تعمیر چیلر ولنجک

تعمیرچیلر ولنجک

خدمات تعمیر چیلر ولنجک یکی از سرویس‌های خدماتی و پشتیبانی گروه فنی سرویسکاران 24 است که برای راحتی اهالی محترم این منطقه ارائه می‌شود. چیلر یکی از سیستم‌های تهویه مطبوع است که نسبت به دستگاه‌های دیگر از پیچیدگی زیادی برخوردار است.

که همین امر نصب سرویس و نگهداری و تعمیر چیلر را با دشواری‌هایی روبرو می‌کند و باید دقت داشت که این امر مهم باید توسط تکنسین‌های ماهر و با دانش کافی انجام گیرد.

پس در صورت نیاز به هرنوع از خدمات مورد نیاز در ارتباط با چیلر با افراد مناسب و متخصص تماس بگیرید.به دلیل اینکه دخالت افراد ناوارد در این زمینه میتواند آسیب‌های جدی و پرهزینه‌ای را برای شما عزیزان ایجاد کند. پس برای جلوگیری از مشکلات ناگهانی و پردردسر به این مطلب توجه کنید.

تعمیر چیلر ولنجک

تعمیر چیلر

تعمیر چیلر در انواع مختلف بدلیل ساختار پیچیده و تعداد قطعات بالا پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و نیاز به ورود افراد با تجربه و مهندسین و متخصصین این امر دارد . شناخت کافی در مورد تک‌تک قطعات بکار رفته و تعمیر مناسب و تشخیص درست ایراد فقط با تجربه و اطلاعات کافی میسر می‌شود.

خدمات ما 

اموری که توسط تکنسین‌ها مورد توجه است  ابتدا وضعیت

  1. کمپرسور
  2. کندانسور
  3. سیم‌کشی‌ها
  4. اسیدشویی
  5. و سرویس و … را بررسی کرده، سپس مشکلات چیلر و عیوب را شناسایی و آن را برطرف می‌کنند.

همانطور که در مقاله تعمیرکار چیلر الهیه هم توضیح دادیم کم‌توجهی به مشکلات چیلر در درازمدت می‌تواند ایجاد خسارات جبران‌ناپذیز و هزینه‌های سنگین می‌کند.

پس با بروز اولین نشانه‌های ایراد در چیلر سریعا با سرویسکار تماس بگیرید. ( تعمیر چیلر تراکمی )

تعمیر چیلر ولنجک

سرویس و نگهداری و تعمیر چیلر ولنجک

چیلر دستگاهی پیچیده است که برای تولید هوای خنک و مطبوع در فصل تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. و به دلیل پیچیدگی در این دستگاه نگهداری و سرویس و تعمیر آن هم از پیچیدگی بالای برخوردار است . و این پیچیدگی بالا نیاز به دانش کافی و تجربه بالا دارد.

ساختمان‌های بزرگ اداری و آپارتمان‌ها ارائه شده تا به جای استفاده از تعدادی از سیستم‌های خنک‌کننده از یک دستگاه واحد سرمایشی برای کل ساختمان استفاده شود.

زیرا چیلر از قدرت بیشتری نسبت به دیگر دستگاه‌های برودتی برخوردار است و بسیار به صرفه‌تر از نظر مصرف انرژی می‌باشد.

برای اینکه بتوانید بازدهی چیلر را بالاتر ببرید باید به سرویس‌های دوره‌ای چیلر در زمان‌های منظم دقت کنید و حتما از افراد خبره و کاردان برای نگهداری آن یاری بگیرید.

به دلیل اینکه سرویس و نگهداری درست و به‌موقع تاثیر بسزایی در کم شدن مصرف انرژی و هزینه‌های سنگین دارد.

با توجه به نکات ذکرشده سعی کنید که برای انجام تمامی امور مربوط یه تعمیر چیلر و سرویس آن با مراکز معتبر و متخصصین این فن کمک بگیرید. ( تعمیر چیلر جذبی )

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *