تنها مجموعه برگزار کننده دوره آموزشی تعمیر مبدل پکیج بازسازی مبدل پکیج جوشکاری مبدل پکیج در کل کشور

دوره آموزش تعمیر مبدل پکیج

آموزش تخصصی تعمیر و جوشکاری مبدل پکیج دیواری 

تنها مجموعه ای که در کل کشور این فن پولساز رو آموزش میده گروه فنی سرویسکاران 24 هستش که با بیش از 7سال سابقه در زمینه تعمیر مبدل پکیج نزدیک به 4ساله که شروع به آموزش تعمیر مبدل پکیج به صورت خصوصی و حضوری کرده است.

تا چند ساله پیش وقتی مبدل های پکیج دیواری سوراخ میشد تمام سرویسکاران مجبور بودن مبدل پکیج دیواری رو تعویض کنن و هزینه بالایی برای مشتری داشت.

اما سرویسکاران 24 این مشکل بزرگ رو حل کرد و به شدت به نفع مردم عزیزمون شد که با کمتر از یک سوم قیمت نو مبدل ، مبدل فابریک پکیج رو تعمیر کنن اونم با 6ماه ضمانت پس از تعمیر به صورت فاکتوری و مکتوب

برای رسیدن به این حرفه تخصصی روز ها و ماه ها زمان گذاشتیم و کلی هزینه کردیم تا تونستیم باگ کارو بیرون بکشیم و از 4ساله پیش تصمیم گرفتیم این حرفه پولساز رو به عزیزانی که علاقه دارن بدون هزینه های اضافی طی 4جلسه تخصصی و خصوصی آموزش بدیم.

تعمیر مبدل پکیج دیواری تبریز

مبدل حرارتی پکیج دیواری چیه؟

قبل این که بریم شرایط برگزاری دوره تخصصی تعمیر مبدل پکیج رو براتون بگم و نظر هنرجویان و نمونه کاراشون و نتیجه ها و سر فصل های دوره رو باهم ببینیم یه توضیحی درباره مبدل پکیج بدم 😛

آقا گرون ترین قطعه پکیج دیواری مبدل دستگاهه که تو دستگاه های تک مبدل مثل بوتان مدل کالدا ونزیا مبدل هم از داخل میتونه سوراخ بشه که اصطلاحا میگن مبدل راه به در یا آب به آب شده و هم میتونه از بیرون نشتی پیدا کنه یا از اتصالات یا از روی پره های فین که در هر دو حالت مبدل قابل تعمیره

پکیج های دو مبدل هم که فقط مبدل اصلیشون قابل تعمیره که تو دوره صفر تا صد تعمیر مبدل پکیج کامل بهتون آموزش میدم چجوری کارو فابریک جمع کنید

اموزش جوشکاری مبدل پکیج

دوره تخصصی جوشکاری مبدل پکیج دیواری

از کجا بفهمیم مبدل پکیج خرابه؟

ببین اگه دستگاه تک مبدل باشه و مدار گرمایش و مصرفی از داخل به هم راه پیدا کنه و به اصطلاح راه به در بشه فشار بار دستگاه میره بالا و آب از شیر سه بار دستگاه تخلیه میکنه.

اگه نشتی از بیرون باشه به عنوان مثال داخل فین ها که آب به بیرون میریزه و کامل مشخصه و زیر پکیج همیشه خیسه

اموزش جوشکاری مبدل پکیج دیواری

دوره آموزشی تعمیر مبدل پکیج مجازی یا حضوری؟

این سوال رو خیلی تو دایرکت اینستاگرام میپرسید و در حال حاضر باید عرض کنم خدمتتون جهت کیفیت بالا تر و خروجی بهتر دوره فقط به صورت حضوری آموزش میدیم و درصورتی که شرایط برگزاری کلاس ها به صورت افلاین یا آنلاین وجود داشت حتما اطلاع رسانی میکنیم.

از کل شهر های ایران دوستان زمان میزارن و میان این رشته پولساز رو یاد میگیرن و میرن شهرشون جهت تجهیز کارگاه و شروع فعالیت و شماره یک شدن شهرشون.

بریم نظر چند تا از بچه ها رو ببینیم :

(برای دیدن نظرات بیشتر وارد پیج اینستاگرام شو لینکشو برات میزارم)

<< صفحه سرویسکاران 24 در اینستاگرام >>

دوره تخصصی نعمیر مبدل پکیج

چجوری بعد از آموزش تعمیر مبدل پکیج وارد بازار کار بشیم؟

بچه ها اصلا نگران این موضوعات نباشید که چجوری بعد از آموزش تعمیر مبدل پکیج وارد بازار کار بشیم صفر تا صد تمام لم و تریک های کار رو بهتون آموزش میدم با تمام جزئیات و ریزه کاری که بعد از آموزش هیچ نگرانی نداشته باشید .

خیلی از بچه هایی که اومدن دوره رو گذروندن دغدغه بازار کار رو داشتن که با آموزش جامع و اصولی موفق به ورود به بازار کار شدن پس اصلا جای نگرانی نیست بریم چند نمونه نتیجه با هم ببینیم.

اموزش تعمیر رادیاتور پکیج

دوره جوشکاری و تعمیر مبدل پکیج چند روزه؟

دوستان دوره تو دو روز برگزار میشه به مدت 4جلسه که در هر روز 2جلسه کلاس دارید که به انتخاب خودتون میتونید در دو سانس صبح یا بعد از ظهر تشریف بیارید:

صبح ها : ساعت 10صبح الی 2/5 بعد از ظهر

عصر ها : ساعت 3/5 الی 8 شب

روز های برگزاری کلاساتون با توافق همدیگه فیکس میشه که بتونید برنامه ریزی لازم رو داشته باشید تا به کسب و کارتون لطمه ای وارد نشه.

جلسه اول کامل تئوری هستش که درباره صفر تا صد نحوه کارکرد مبدل ها / علت خرابی / ایمنی داخل کار / لوازم و تجهیزات / بازاریابی و جذب مشتری / نحوه دریافت و تحویل کار و ریز و درشت مواردی که باید در کار رعایت بشه.

سه جلسه بعدی به صورت کاملا عملی و پروژه محور روی مبدل کار میکنیم و شروع به تعمیر و جوشکاری و تریک ها و لم های متفاوت رو کامل بهتون آموزش میدیم.

تو دو روز کامل میتونم یاد بگیرم؟

به خاطر این که تمامی حاشیه ها و زیاده گویی هایی که تو بعضضی از دوره ها مشاهده میکنید و فقط زمان دوره رو زیاد میکنه فکر میکنید دو روز زمان کمی هست که باید بهتون بگم اصلا این طور نیست.

زمان مفیدی که نیاز دارید تا تمام لم . تریک های آموزش تعمیر مبدل پکیج رو یاد بگیرید همین 4جلسه اس که به خاطر خصوصی بودنش تمام تمرکز مدرس روی شماس و کامل کارو یاد میگیرید.

عزیزانی که از شهر های مختلف تشریف میارن تنها یک شب در تهران اقامت دارن تا شامل هزینه های زیادی نشن

پشتیبانی بعد از دوره به چه صورته؟

پشتیبانی دوره پس از پایان آموزش شروع میشه و تا وقتی که مجموعه پابرجا باشه ما در کنارتون هستیم و بهتون کمک میکنیم تا وارد بازار کار بشید و مشکلاتتون رو حل میکنیم.

پشتیبانی ما یک روز و دو روز و یه ماه و یه سال نیست همواره در کنار بچه هامون پر قدرت ایستادیم.

اموزش مبدل پکیج

برای راه اندازی نیاز به چه میزان سرمایه داریم؟

ببین برای تجهیز کردن کارگاه ما دو بحث رو داریم:

  • لوازم مورد نیاز
  • محل تجهیز کارگاه

لوازم مورد نیاز رو افرادی که فنی هستن تغریبا 60% از لوازم رو دارن و کسری ابزار ها رو با تغریبا 10تومن میتونن تهیه کنن و افرادی که فنی نیستن با 15 تومن امکان تهیه ابزار ها وجود داره این شد از لوازم مورد نیاز.

بریم سراغ محل کارگاه که باید بهتون این خبر خوش رو بدم این کار اصلا نیاز به فضای بزرگی نداره و با یه فضای 2*2 میتونید استارت کنید.

اگه سرمایه اولیه جهت اجاره مغازه ندارید اصلا مهم نیست میتونید از پشت بام / حیاط / زیر زمین / انباری / پارکینگ یا هر جایی که بتونیم یه فضای کوچیکی رو بگیرید کارتون رو شروع کنید پایین تر چند تا از نمونه کارگاه های بچه ها رو بهتون نشون میدم

سر فصل های دوره آموزشی تعمیر مبدل پکیج

تو این دوره صفر تا صد هر آنچه رو که شما نیاز دارید جهت ورود به بازار کار و تعمیر اصولی مبدل پکیج بهتون آموزش داده میشه از جمله :

  1. آشنایی اولیه با مبدل ها
  2. معرفی ابزار و لوزام مصرفی
  3. ایمنی در کار
  4. جذب مشتری
  5. تحویل و دریافت کار
  6. نحوه تعمیر مبدل های تک منظوره و دو منظوره
  7. جوشکاری اتصالات برنجی به مس
  8. جوشکاری اتصالات مس به مس
  9. نحوه استفاده از تنه کار
  10. جوشکاری قطعات تمام برنجی
  11. پیدا کردن لاین معیوب
  12. جوشکاری کلکتور ها
  13. جوشکاری چپقی ها
  14. جوشکاری فین بدون سوختن حتی یه پره فین
  15. جوشکاری و ترمیم جای ان تی سی
  16. تست نهایی و ابتدایی
  17. پیدا کردن لاین معیوب مبدل های 5لول و 6لول
  18. ترمیم شکستگی چپقی ها گرمایش
  19. رفع گرفتگی های شدید
  20. تعمیر مبدل آبگرمکن
  21. تعمیر مبدل های اصلی که روی فین سوراخ شدن
  22. بازسازی کامل مبدل به صورت فابریکی
  23. نوع رنگ مصرفی نسوز
  24. انواع تریک ها و لم های کار
  25. ریزه کاری های حساس در کار
جوشکاری مبدل تعمیر اموزش دوره مبدل پکیج

چجوری میتونم ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام تو این دوره طلایی نیاز به مشاوره و ارزیابی قبل از دوره دارید و در صورت تایید میتونید تو دوره شرکت کنید بهتون پیشنهاد میدم اگه اینستاگرام دارید حتما صفحه سرویسکاران 24 رو دنبال کنید.

داخل پیج تخصصی در مورد دوره آموزش تعمیر مبدل پکیج توضیح داده شده و هر روز استوری ها در رابطه با نتیجه دوستان و نمونه کاراشون رو به اشتراک میزاریم (آی دی ما داخل اینستا : servicekaran24.ir)

میتونید مشخصاتتون رو دایرکت کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرن و اگه اهل فضای مجازی نیستید مستقیم خودتون با شماره زیر تماس بگیرید

605 605 66 021

اگه خوش شانس باشید میتونید مستقیم با مهندس منتظری ارتباط بگیرید و کامل در مورد شرایط دوره و محل برگزاری و مبلغ با ایشون صحبت کنید

محل برگزاری دوره کجاست؟

دوره تو کارگاه خودمون تو تهران برگزار میشه تا بتونید با گوشت و پوست و استخون کارو از نزدیک لمس کنید و موضوعی که برای ما خیلی اهمیت داره خروجی دوره هستش

خدارو شکر تا الان بالای 90% بچه ها وارد بازار کار شدن و به در آمد بالای 30 میلیون در ماه رسیدن

درآمد این کار خیلی بالاس در حدی که اگه در روز یک ساعت زمان بزارید میتونید با تعمیر فقط روزی یک عدد مبدل پکیج ماهانه بین 30 الی 40 میلیون تومن در آمد کسب کنید و تغییر خوبی تو زندگیتون داشته باشید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *