سرویس و تعمیر کولر آبی در پونک

سرویس و تعمیر کولر آبی در پونک

سرویس و تعمیر کولر آبی در پونک – با شروع تابستان و نیاز کولرهای آبی به سرویس و تعمیر کولر آبی  بهتر است که سرویس کولر را به دست سرویس کار مجاز بسپارید تا از بروز صدمات احتمالی به خود و کولر آبی جلوگیری شود؛
یک کولر سرویس نشده، می‌تواند بزودی در زمان استفاده شما عزیزان را با مشکلات متعددی مواجه کند از جمله:

ورود گرد و غبار در زمان روشن شدن ناتوان بودن از تولید سرمایش و سوختن موتور و پمپ آب به دلیل گرفتگی لوله‌های آبریزیا مشکل در شیلنگ آب و شناور که اگر این موارد مورد توجه و بازدید و سرویس و روغن‌کاری قرار گیرند.( عیب یابی موتور کولر آبی)

طول عمر کولر را بالا برده و خنکای مطلوبی را در اختیار شما می‌گذارد در غیر این صورت تمام تلاش‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف برق و آب را به باد می‌دهد،و هم‌چنین هر ان شما را با مشکل در ساعات خاص که امکان دسترسی به سرویسکار ندارید می‌کند پس بهتر است قبل از شروع استفاده حتما کولر سرویس شود.

سرویس و تعمیر کولر آبی در پونک

سرویس کولر آبی در پونک

سرویس کولر آبی در پونک با شروع فصل گرما و پیان فصل و شروع زمستان یه امر کاملا ضروری است ،زیرا قبل از شروع گرما برای دریافت خنکای مطلوب و راندمان بالا و پیش‌گیری از بروز مشکلات احتمالی و بی‌موقع لازم است و سرویس و تمیز کردن کولر آبی بعد از فصل تابستان برای جلوگیری از آسیب به قطعات و بدنه کولر و کم شدن عمر مفید سیستم کولر آبی ضروری است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. این موارد توسط تعمیرکار کولر آبی پونک مورد بررسی قرار میگیرد.

قطعات و تجهیزات کولر آبی به سه دسته تقسیم‌بندی می‌شوند:

– الکتریکی: شامل کلید سه دکمه‌ای قطع و وصل، پمپ آب و موتور کولر
– مکانیکی: شامل توربین هوا، تسمه و شناور
– ثابت: دریچه‌ها، بدنه، اتصالات شبکه‌ی آبرسانی و شیر تخلیه

مواردی که تعمیر و سرویس کولر آبی مورد توجه است:

این قطعات و تجهیزات در زمان سرویس و تعمیر کولر آبی در پونک مورد توجه تعمیرکار کولر آبی پونک است و با دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و عیب‌یابی موتور کولر آبی درست اقدام به رفع مشکلات در موارد زیر می‌کند:

  • تعویض پوشال‌ها
  • موتور کولر
  • پمپ آب
  • شناور
  • تسمه
  • سایبان
  • برزنت کولر
  • شیلنگ آب
  •  شستشوی کولر
تعمیر و سرویس کولر آبی در پونک

انجام سرویس و تعمیر کولر آبی در پونک به ترتیب زیر است:

سرویس و تعمیر کولر آبی در پونک –  بايد هر سال بر روی کولرهای آبی سرویس کولر آبی انجام شود و بعضي از بخش‌هاي آن مثل پوشال‌ها، حتما عوض شود. در زمان سرویس کولر بازديد از اين ۲ موتور، ابتدا بايد گرد و غبارشان را گرفت و بعد آنها را روغن‌كاري پمپ کولر آبی كرد. موتور كولر، ۲ قطعه ياتاقان دارد كه بايد حتماً روغن‌كاری شوند. سايه‌باني براي كولر تعبيه كنيد تا خنك بماند و خنكي بدهد. در ضمن مصرف انرژي كولر با سايه‌بان هم پايين مي‌آيد.

شست‌وشوي كف كولر بايد با فرچه پلاستيكي انجام شود تا به رنگ آن آسيبي نرسد. اگر قسمتي از رنگ كف كولر از بين رفته بود، بي‌ترديد به‌زودي زنگ مي‌زند و ممكن است تا يک سال بعد بپوسد. يكي از مهم‌ترين نكاتي كه حين سرويس كولر بايد درنظر داشت، هم‌راستابودن خروجي و دهانه كانال است كه با يك پارچه ضد‌آب و ضخيم مثل برزنت، پشتيباني مي‌شود.يكي از مهم‌ترين معيار‌ها براي استفاده بهينه از كولر،شيلنگ است.

اگر سيستم گردش آب به درستي در كولر انجام شود و پوشال‌ها كاملا خيس شوند، كولر خنكاي بيشتري توليد مي‌كند و انرژي كمتري را هدر مي‌دهد.باید تسمه‌ی گرداننده‌ی توربین در یک وضعیت تعادلی باشد. یعنی نه خیلی سفت و محکم باشد که به موتور فشار وارد کند و نه چندان شل باشد که موتور دچار گیرپاژ شود. (سرویس کولر آبی در پونک)

واترپمپ را پس از تمیز کردن رسوب آب از روی آن، روغن زده و به درستی نصب شود شناور را طوری تنظیم شود که آبی از تشتک یا دریچه اطمینان به بیرون نریزد.

تعمیر و سرویس کولر آبی در پونک

تعمیرکار کولر آبی پونک

گروه فنی سرویسکاران 24 در زمینه کلیه امور تاسیساتی آماده همکاری با شهروندان تهرانی می‌باشد، که یکی از این خدمات تعمیر و سرویس کولر ابی در پونک است. که بعد از فصل تابستان و با شروع فصل پاییز و زمستان لازم و ضروری می‌باشد ما در انجام این امور با همراهی تعمیرکار کولر آبی پونک اماده سرویس‌دهی به شما اهالی محترم ساکن در این منطقه هستیم .

در زمینه تعمیر قطعات خراب و تعویض قطعات با کیفیت و تجهیزات کولر آبی سرویس کولر آبی در شروع تابستان و تعمیرات ضروری و سرویس کولر آبی در پونک در پایان فصل تابستان که کمک به بالا رفتن عمر مفید کولر می‌کند شما عزیزان با یک تماس از کلیه خدمات ما در زمینه تاسیسات برودتی و گرمایشی برخوردادر می‌شوید.( تعمیرکار کولر آبی شبانه‌روزی)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *