تعمیرکار سیار کولر آبی

تعمیرکار سیار کولرآبی

تعمیرکار سیار کولرآبی فردی متخصص است که در تمامی مناطق آماده همکاری و خدمت‌رسانی در زمینه تعمیر کولر آبی به شما عزیزان هم‌شهری می‌باشد، و مزیت این افراد این است که سریعا در دسترس شما عزیزان در کلیه مناطق هستند.

تعمیرکار سیار کولر بدلیل مستقر بودن در مناطق مختلف شهر می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان و سریعا در کنار شما باشند و در ساعات مختلف روز برای برطرف کردن ایراد و سرویس کولر آبی شما وارد شده به سیستم برودتی شما وارد عمل شوند.

و به دلیل سیار بودن تعدادی از قطعات و تجهیزات مورد نیاز در زمینه تعویض و تعمیر کولر آبی – سرویس کولر آبی را به همراه دارند. و حتی در بیشتر مواقع در ساعاتی غیر از ساعت کاری عمومی هم می‌توانید سریعا به این متخصصین دسترسی داشته باشید.

مزیت دیگر این افراد متخصص این است که سرویس و تعمیر و خدمات‌شان ارزان‌تر از متخصصین دیگر است که دلیل آن سیار بودن آنهاست زیرا هزینه‌ای برای مکان و محل اجاره ای کار خود نمی‌پردازند که آن را سرشکن در هزینه‌های دریافتی از شما عزیزان کنند .بنابراین می‌بینید که تا حد زیادی به نفع شماست که انجام امور مربوط به کولر آبی خود را به این افراد بسپارید.

تعمیرکار سیار کولر آبی

تعمیرکار کولرآبی سیار

خدماتی که تعمیر کار سیار کولرآبی باید در زمان حضور برای انجام سرویس کولر آبی به صورت سالیانه و شروع فصل و پایان فصل انجام دهد تا راندمان کولر آبی به نحواحسن بالا رود و در زمان مصرف زیاد کولر با ایراد روبرو نشود این موارد است که ارائه می‌دهد شامل:

  • تعمیر دینام کولر آبی
  • تعمیر پمپ آب و نحوه روغن‌کاری پمپ کولر آبی
  • تعمیر سیم کشی کولر
  • تعویض شناور کولر
  • تعویض پمپ آب کولر
  • تعویض یاتاقان
  • تعویض تسمه
  • تعویض پوشال
  • تنظیم لوله‌های آبریز
  • تعویض دینام
تعمیرکار سیار کولر آبی

تعمیرکار کولر سیار

تعمیرکار سیار کولرآبی در زمان حضور برای سرویس و تعمیر انواع کولرهای آبی باید تمامی مواردی که برای بهبود عمل‌کرد کولر نیاز است را مورد توجه قرار دهد. تا در اوج گرما که مصرف کولر بسیار بالا میرود درحین کار با مشکل مواجه نشود.

سرویس کولر آبی بوسیله تعمیرکار سیار وقتی به موقع انجام گیرد می‌تواند پیش‌گیری کند از بروز اشکلات پیش‌بینی نشده در زمان استفاده مکرر و طولانی مدت از سیستم برودتی بنابراین شما عزیزان برای انجام این کار اقدام کنید تا از خنکای مطبوع آن لذت ببرید.

تمامی مواردی را که دربالا ذکرکردیم را باید به صورت دقیق انجام دهد تا در زمان استفاده از کولر بازدهی مناسبی داشته باشد .

برای انجام کلیه موارد مربوط به کولر آبی از تعمیرکار سیار کولر مناسب و با تجربه کمک بخواهید تا با تشخیص درست و عیب‌یابی موتور کولر آبی کارکرد مناسب و خنکای مطلوبی را دریافت کنید.

شما عزیزان ساکن در مناطق مختلف تهران می‌توانید با یک تماس با گروه فنی سرویسکاران 24 در زمینه کلیه امور مربوط به کولر آبی سرویس از ما دریافت فرمایید ما در بیشتر ساعات روز و هفته آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز هستیم.

تعمیر کولر آبی پاسداران

مناطق تحت پوشش تعمیرکار کولر

تعمیرکار سیار کولرآبی گروه فنی سرویسکاران 24 در این مناطق برای انجام کلیه خدمات مربوط به کولر از جمله تعمیر و تعویض ، عیب یابی کولر آبی ، تعویض تسمه و پوشال و از بین بردن رسوب کولر آبی موارد دیگر رخ داده در کولر آبی شما آماده خدمت‌رسانی به اهالی محترم ساکن در این مناطق می‌باشد:

تعمیرکار سیار کولر آبی

تعمیرکار سیار

تعمیر کولر آبی آزادی ، صادقیه  ، استاد معین ،  امیر آباد ، ستارخان ، محلاتی ، بوعلی ،  پونک  ، صادقیه ، شهرآرا ، کوی نصر ، پردیسان ، شهرک آزمایش ، تهران ویلا ، طرشت ، توحید ، شادمان ، جلال آل احمد ، ستارخان  ، گیشا ، مرزداران ،شیخ بهایی ، ولیعصر ، مهران ، شیان  ، علم وصنعت ،  شمیران نو ، میدان ملت ، شهر زیبا ، شهران ، بهاران ، باغ فیض پونک ، جنت اباد ، پیامبر ، ستاری ، باکری ، حصارک ، ارم ، اکباتان بیمه ، اپادانا ، بلوار ، فردوس ، ایران زمین ، ایرانشهر، عباس اباد ، قزل قلعه  ، سیندخت ، گاندی  ، شیراز ارژانتین ، یوسف اباد ، ساعی ، امیراباد ، جمال زاده ، زرتشت ، فاطمی ، طالقانی ، بلوار کشاورز ، فلسطین کریم خان ، کردستان ، انقلاب ، ولیعصر ، حافظ ، وزرا  ، نظام اباد ، خواجه نظام ، امجدیه ، بهار ، اندیشه دبستان ، خواجه نصیر ، قصر ، ارامنه ، اپادانا ….و سایر مناطق تحت پو شش ما .

و دیگر مناطق غرب و شمال غرب ، جنوب و جنوب غرب در خدمت شما عزیزان هستیم . برای انجام کلیه خدمات تعمیرکار سیار ما در اسرع وقت با یک تماس و اعلام نیاز شما اعزام و در دسترس شماست.

2 پاسخ
  1. پیام
    پیام گفته:

    سلام خدمت گروه فنی سرویسکارن ۲۴ یه سوال داشتم تعمیر کولر آبی سمت تیموری سلیمانی انجام میدید؟!!!

    پاسخ
    • alireza
      alireza گفته:

      سلام پیام عزیز وقت بخیر
      بله در منطقه 10 خدمات داریم در صورت نیاز به تکنسین جهت تعمیر کولر آبی تماس بگیرید تا دوستان برسن خدمتتون

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *