سرویس و تعمیر چیلر سعادت آباد

تعمیر و سرویس چیلر سعادت آباد

 سرویس و تعمیر چیلر سعادت آباد – در سال‌های اخیر چیلر یکی از سیستم‌های خنک‌کننده پرمصرف در سراسر دنیا و همین‌طور کشور ما شده است. این سیستم سرمایشی دارای ساختمان پیچیده‌ای است .

همانطور که در  تعمیر و سرویس چیلر چیتگر هم شرح دادیم چیلر در دو نوع چیلر تراکمی و چیلر جذبی تولید می‌شود که هر کدام به فراخور نیاز مشتری کارایی خاص خود را دارد.

ما در گروه فنی خود آماده تعمیر و سرویس چیلر سعادت آباد در این منطقه هستیم . این سیستم سرمایشی بیشتر مورد استفاده در ساختمان‌های پرواحد مسکونی و اداری دارد.

تعمیر و سرویس و نگهداری چیلر

با توجه به پیچیدگی سیستم آن نیاز به نگهداری و سرویس و تعمیرات چیلر خانگی خاص خودر ا دارد و دقت داشته باشید.

که برای رفع مشکلات این سیستم سرمایشی آگاهی و دانش کافی ضروری است و یک فرد غیرمتخصص می‌تواند خسارات و آسیب‌های پرهزینه ای را بر شما تحمیل کند.

بنابراین با توجه به تذکرات بالا شما در سرویس و تعمیر چیلر نیازمند همکاری و یاری گرفتن از تکنسین‌ها و مهندسین با تجربه دارید.

که با آشنایی کامل به فرایند عملکرد این سیستم سرمایشی و آشنایی کامل به قطعات ان و نوع عملکرد آنها بتواند کمک موثری در بهره‌برداری بهینه و مطلوب از خنکی این سیستم برای شما عزیزان داشته باشد.

ما با انجام خدمات لازم از جمله تعمیر و سرویس چیلر  و هم‌چنین با شستشو و از بین بردن آلودگی‌های آن و تعویض فیلترهای هوا کمک موثری به عملکرد مطلوب چیلر شما کنیم.

سرویس و تعمیر چیلر سعادت آباد

آشنایی با انواع چیلر

سرویس و تعمیر چیلر سعادت آباد – چیلر سیستم سرمایشی است که از طریق آب سرد برای خنک کردن فضاهای مورد نظر مورد استفاده دارد و به نوع تراکمی و جذبی تقسیم می‌شود.

چیلر تراکمی

چیلر تراکمی دستگاهی است جهت تامین آب سرد با دمای بسیار پایین، برای مصارف تهویه مطبوع بکار می‌رود. چیلر تراکمی براساس فرایند سیکل تبرید تراکمی کار می‌کند .

این هوای خنک و مطبوع توسط یک مبدل حرارتی مانند فن کویل یا هواساز منتقل می‌شود و این اساس ساختار چیلر است. ( تعمیرات چیلر تراکمی )

اجزای اصلی چیلر تراکمی

  • کمپرسور
  • کندانسور
  • شیر انبساط
  • اواپراتور
  • رسیور تانک
  • ساید گلاس
  • فیلتر درایر
  • کلیدهای حفاظتی
  • ترمیستورها
  • آکومولاتو
  • و اجزای الکتریکی و کنترلی دیگر اشاره کرد.

چیلر جذبی

1- چیلر جذبی تک اثره

چیلر جذبی تک ‌اثره کمترین بازدهی را در مقایسه با سایر انواع چیلرهای جذبی دارا می‌باشد

2- چیلر جذبی دواثره یا دو مرحله‌ای

چیلر جذبی دو‌اثره نوع پیشرفته و بهینه شده چیلرهای جذبی تک‌اثره می‌باشند.

چیلر جذبی دو مرحله‌ای در ظرفیت یکسان با چیلر تک‌اثره، دارای مصرف بخار نصف هستند.

وبه علت استفاده بهینه از انرژی حرارتی بخار ورودی به دستگاه، از ضریب عملکرد بالاتری نسبت به مدل تک‌اثره برخوردار هستند. ( تعمیرات چیلر جذبی )

پس دقت فرمایید در انتخاب فرد مورد نظر برای سرویس و تعمیر چیلر حتما با مراکز معتبر و افراد کارادان در تماس باشید. تا نتیجه بهتری از استفاده از چیلرهای مورد استفاده خود داشته باشید.

گروه فنی سرویسکاران 24 با تمام توان و نیروی خود در تلاش است تا با اعزام نیروهای با تجربه و کارادن در زمینه تعمیر و سرویس چیلر سعادت‌آباد یاریگر شما عزیزان در این زمینه باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *