سرویس چیلر در زعفرانیه

سرویس چیلردر زعفرانیه

در ساختمان‌های اداری و مسکونی که از چیلر استفاده می‌شود و باید این چیلرها و تجهیزات برودتی بوسیله سرویسکار مجاز و با تجربه سرویس و تعمیر شوند. در صورتی که چیلرها دوره‌ای و سالانه مورد سرویس قرار نگیرند، خراب‌ شده و احتیاج به تعمیرکار دارند و هزینه های بالایی را به شما تحمیل می‌کنند. علاوه بر اینکه که ممکن است در اوج گرمای تابستان از سرمای آن بی‌نصیب شوید، پس بهترین راه پیشگیری است یعنی قبل از خراب شدن چیلر اقدام به سرویس چیلر کنید زیرا تعمیرات چیلر یکی از احتیاجاتی است که بایددر کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

برای این که از بازده بالای چیلرهای امروزی کاسته نشود، اجزاء اصلی آن ها مثل لوله‌ها، کمپرسور ، یخچال ، روغن و تجهیزات استارت آن ها باید به طور منظم بازدید و سرویس گردد. ( تعمیر چیلر تراکمی )

تعمیر چیلر و سرویس چیلر در زعفرانیه

تعمیر و سرویس چیلر در زعفرانیه توسط تیمی از مهندسین و متخصصین این رشته صورت می‌گیرد. همانطور که می‌دانید سیستم‌های چیلر دارای پیچیدگی بسیار بالایی هستند و همچنین از تعدا قطعات بالایی در ساخت آنها بکار رفته است بنابراین باید برای رفع مشکلات پیش آمده حتما زا افراد با دانش و با تجربه یاری بخواهید.

نگهداری و سرویس چیلر شامل موارد مختلفی است به طور منظم و مداوم باید انجام شود.

  1. تمیز کردن لوله‌ها
  2. شارژگاز چیلر
  3. تنظیم تجهیزات چیلر
  4. بررسی روغن چیلر و تعویض آن
  5. اسیدشویی چیلر هوا خنک

سرویس چیلر در زعفرانیه

تمیز کردن لوله‌های چیلر

با مشکلاتی که در حال حاضر در آب تمامی مناطق تهران رخ داده است و این موضوع تأثیر زیادی دارد، بر این که در چه فواصلی لوله‌های چیلرها نیاز به سرویس دارند. یک راه‌کار برای جلوگیریاز این مشکل این است که سیستم تصفیه آب پیشرفته‌تری برای چیلر تعبیه شود. با تست مداوم فشار چیلر و دمای آب ورودی و خروجی در چیلرها می‌شود گرفتگی لوله‌های چیلر را تشخیص داد.

شارژ گاز هنگام سرویس چیلر

در زمان سرویس چیلر ها شارژ گاز به موقع و مناسب  چیلر نیز برای داشتن کارآیی بهینه و مصرف انرژی مناسب چیلر لازم است. زیادی گاز و همینطور کمی گاز هردو در فرآیند چرخه چیلر ایجاد مشکل می‌کند.

تنظیم تجهیزات و سیستم‌های چیلر

تجهیزات استارت چیلر، دستگاه‌ها و سیستم‌های کنترل چیلر از جمله قسمت‌های چیلر هستند در سرویس چیلر باید مورد توجه قرار گیرند. سرویس چیلر به طور همه جانبه بهترین راه برای دست یافتن به عملکرد بهینه و جلوگیری از مشکلات جدی ناشی از انجام ندادن سرویس چیلر است.

بررسی روغن چیلر و تعویض آن هنگام سرویس چیلر

توجه به روغن و  تعویض روغن چیلر بیشتر از این که برای بهینه‌سازی چیلر لازم باشد، برای عملکرد بهینه سیستم چیلر لازم است. بررسی روغن چیلر به طور مرتب می‌تواند عمر کارکرد چیلر را بالا ببرد چیلر بعد از نصب و راه‌اندازی سالی یکبار در ابتدا نیاز به تعویض روغن و فیلتر دارد و سیستم چیلر بصورت هفتگی نیازمند روغن‌کاری است.

اسیدشویی و تعمیر چیلر هوا خنک

چیلر تهویه مطبوع که مصارف رفاهی دارد و برای خنک کردن محیط ازان استفاده می‌شود. حتما باید هر سال قبل از استفاده مورد عیب‌یابی و سرویس سالیانه و در صورت نیاز اسیدشویی شود. چیلر صنعتی که برای مصارف صنعتی استفاده می‌شود و سیال خنک شده برای خنک کاری خط تولید قرار می‌گیرد . باید به طور دائم و منظم مورد بررسی قرارگیرد تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود. ( تعمیر چیلر تراکمی )

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *