

و ما از کیفیت قطعاتی که استفاده می‌کنیم اطمینان داریم، اقلام مصرفی مانند:رله، مقاومت، ترانس، پتانسیومتر، دیود و … را از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه کرده و به شما این اطمینان را می‌دهیم که تعمیر برد 100% به نفع شماست زیرا این قطعات بر روی بردهای جدید بی‌کیفیت هستند.

آموزش تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

هزینه تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

هزینه تعمیر برد پکیج ایران‌ رادیاتور بسته به میزان آسیب و شدت آسیب وارده به این قطعه متفاوت است. شدت آسیب و زمان مورد نیاز برای تعمیر و قطعات مورد نیاز برای تعویض بر روی هزینه تعمیر تأثیر می‌گذارد و این امر باعث ایجاد هزینه های مختلف تعمیر می‌شود. به عنوان مثال هزینه تعمیر برد پکیج رادیاتور  به دلیل تفاوت‌های ساختاری این برند با هزینه تعمیر برد پکیج تاچی و سایر برندها متفاوت است.

اکثر مشتریان مایلند هزینه تعمیر برد برای برندهای مختلف را بدانند مانند هزینه تعمیر برد پکیج بوتان و سپس اقدام به تعمیر دستگاه کنند. صرف نظر از اینکه از چه پکیجی استفاده می‌کنید، می‌توانید با تماس با گروه فنی سرویسکاران 24  در مورد هزینه تعمیر برد پکیج‌های مختلف از تعمیرکار تعمیر برد پکیج ایران‌رادیاتور اطلاعات لازم را کسب کنید.

آموزش تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

علائم خرابی برد پکیج ایران رادیاتور

عیوب و مشکلاتی که در پکیج های ایران‌رادیاتور می‌بینیم علائم و نشانه‌های متفاوتی دارد. بروز مشکل در هر یک از قطعات و یا عملکرد آنها باعث اختلال در عملکرد کل دستگاه و در نتیجه از کار افتادن برد پکیج می‌شود. همانطور که در بالا ذکر شد، بردها وظیفه هماهنگی کل پکیج را به عهده دارند.

تعمیرکارانی که تجربه کافی در زمینه تعمیر برد پکیج ایران‌ رادیاتور ندارند، می‌توانند منشا هر مشکلی را به برد نسبت دهند. اما اینکه منشا هر مشکلی مربوط به برد باشد، در واقع درست نیست. بلکه برد می‌تواند باگ‌ها و خطاهای پیش آمده در پکیج را با نشان دادن کدهای متفاوت به شما نشان دهد.

که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به مقاله تخصصی ترین بانک اطلاعات کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور ما آن را جستجو کنید و علت مشکل را شناسایی کنید. البته بهترین گزینه گرفتن راهنمایی از یک تعمیرکار برد پکیج ایران‌رادایاتور است. و در صورتی که نیاز به تعمیر باشد مراجعه به متخصص مجرب و قابل اعتماد است.

تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

عواملی که باعث خرابی برد پکیج می شود

برد پکیج به دلایل مختلفی دچار مشکل می‌شود، که ما علت‌های نیاز به تعمیر برد پکیج ایران‌ رادیاتور  را در اینجا به طور مختصر برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم تا با تعدای از این موارد آشنا شوید:

دلیل شماره 1: یکی از دلایل اصلی مشکلات برد قدیمی بودن و وجود گرد و غبار در دستگاه است.

دلیل شماره 2:نشت آب از پکیج و ریختن آب روی سطح برد که باعث ایجاد رسوباتی می‌شود که در دراز مدت باعث سوختن برد پکیج می‌گردد.

دلیل شماره 3:مشکل قطعات الکترونیکی معمولاً زمان است. به عنوان مثال یک خازن الکترونیکی می‌تواند 1000 ساعت کار کند و پس از مدتی منفجر شود و کارایی خود را از دست بدهد.

به این نکته مهم توجه داشته باشیدکه در صورت بروز مشکلاتی در برد که توانایی در رفع آن ندارید حتما از یک تعمیرکار برد پکیج ایران‌رادیاتور کمک بخواهید.

آموزش تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

کدهای خطای پکیج ایران رادیاتور

ما تمامی ایرادات مدل آنالوگ و دیجیتال پکیج ایران‌رادیاتور را در مقاله‌ای به نام کاملترین بانک اطلاعات کدهای خطای پکیج ایران‌رادیاتور به طور کامل جمع‌آوری کرده‌ایم تا شما عزیزان بتوانید خود با کمک گرفتن از لیست ارورهای پکیج ایران‌رادیاتور عیب‌یابی کنند.

و در صورتی که رفع نشد و نیاز به تعمیر برد پکیج ایران‌ رادیاتور بود باید توسط تعمیرکار برد پکیج ایران‌رادیاتور مورد بررسی دقیق قرار گیرد، و در نهایت اقدام به رفع این مشکل کنیم.

کارکرد مداوم این دستگاه در طول سال مستلزم مراقبت مناسب از آن است. یکی از نکات مهم برای نگهداری صحیح از پکیج، دانستن کد خطاهای آن است که هر کدام معنای متفاوتی دارند و به خرابی بخشی از آن دستگاه اشاره می کنند.

آموزش تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

کدهای خطا روی پکیج رادیاتور چگونه نمایش داده می شود؟ 

پکیج ایران رادیاتور ممکن است بنا به دلایلی دچار مشکل شده و نتواند کار خود را به درستی انجام دهد. هنگامی که یک نقص در پکیج وجود دارد، معمولاً به عنوان یک خطا یا کد خطا ظاهر می‌شود و به این ترتیب می‌توانید از مشکل مطلع شوید.

توجه داشته باشید که برخی از ارورهای پکیج ایران‌رادیاتور مانند روشن شدن چراغ چشمک‌زن و برخی دیگر از ارورهای پکیج ایران‌رادیاتور به صورت کد خطا به صورت ترکیبی از حروف و اعداد بر روی صفحه نمایش داده می شوند.

و در صورتی که این کدهای مربوط به خرابی برد باشد نیاز به تعویض و یا تعمیر برد پکیج دیواری ایران‌ رادیاتور ضروری می‌باشد. که حتما در این زمینه باید کا را به یک تعمیرکار برد پکیج ایران‌رادیاتور بسپارید.

آموزش تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

رفع کد خطای پکیج ایران رادیاتور 

پکیج‌های ایران‌رادیاتور دارای دو مدل آنالوگ و دیجیتال می‌باشد. در مدل آنالوگ پکیج ایران‌رادیاتور مانند M24ff کد خطا با روشن شدن چراغ های LED با اعداد 30، 40، 50، 60، 70 و 80 در جلوی پنل پکیج نمایش داده می‌شود.

برای مثال اگر چراغ های 30 و 40 همزمان شروع به چشمک‌زدن کنند، این ارور مربوط به مشکل در برد الکترونیکی پکیج است، و باید توسط تکنسین تعمیر پکیج ایران‌رادیاتور بررسی شود.

کد خطای پکیج ایران‌رادیاتور در مدل‌های دیجیتال مانند پکیج L24FF خطاها به صورت کد خطا در صفحه نصب شده در جلوی پکیج نمایش داده می‌شود. به عنوان مثال اگر در صفحه پکیج خود خطای پکیج ایران‌رادیاتور E2 را مشاهده کردید نشان دهنده معیوب بودن شعله پکیج شماست و این ممکن است.

به دلایل مختلفی از جمله توقف گاز، خرابی شیر برقی، خرابی یون برای تشخیص شعله و … رخ دهد. و لی در برخی موراد علت اصلی خرابی برد است و نیاز به تعمیر برد پکیج ایران‌ رادیاتور می‌باشد بهترین کار جهت رفع  این موارد کمک گرفتن از تعمیرکار برد پکیج ایران‌رادیاتور مجاز است.

تعمیر برد پکیجایران رادیاتور به صرفه تر است یا یا تعویض؟

کد خطای برد پکیج ایران رادیاتور 

در اینجا قصد داریم تا شما عزیزان را با نشانه ها و ارورهای مختلفی که خبر از خرابی برد میدهد، که حتما باید برد کورد بررسی قرار گرفته و تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور انجام گیرد، آشنا کنیم:

ارورهای برد پکیج ایران رادیاتور
40 60 70 مربوط به قسمت فن است و با تعویض پرشر هوا درست میشود

و نیاز به تعمیر برد پکیج نیست 

ارور 407080 پکیج ایران رادیاتور

ترموستات ایمنی قطع شده ولی دمای اب شوفاز معمولی است

ارور 70 پکیج ایران رادیاتور

افزایش حرارت مبدل اولیه بیش از 89 درجه

ارور 80 پکیج ایران رادیاتور 

پکیج نیاز به سرویس و احتمالا نیاز به تعویض قطعات دارد

و گردش اب و سیرکوله در پکیج انجام نمیگیرد

ارور 8060 ایران رادیاتور

عملکرد ضد یخ ضدگی با پمپ روشن 

ارور 7060 پکیج ایران رادیاتور

عملکرد ضد یخ ضدگی با مشعل روشن

ارور 5080 ایران رادیاتور

باز شدن سنسور ابگرم

ارور 5070پکیج ایران رادیاتور

اتصال کوتاه شدن سنسور ابگرم

ارور 507080  ایران رادیاتور

سنسور شوفاز از مدار قطع است

ارور 5060پکیج ایران رادیاتور 

سنسور شوفاز اتصال کوتاه کرده 

خطای 4080 پکیج ایران رادیاتوریا مرگ بارترین ارور ایران رادیاتور

 عدم خروج دود از دود کش 

ارور 4070 پکیج ایران رادیاتور 

کمبود اب شوفاژ 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *