پکیج ایران رادیاتور

معرفی انواع پکیج ایران‌رادیاتور

در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع پکیج ایران‌رادیاتور بپردازیم و در بروزرسانی‌های بعدی بخش‌های زیر اضافه و تالیف خواهد شد . (پس از انتشار مقاله لینک خواهد شد)

قیمت انواع پکیج ایران‌رادیاتور ، انواع خطاهای پکیج ایران‌رادیاتور ،  قیمت انواع برد ایران‌رادیاتور ،قطعات پکیج ایرانرادیاتور ،

مرحله تولید پکیج ایران‌رادیاتور در انواع متنوع دیواری و زمینی ابتدا در سال 1358 شروع گردید. این پکیج  با مساعدت تبلیغات گسترده و البته با قیمت مناسبی که دارد و هم چنین رقابتی بودن آن و دارا بودن خدمات بعد از فروش ، موفق شد بخش بزرگی را از بازار در بخش پکیج گرمایشی در داخل کشور مال خود کند.

البته ایران‌رادیاتور مدل شوفاژ دیواری گرمایشی نیز در انواع مختلف تک‌مبدل و دو‌مبدل ساخته می‌شود و هر یک از آنها هم دارای انواع متنوعی می‌باشند. برای اطلاع از ایرادات احتمالی پکیج ایران‌رادیاتور و کسب ااطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله جامع و کامل تعمیر پکیج ایران‌رادیاتور را مطالعه بفرمایید..

پکیج ایران‌رادیاتور نوع تک‌مبدل :

در این مدل از پکیج ایران از مدلی مبدل تحت اسم مبدل اصلی دوبل بهره برده می‌شود. سبک این مبدل‌ها به شکلی می‌باشد که میزان آبگرم مصرفی و آب سیستم گرمایش را هم از درون این مبدل عبور می‌دهد و بعد از گرم شدن هم به رادیاتورها خواهد رساند.

برای تامین کردن آبگرم مصرفی هم ، موقعی که شیر آب باز گردد. پمپ داخل دستگاه که می‌خواهد آب سیستم گرمایش را نیز سیرکوله کند، متوقف گشته و فقط آب خنک ورودی نیز وارد مبدل شده و از طریق شعله مشعل هم‌چنین پکیج گرم گشته و در آخر به مصرف خواهد رسید و عینا شبیه به آبگرمکن فوری مدل دیواری کار می‌کند. در داخل این سیستم نیز کنترل نمودن دمای آبگرم مصرف شده به علت تماس داشتن مستقیم با سیال شعله، دشوار تر بوده و به این دلیل است که میزان دمای آب گرم در زمان مصرف هم تا حدودی نوسان پیدا می‌کند.

پکیج ایران رادیاتور تک مبدل

پکیج ایران‌رادیاتور نوع دو‌مبدل :

در این مدل پکیج‌ها نیز از دو مدل مبدل بهره برده می‌شود:

  1. مبدل نوع اصلی (Gas Water Heat Exchanger)
  2. مبدل نوع صفحه ای (Water Heat Exchanger)

مبدل نوع اصلی در داخل پکیج ایران‌رادیاتور وظیفه تامین کردن گرمایش برای رادیاتورها را نیز بر عهده خواهد داشت، به شکلی که آب داخل سیستم گرمایش نیز از راه این مبدل گرم گشته و به داخل رادیاتور‌ها رسانده می‌شود. اما برای تامین کردن آبگرم مصرفی هم آب درون سیستم گرمایش از راه پمپ‌ها از یک مبدل اصلی رد شده و بعد به جای این که به سمت رادیاتورها حرکت نماید، از مبدل نوع صفحه‌ای هم عبور کرده و به طور همزمان آب خنک ورودی هم از مبدل نوع صفحه‌ای گذشته و به خاطر عبور این آبها از مبدل و عمل انتقال دادن حرارت از آب داغ به آب خنک ورودی، میزان آب گرم جهت مصرف ایجاد می‌گردد.

پکیج ایران رادیاتور نوع دو مبدل

تعمیر پکیج ایران‌رادیاتور دو مبدل

نکات لازم موقع خرید پکیج ایران‌رادیاتور :

* برای محاسبه کردن تقریبی میزان ظرفیت پکیج ، مقدار متراژ در واحد مسکونی را در عدد 150 ضرب کرده و میزان متراژ در داخل واحدهای اداری را هم در عدد 100 باید ضرب نماییم.

*  در شرایطی که قسمتی از راه دودکش در پکیج دیواری به شکل افقی باشد، بهره بردن ازپکیج‌های مدل فن دار نیز الزامی است.

* پکیج‌های نوع دو مبدله در حالی مورد استفاده می‌باشند که یا میزان آب ورودی از سختی زیاد برخوردار باشد و یا این که مقدار زیربنای آپارتمان هم از 120 متر بیشتر باشد.

*   در شرایطی که محل نصب نمودن پکیج در داخل بالکن و یا در داخل فضای باز باشد هم استفاده نمودن از پکیج مدل فن دار نیز الزامی است.

*    فشار آب شهردرمحل نصب دستگاه پکیج  گازی می باید حداقل 0.5 و حداکثر 3.5 اتمسفر باشد.

شرایط نصب و نیز راه‌اندازی کردن پکیج ایران‌رادیاتور به صورت رایگان :

– بررسی کردن و تعیین مکانی برای نصب نمودن پکیج

– قرار گرفتن پکیج در مکان تعیین شده جهت نصب و وصل شدن آن به شبکه آب، برق و گاز از طریق اتصالاتی که به همراه آن می‌باشد

– عمل شستشو کردن در مدار رفت و برگشت عمل گرمایش

– راه‌‌اندازی نمودن پکیج مدل شوفاژدیواری برند ایران‌رادیاتور

– آموزش دیدن جهت نحوه کار با این دستگاه

-سفارش دادن عمل خرید و گارانتی در پکیج از نوع دیواری و هم چنین زمینی

-همه پکیج‌ها از 24 ماه گارانتی برخوردار هستند و دارای نصب رایگان می‌باشند.

نوع دیواری پکیج ایران‌رادیاتور :

همه‌ی انواع دیواری پکیج نیز از سیستم حفاظت در مقابل یخ‌زدگی برخوردار می‌باشند. بهره‌بردن از پکیج دیواری نسبت به آبگرمکن مدل دیواری و یا نسبت به سیستم شوفاژ خانه نوع مرکزی هم از مزایای زیادی برخوردار است .

پکیج هم‌چنین از نظر مقدار صدا خیلی کم صداتر است و میزان نوسانات دمای آب هم در آن خیلی محسوس نیست . هم‌چنین روشن شدن و طریقه کارکرد آن هم به نسبت آبگرمکن و یا شوفاژ خانه مرکزی خیلی کم صداتر می‌باشد.

و از همه چیز مهمتر این که بازده آن هم در مقایسه کردن با یک سیستم شوفاژخانه نوع مرکزی خیلی بالاتر است. و دیگر مزیت استفاده کردن از این پکیج ،اشغال نمودن فضای بسیار کم نسبت به آبگرمکن ایستاده و در مقایسه با شوفاژخانه نوع مرکزی است.

معرفی انواع پکیج ایران رادیاتور

از لحاظ مدل دودکش نیز پکیج‌ ایران‌رادیاتور به 2 دسته تقسیم می‌گردد:

۱-پکیج بدون فن

در داخل ساختمان‌‌هایی که در آنها دودکش به شکل تنها عمودی وبا میزان قطر ۱۵ سانتیمتر می‌باشد و میزان ارتفاع آن حداکثر تا ۸ متر می‌باشد و قابلیت استفاده کردن از یک پکیج بدون فن هم وجود دارد.

۲-پکیج فن دار

در داخل ساختمان‌هایی استفاده می‌شود که مقدار ارتفاع زیاد می‌باشد و یا مقداری از دودکش به شکل افقی اجرا گشته است.

پکیج فن دار ایران رادیاتور

تعمیر پکیج فن دار ایران رادیاتور

از لحاظ حرارتی نیز پکیج ایران‌رادیاتور به ۴ دسته تقسیم می‌گردد:

۱-نوع ۲۲KW

۲-نوع ۲۴KW

۳-نوع ۲۸KW

۴-نوع ۳۶KW

باید بدانید که هر یک کیلووات برابر با ۸۶۰ کیلوکالری است.

قیمت در پکیج ایران‌رادیاتور به چه صورت انتخاب شده است؟

همه‌ی قیمت‌هایی که تا به حال برای این پکیج‌ها تعیین و مشخص گشته است، قیمت‌هایی می‌باشد که تصویب شده توسط شرکت ایران‌رادیاتور می‌باشد و پس از بررسی‌های فراوان و منصفانه بوده است و همه مردم ایران می‌توانند که با خیالی کاملا آسوده و راحت از بابت قیمت‌ها، خرید خود را از تمام مراکز فروش و یا نمایندگی‌های داخل ایران انجام دهند.

1 پاسخ
  1. مهرداد
    مهرداد گفته:

    سلام و عرض ادب دارم به مسعولین و پرسنل محترم ایران رادیاتور.
    حدود ۵ ماه پیش صاحب خونه بنده یکدستگاه پکیج ایران رادیاتور در آپارتمان جدید و تازه ساز برای بنده نصب کردن .و مدلش M24FF هستش . که داخل بالکن منزل نصب شده . با عرض پوزش باید بگم که به نظر بنده این مدل جزء بدترین نوع از مدلهای ایران رادیاتور هستش و از ۲ ماه پیش تا الان که آخر برج ۱۰ هستش کلا ۳ بار خرابی داشته. و دلیلش هم فقط بخاطر ضعف در برودت هوا بوده .و این ضعف رو کارشناسان محترم شرکت باید حل کنند تا باعث نارضایتی مصرف کننده نشه.قبلا انواع مدلهای بوتان رو داشتم ولی با این مشکل روبرو نشدم اصلا.
    در کل باید بگم که این نوع مدل اصلا جالب نیست .البته به نظر بنده.خیلی اذیت شدم .دیگه ایران رادیاتور نمیخرم .

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *