تعمیر پکیج درالهیه

تعمیر پکیج الهیه

در ابتدای کار درباره پکیج به طور خلاصه توضیحاتی می‌دهیم و چه دلایلی در خرابی پکیج دیواری موثر است؟ برای شما عزیزان می‌گوییم تا بتوانید بهتر تعمیرات پکیج خود را به گروه سرویسکاران 24 و تیم تعمیر پکیج در الهبه ما بسپارید ..

پکیج چیست و چه مزایایی نسبت به موتورخانه دارد؟

در زمان‌های قدیم و حال در بسیاری از منازل و ساختمان‌های اداری از موتورخانه‌ها استفاده می‌کنند که خوب از نظر مردم خیلی هم برای گرمایش منازلشان مناسب بوده است و خواهد بود.

اما برا اثر تجربیات کسب شده است مخصوصا در ساختمان‌هایی که به صورت مشترک از موتورخانه استفاده می‌کنند در مصرف همزمان از موتورخانه و یا در مصرف از گاز و پرداخت هزینه گاز در این ساختمان‌ها کمی نوسان پیش می‌آمدکه خوب در بیشتر موارد منجر به بروز مشکلات و یا ایجاد نارضایتی اهالی محترم آن ساختمان شده است…

مزایای که  پکیج دیواری دارد همین امر است که هر واحد به طور مجزا می‌توانند از پکیج خود استفاده کنند و رادیاتورهای منزل خود را با استفاده از پکیج دیواری خودگرم کند (تعمیر پکیج دیواری)

تعمیر پکیج درالهیه

سرویس و نگهداری پکیج دیواری

با توجه به گسترش زندگی شهرنشینی و زندگی در آپارتمان‌های کوچک بکارگیری وسایل گرمایشی پرمصرف مانند بخاری و شومینه تا حدی غیرمنطقی به نظر میرسد.

این وسایل گرمایشی نیاز به فضای زیادی جهت قرار گرفتن دارند و به صورت تک‌کاربره هستند. بخاری و شوفاژ تنها جهت گرمتر ساختن محیط ساختمان استفاده می‌شوند و سودمندی دیگری ندارند. به همین علت تدابیری در نظر گرفته شده است که وسایل پرکاربردتر و کم مصرف‌تری مانند پکیج دیواری در آپارتمان‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

پکیج دیواری

پکیج دیواری آب گرم مورد احتیاج برای سرویس‌های بهداشتی آشپزخانه و شوفاژ را تأمین می‌کند ویکی از بهترین وسایل برای رفاه ساکنین باشد تا دیگر نیازی به استفاده از چندین وسیله مانند بخاری، آب گرمکن و… نباشد. اهالی ، با توجه به کاربردی بودن این وسیله در صورتی که کارکرد دستگاه با مشکل روبرو شود.

در برخی موارد که پکیج‌‌ها با مشکل جدی مواجه می‌شوند باید سریع اقدام به رفع آن بشود ؛ زیرا دیگر نه آب گرمی جهت حمام و شستشو وجود دارد و نه گرمای منزل در حد متعادل حفظ می‌شود. از این رو بهتر است قبل از بروز هر مشکل به دریافت سرویس و تعمیر پکیج دیواری اقدام کنید. گروه سرویسکاران 24 با تیم تعمیر پکیج در الیهه آماده خدمت‌رسانی می‌باشد.

تعمیر و سرویس پکیج دیواری به مجموعه خدماتی گفته می‌شود که روی یک دستگاه پکیج دیواری که دارای عیب است انجام می‌شود تا این مجموعه به درستی کار کند و آب و گرمای مورد نیاز تامین کند.تیم تعمیر پکیج در الیه در خدمت شماست.

انواع خدمات تعمیر پکیج

قیمت سرویس و تعمیر پکیج

یکی مشکلات تاسیساتی خانه‌ها و آپارتمان‌ها، از کارافتادن پکیج‌ها است. که راه‌اندازی ونصب و تعمیر و سرویس آن باید توسط فرد با تجربه انجام گیرد.

گاهی صرفا خاموش شدن شعله علت توقف کار است که اغلب می‌شود به راحتی و با دنبال کردن دستورالعمل کارخانه تولیدکننده، که بصورت برچسب بر روی بدنه آبگرمکن یا پکیج نصب شده است، دوباره آن را روشن کرد. (نصب و راه اندازی و نگهداری پکیج گرمایشی)

اگر خاموش شدن شمعک پیلوت زیاد اتفاق می‌افتد، حتما از گروه تعمیر پکیج در الیهه بخواهید یون پکیج را چک کند بسیار دیده‌شده که یون به مرور زمان و به دلیل گرفتگی کارکرد خود را از دست می‌دهد و در مواقع اضطرار گاز را قطع نمی‌کند. بنابراین حتما نسبت به استشمام بوی گاز حساس و آگاه باشید. (علت تشکیل نشدن شعله و خاموش شدن مکرر پکیج)

برخی از موارد پیش آمده مثل نشتی مخزن پکیج قابل تعمیر نیست و یا اصلا هزینه تعمیر به صرفه نیست. در این صورت تعویض مخزن تنها راه چاره است.

انواع خدمات سرویس پکیج

سفارش‌های سرویس و تعمیر پکیج دیواری الهیه ثبت می‌شود شامل موارد زیر است:

هواگیری پکیج دیواری
شستشوی پکیج
اسید شویی پکیج
گرم‌نشدن آب پکیج
عیب‌یابی کد خطای

تعمیر پکیج در الیهه

معرفی قطعات پکیج

پکیج‌ها با توجه به مزایایی که دارند یکی از پرطرفدارترین سیستم های گرمایشی می‌باشد.پکیج‌های دیواری از اندازه و حجم‌های بسیار کوچکی به اندازه‌ی آبگرمکن برخوردار است.ما قصد داریم تا با معرفی قطعات پکیج دیواری و نقش آنها به اطلاعات شما عزیزان بی‌افزاییم تا به راحتی قطعات پکیج دیواری و عملکرد هر کدام را بشناسید.و در صورت نیاز به تعمیر سریع‌تر متوجه ایراد بشوید و در تعمیر پکیج دیواری خود از گروه سرویسکاران 24درتعمیر پکیج در الهیه یاری بگیرید.

معرفی قطعات پکیج دیواری

  • بردپکیج
  • وريستور
  • رمیستور
  • فلوسويچ يا كليد جريان
  • بردجرقه
  • شيرسه‌طرفه
  • پمپ خطي يا پمپ سيركولاسيون:
  • پركن پكيج
  • شيرتخليه‌ي آب مدار گرماي
  • سنسور حرارتي مدار آبگرم مصرفي
  • شير اطمينان
  • گيج دما و فشار
  • NTC يا كليد حرارتي مدار گرمايش
  • ترموستات دود يا سنسور دود
  • منبع انبساط ديافراگمي
  • شير هواگيري اتوماتيك
  • سيستم ضد يخ‌زدگي پكيج

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *