تعمیرکار کولر آبی آزادی

تعمیرکار کولر آبی آزادی

تعمیرکار کولر آبی آزادای – برای تعمیر کولر آبی را به فرد مهار و متخصص بسپارید در صورت نیاز به تعمیر کار سیار کولر آبی ، ما در سریع‌ترین زمان، با بهترین متخصصان در کنار شما عزیران هستیم.

تعمیر و سرویس کولر آبی از جمله خدماتی است که توسط بهترین سرویس کار کولر آبی در تهران  آماده خدمت‌رسانی برای تعمیر و عیب‌یابی موتور کولر آبی ،تعمیر یاتاقان کولر آبی ، نصب و راه اندازی کولر آبی ، پوشال‌بندی کولر آبی  تعویض یاتاقان و شناور و پمپ آب کولر آبی و.. . می‌باشد.

برای انجام کلیه موارد مربوط به تعمیرات کولر آبی نیازمند اطلاعات کافی در زمینه قسمت الکتریکی و مکانیکی و ثابت کولر است که هر کدام از اینها چه وظیفه‌ای دارند و نحوه عملکردشان چگونه است تا بتوانید به درستی عیب سیستم را تشخیص دهید و به شکل مناسب و به موقع اقدام به تعمیر شود.

تعمیرکار کولر آبی آزادی

تعمیر کولر آبی

خدماتی که توسط تعمیرکار کولر آزادی مورد توجه قرار می‌گیرد در نظر داشته باشید که فرد اعزامی از طرف ما آموزش دیده و با تجربه است و به کلیه امور لازمه وارد است و آماده خدمت‌گذاری در تمامی زمینه‌های مربوط به کولر آبی است:

  1. خدمات تاسیساتی
  2. خدمات برقی
  3. خدمات فنی

خدمات تعمیرکار کولر آبی شامل موارد زیر است :

مواردی که تعمیرکار کولر آبی به دقت باید بررسی کند. کم دقتی نسبت به هر کدام از این موارد می‌تواند در زمان گرمای شدید و بی موقع شما را درگیر می‌کند.

تعمیرکار کولر آبی آزادی

سرویس کلی کولر آبی

تعمیرکار کولر آبی آزادی – سرویس کولر آبی در شروع و پایان فصل تابستان و زمستان کار بسیار ضروری است بدلیل این که عمر مفید کولر و قطعات آن را بالا ببریم.

1 -در شروع فصل تابستان یاطاقان‌ها و گردنده‌های کولر را بازدید و روغن‌کاری می‌شود

2- روغن‌کاری و روان‌کاری در پایان هر ماه

3- شستشوی مناطقی که گرد و غبار گرفته

4-بازدید مسیر هوا و اطمینان از سالم بودن برزنت

یکی از علل سوختن موتور و سیم‌پیچی موتور کولر و پمپ کولر این است موتور در معرض رطوبت بوده و سیم‌پیچ آن دچار زنگ‌زدگی شده است ، روغن‌کاری و سرویس قبل از استفاده مجدد از کولر آبی می‌تواند به طول عمر موتور بی‌افزاید.

اگر سرویس فصلی و پایان فصل به شکل مناسب و مرتب انجام گیرد کولر مدت بیشتری عمر می‌کند .سرویس پایان فصل شامل :  خالی کردن آب و خشک کردن کولر ، باز نمودن موتور و پمپ ، گریس‌کاری و روغن‌کاری نقاط گردنده و حساس و استفاده از روکش برزنتی ضد آب است.

تعمیرکار کولر آبی آزادی

تعمیرات انواع برندها در تمام مناطق انجام می‌دهد  :

تعمیر کولر آبی در برندهای مختلف کولر آبی توسط تعمیرکار کولر آبی آزادی شامل بیشتر مدل‌های تولید شده در کشور است.

  1. انرژی
  2. الکترواستیل
  3. ارج
  4. آبسال
  5. سپهرالکتریک
  6. میشا
  7. جهان افروز
  8. جبال
  9. فلر و…

انجام کلیه امور مربوط به تعمیرات کولر آبی را به گروه فنی ما بسپارید تا در کوتاه‌ترین زمان در خدمت شما باشند.

اجزای الکترومکانیکی کولر آبی که در سرویس و تعمیر مورد توجه قرار می‌گیرد:

این اجزاء که در کلیه برند کولرها وجود دارد که هرکدام از این قطعاتی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داد وظیفه خاصی را در سیستم کولر آبی به عهده دارند برای انجام هر نوع کاری از جمله تعمیرات کولر آبی باید دانش و اطلاعاتی در زمینه تک تک این اجزاء داشته باشید تا بتوانید اقدام به تعمیر کولر آبی – سرویس کولر آبی کنید.

  • الکتروموتور
  • پمپ آب
  • یاتاقان
  • کف کولر
  • درپوش یاتاقان
  • شناور
  • پولی
  • محور موتور
  • تسمه
  • بوش
  • لوله‌های رابط اب
  • شیلنگ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *