تعمیر و سرویس استخر کامرانیه

تعمیر و سرویس استخر کامرانیه

تعمیر و سرویس استخر کامرانیه – یکی از خدمات دیگر گروه فنی سرویسکاران 24 است که توسط تعمیرکار استخر کامرانیه باتجربه و دوره‌دیده صورت می‌گیرد. بدلیل اینکه تعمیر و نگهداری استخر کامرانیه نیازمند توانایی بالا است استخر باید به طور دوره‌ای مرتب مورد بازبینی و بارزرسی قرار گیرد زیرا تاسیسات مورد استفاده در استخر‌ها می‌تواند به مرور زمان دچار مشکل و ایراد شوند.

که با مراقبت و سرویس مرتب می‌شود از بروز مشکلات ناگهانی جلوگیری کرد گروه ما در زمینه کلیه امور مربوط به تعمیرات استخر خانگی و مجتمع‌های ورزشی آماده همکاری و عقد قرارداد تعمیر و نگهداری استخر خانگی و عمومی می‌باشد. شما عزیزان محترم ساکن در منطقه کامرانیه می‌توانید تعمیر استخر سونا جکوزی محل سکونت خود را با یک تماس با ما از خدمات مورد نیاز خود برخوردار گردید.

تعمیر و سرویس استخر کامرانیه

تعمیر و سرویس استخر در کامرانیه شامل موارد زیر است :

تعمیر و نگهداری استخر کامرانیه و تعمیرات تاسیسات استخر آن را باید از جهات مختلف مورد بررسی قرار داد. از آنجایی که استخر دارای تجهیزات متعددی است که هر کدام از آنها سرویس‌های خاص خود را نیازمند است که این تحهیزات شامل موتورخانه ، سیستم لوله‌کشی ، بویلر و … می‌باشد ، که تعمیرات هر کدام از آنها یک امر کاملا تخصصی است.

برای انجام کلیه موارد مربوط به استخر می‌توانید با تماس با ما از خدمات تعمیرکار استخر کامرانیه برخوردار شوید و با عقدقرارداد به طور مرتب و سالیانه از تمامی موارد تعمیر و سرویس استخر کامرانیه با خیال راحت برخوردار گردید.

سرویس و تعمیر استخر کامرانیه

تجهیزاتی که در زمان سرویس بسیار باید مورد توجه باشد:

موتورخانه استخر

تعمیر و سرویس استخر کامرانیه – در زمان تعمیر استخر خانگی که مهمترین بخش از استخر موتورخانه و فیلترینگ آب آن اختصاص است موتورخانه‌ی استخر نیز دارای تجهیزات مهمی است که در زمان سرویس استخر باید مورد بررسی قرار گیرد. این قسمت بطور مرتب باید مورد بررسی دوره‌ای قرار گیرد تا در زمان استفاده از استخر دچار مشکلات عمده نشویم.

پمپ آب :

پمپ آب استخر برای بالا رفتن فشار سیال از یک نقطه به نقطه دیگر بکار می‌رود که باید در زمان سرویس استخر مورد بررسی قرار بگیرد. در صورت بی‌توجهی به این قسمت ممکن است در زمان بکارگیری از آب استخر دچار مشکل شوید.

بویلر :

بویلر یا مخزن تحت فشار ، که برای گرم کردن آب بکار برده می‌شود. این بخش هم در صورت بروز ایراد می‌تواند در زمان استفاده در زمان بکارگیری آب گرم اشکال رخ دهد.

مشعل :

این بخش که با ترکیب سوخت و هوا و مولد آتش ، باعث گرم شدن دیگ می‌شود. اگر دچار ایراد شود امکان گرم کردن آب وجود ندارد.

فیلتر :

از فیلتر جهت تصفیه ی کثیفی‌های موجود در آب استخر استفاده می‌شود. در صورت اینکه این قسمت از آلودگی و کثیفی پر شود و بدرستی آب تصفیه نشود آب استخر از نظر بهداشتی دچار مشکل می‌شود.

اسکیمر :

نوعی فیلتر می‌باشد که چربی‌ها و ذرات معلق در آب را جذب می‌کند. این بخش هم در صورت آلودگی بالا می‌تواند بهداشت آب را دچار ایراد کند.

سرویس و تعمیر استخر کامرانیه

اصلی‌ترین تجهیزات استخر که باید سرویس و تعمیر شوند

در اینجا به تعدادی از تجیزات مهم موجود در استخر اشاره می‌کینم متداول‌ترین و بهترین نوع استخر از لحاظ بهداشتی و اقتصادی استخر با سیستم گردشی مدار بسته است که باید به سیستم تصفیه مجهز شود .( تعمیر استخر سونا جکوزی)

اصلی‌ترین تجهیزات تصفیه استخر شامل موارد زیر می‌باشد :

در اینجا به بخش‌هایی که اصلی‌ترین قسمت‌های موجود در استخرهای خانگی و عمومی است اشاره می‌کنیم که بی‌توجهی به آنها می‌تواند کل سیستم را دچار مشکل کند.

۱. پمپ استخر
۲. فیلترهای استخر
۳. سیستم گندزدایی
۴. سیستم تخلیه
۵. سیستم برگشت
۶. سیستم لوله‌کشی برای موارد فوق

مناطق تحت پوشش در منطقه یک :

گروه فنی سزویسکاران 24 با کمک تعمیرکار استخر کامرانیه آمادگی خدمت‌گذاری در این مناطق که در محدود می‌باشند را دارد. ما با تیم تعمیر و سرویس استخر کامرانیه با عقد قرارداد تعمیر و نگهداری استخر کامرانیه در دسترس شما عزیزان هستیم.

قیطریه ، نیاوران ، کامرانیه ، آجودانیه ، اقدسیه ، پاسداران ، ولنجک ، تجریش ، در بند ، ازگل ، کاشانک ، دزاشیب ، زعفرانیه ، دیباجی ، قلهک ، اختیاریه ، میرداماد ، شریعتی ، الهیه ، ظفر ، جردن ، و……..کلیه مناطق در شمال تهران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *