سرویس و تعمیر چیلر کامرانیه

سرویس و تعمیر چیلر کامرانیه

سرویس و تعمیر چیلر کامرانیه -چیلر یکی از سیستم‌های خنک‌کننده و تهویه مطبوع است که در سال‌های اخیر در ساختمان‌های پر واحد و مرتفع استفاده زیادی پیداکرده و مورد استقبال قرار گرفته است.

و با توجه به این موضوع در حال حاضر نگهداری ، تعمیر و سرویس چیلر یکی از مهم‌ترین کارهایی است .که برای بهره‌برداری از عملکرد بهتر از چیلر باید مورد توجه قرار گیرد.

سیستم چیلر هم مانند دیگر دستگاه‌های مکانیکی و الکتریکی که دارای قطعات مختلفی هستند .دارای قطعاتی است که با مرورو زمان نیاز به نگهداری و سرویس چیلر دارند.

زیرا با بروز مشکل در یک قطعه کارایی بخش‌های دیگر نیز مختل می‌شود و بروی کل سیستم تاثیرمی‌گذارد و کارایی چیلر افت می‌کند.

تعمیر و نگهداری انواع چیلر 

بنابراین شما عزیزان به این نکته توجه داشته باشید که این سیستم به دلیل پیچیدگی به نسبت سیستم‌های دیگر نیاز به توجه بیشتر و اقدام سریع‌تر دارد.

با اهمیت زیادی که ذکر شد برای رفع عیوب این سیستم حتما از متخصصین با دنش کافی و مراکز معتبر تماس حاصل فرمایید زیرا کوچک‌ترین تشخیص نادرست و تعمیر نامناسب می‌تواند ما را با هزینه های بالا روبرو کند و خسارات سنگینی به شما وارد کند.

سرویس و تعمیر چیلر کامرانیه

تعمیرکار انواع چیلر

سرویس و تعمیر چیلر کامرانیه -همانطور که ذکر کردیم سیستم چیلر از هر نوع که باشد.چیلر تراکمی یا چیلر جذبی دارای پیچیدگی‌های خاصی است که برای نگهداری و سرویس و تعمیر آن باید دقت فراوانی کرد. و ورود به این کار توسط افراد نابلد باعث دردسر است.

ما در گروه فنی سرویسکاران 24 با حضور مهندسین و متخصصین باتجربه در تعمیر و سرویس چیلر کامرانیه در خدمت شما هستیم. همانطور که در مقاله تعمیر چیلر – سرویس چیلر هم توضیح دادیم تا با سرویس سریع و مناسب باعث آرامش و اسایش شما باشیم .

سیستم دستگاه‌های چیلر به لحاظ مکانیکی، نسبت به سایر سیستم‌های تهویه مطبوع دارای پیچیدگی بیشتری می‌باشد. و تعمیر آن نیازمند دانش فنی و تجربه در زمینه امور تعمیرات چیلر می‌باشد و نباید بدست هرکسی صورت گیرد. ( تعمیرات چیلر خانگی )

 

سرویس و تعمیر چیلر کامرانیه

هزینه تعمیر چیلر چقدر است؟

گروه فنی سرویس و تعمیر چیلر کامرانیه ما سعی دارد با تعمیر قطعات چیلر شما کمک به پایین آمدن هزینه‌های شما در زمان نیاز به تعمیر وسرویس شود.

زیرا گاهی تعویض قطع می‌تواند هزینه بیشتر را به شما تحمیل کند .و تعمیر این قطعات نیاز به دانش و تجربه دارد که متخصصین ما از توانایی برخوردار هستند.

و هزینه تعمیر بعد از بررسی کامل سیستم چیلر و میزان خرابی و اینکه آیا قطع قابلیت تعمیر دارد.یا خیر محاسبه و می‌شود و به اطلاع شما میرسد .

حسن ما این است که از قطعات اورجینال استفاده می‌کنیم. و در اسرع وقت و با دقت بالا در برطرف کردن مشکل شما تلاش می‌کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *