تعمیرکار کولر آبی استاد معین

تعمیرکار کولر آبی استاد معین

شروع فصل گرما و نیاز مبرم مصرف‌کنندگان از کولر آبی باعث می‌شود که برای انجام امور لازم و ضروری در سرویس تعمیر کولر آبی به دنبال افراد مناسب و با تجربه باشند گروه فنی سرویسکاران 24 با تعمیرکار کولر آبی استاد معین در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

باید توجه داشته باشید هر ساله با شروع تابستان بسیار لازم ضروری است که کولر آب بعد از مدتی بلا‌استفاده بودن مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد . زیرا وجود رطوبت در زمستان و گذر زمان می‌تواند باعث بروز ایراد در کولر آبی گردد و برای پیش‌گیری از مسائل و مشکلات ناگهانی در آینده ضروری‌ست که تعمیرکار سیار کولر دستگاه را از نظر مکانیکی و برقی بررسی کند تا از بروز عیوب پرهزینه و بی موقع جلوگیری شود.همان‌طور که در مقاله تعمیرکار کولر آبی توحید هم شرح دادیم. تعمیرکار کولر آبی وظایفی دارد که شرح خدمات مورد نظر را در ادامه مطالعه فرمایید.

تعمیرکار کولر آبی استاد معین

سرویس و تعمیر کولر آبی استاد معین

قسمت‌های مورد نظر در زمان بازبینی و سرویس کولر آبی شامل :

همان‌طور که می‌دانید کولر آبی از بخش‌های مختلفی تشکل شده از جمله بدنه ، کانال ، موتور یا دینام ، یاتاقان ، تسمه ، شلنگ و لوله‌های ورودی آب ، شناور و پمپ آب و پوشال که این موارد تماما باید توسط تعمیرکار کولر آبی استاد معین مورد بررسی قرار گیرد و در صورت تشخیص عیب باید نسبت به تعمیر و تعویض آن اقدام کند.

شما عزیزان دقت فرمایید که سرویس و تعمیر کولر آبی کار سختی به نظر نمی‌آید اما توجه کنید که این سیستم برودتی به دلیل داشتن سه بخش الکریکی و مکانیکی و تابت نیاز به اطلاعات در این سه زمینه دارد که قسمت برقی مهم و خطرناک است .

چون بروز هر نوع مشکلی در کولر امکان این را دارد که باعث اتصال برق به بدنه یا قطعات گرددو اگر نکات ایمنی را ندانید  توان تشخیص درست مشکل را نداشته باشید احتمال خطر برق گرفتگی وجود دارد.

همان‌طور که در مقاله تعمیر کولر آبی در امیرآباد هم ذکر کردیم عدم توجه به سرویس این قطعات در زمان استفاده می‌تواند ایجاد مشکل کند و هزینه‌های بالاتری را ایجاد کند بنابر این شما عزیزان این مورد را مورد توجه خاص قرار دهید تا در طی دوره مصرف از خنکای مطلوب و با کیفیت برخوردار باشید و هم‌چنین با روغن‌کاری مناسب و بموقع کولر می‌توانید در مصرف برق نیز صرفه‌جویی کنید.

تعمیرکار کولر آبی استاد معین

بخش‌هایی که باید توسط تعمیرکار کولر آبی استاد معین مورد بررسی قرار گیرد :

تعمیرکار کولر آبی استاد معین موظف است در زمان سرویس و تعمیر کولر آبی این خدمات را با دقت انجام دهد.

  • کانال خروجی کولرکه از کولر خارج شده
  • کانال داخلی ورودی به خانه
  • بدنه کولر از نظر پوسیدگی
  • پارچه برزنتی از نظر پارگی و وجود درز
  • ناودان‌های ورود آب و ریزش بر روی پوشال‌ها
  • پولی و تسمه از نظر فرسودگی
  • تنظیم شناور
  • فیوز برای بررسی که آمپر نکشد
  • جعبه ترمینال
  • الکترو‌موتور دوسرعته برای اینکه نیم‌سوز نباشد
  • خازن راه‌انداز/خازن اصلاح ضریب قدرت/کلید گریز از مرکز/سیم‌پیچ راه انداز/سیم‌پیچ دور کند/ سیم‌پیچ دور تند
  • پمپ آب کولر که آماده سوختن نباشد
تعمیرکار کولر آبی استاد معین

خدمات مورد ارائه توسط تعمیر کار کولر آبی استاد معین: 

خدماتی که باید توسط تعمیرکار کولر آبی استاد معین  در زمان سرویس سالیانه بدقت انجام گیرد تا در طول مدت فصل گرما کولر آبی دچار مشکل نشود.

  1. عیب یابی موتور کولر آبی
  2. سرویس کولر آبی
  3. نصب مناسب کولر آبی
  4. رفع رسوبات کولر آبی در تمامی محل‌های ایجاد شده
  5. تعویض یاتاقان کولر در صورت اشکال
  6. روغن‌کاری یاتاقان کولر آبی برای روان‌تر کار کردن
  7. از بین بردن شوره کولر آبی
  8. پمپ آب کولر آبی که کشش مناسب داشته باشد
  9. در صورت نیاز تعویض پوشال‌ها
  10. در صورت وجود نشتی اقدام به رفع
  11. توجه به بخش الکتریکی کولر آبی و …….

سرویس سالیانه توسط تعمیرکار کولر آبی استاد معین

با توضیحاتی در بالا ذکر شد شما عزیزان دریافتید که سرویس و تعمیر بموقع و منظم سالیانه چه اثرات مطلوبی در کیفیت کارکرد کولر آبی از نظر مطبوع بودن و مطلوب بودن باد آن دارد پس حتما دقت داشته باشید که این امور باید بوسیله کسی که آگاهی و دانش لازم فنی و الکتریکی دارد انجام گیرد .

زیرا فرد ناآگاه می‌توانید با بی اطلاعی و یا ک اطلاعی باعث آسیب جدی به خود که می‌تواند مشکل برق گرفتگی باشد و یا آسیب به دستگاه شما شود که این موضوع به دلیل اطلاع نداشتن درمورد کارکرد و تشخیص اشتباه ایراد کولر است بنابراین برای جلوگیری از حوادث و بروز اشکالات ناگهانی به این مورد توجه کنید و از تعمیرکار کولر آبی استاد معین برای انجام خدمات لازم نصب  سرویس و تعمیر کولر آبی یاری بخواهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *