تعمیرکار کولر آبی توحید

تعمیرکار کولر آبی توحید

تعمیرکار کولر آبی توحید – با شروع فصل گرما نیاز به تعمیر کولر آبی توحید برای استفاده مجدد از کولر آبی و دریافت بازده‌هی مطلوب سرویس کولر آبیبه صورت دوره‌ای انجام شود و کارهایی که می‌تواند باعث بالا رفتن کیفیت باد و کارکرد درست و مناسب آن شود صورت پذیرد تا در زمان نامناسب و اوج گرما دچار مشکل نشود .

و باعث ایجاد هزینه‌های بالا برای راه‌اندازی مجدد شود پس با توجه به مسئله ذکر شده دقت کنید تا کولر آبی حتما توسط تعمیرکار کولر آبی با تجربه مورد بازبینی و بررسی قرار گیرد. شما می‌توانید برای انجام این امر با گروه ما تماس حاصل فرمایید. تعمیرکار کولر آبی در اسرع‌وقت برای خدمت‌رسانی و رفع عیب حاضر شود.

کولرهای آبی باید سرویس کولر آبی توحید توسط تعمیرکار کولر آبی ما از نظر سیستم برقی و مکانیکی آن مورد بررسی قرار گیرد، تا در مدت زمان خاموشی کولر آبی دچار مشکل نشده باشد قبل از استارت کولر تمامی تجهیزات ات باید کنترل شود از جمله: کلیدهای برقی ،  پوشالها ، یاتاقان ، تسمه و …. که بعد از سرویس و بررسی بدون مشکل تا آخر فصل گرما خنکای خوب و مطلوبی را داشته باشد. (تعمیر کولر آبی)

تعمیرکار کولر آبی توحید

تعمیر کولر آبی توحید 

تعمیر کولر آبی توحید و کلیه امور مربوط به کولرهای آبی را از جمله عیب یابی و تشخیص سوختگی موتور کولر آبی برطرف کردن مشکلات پمپ آب و یا تعویض پولی و یاتاقان و بلبرینگ کولر را و مشکلات برقی رخ داده در کولر را به گروه فنی ما بسپارید.

سرویس کولر آبی توحید

اجزایی که حتما باید مورد برسی قرار گیرد :

  • کانال خروجی کولر
  • کانال داخلی
  • بدنه کولر -پارچه برزنتی
  • ناودان‌ها
  • پولی و تسمه
  • شناور
  • فیوز
  • جعبه ترمینال
  • الکترو موتور دوسرعته
  • خازن راه‌انداز/خازن اصلاح ضریب قدرت/کلید گریز از مرکز/سیم‌پیچ راه‌انداز/سیم‌پیچ دور کند/ سیم‌پیچ دور تند
  • پمپ آب کولر ( تعمیر کولر آبی توحید)
تعمیرکار کولر آبی توحید

خدمات تعمیرکار کولر آبی توحید 

تعمیرکار کولر آبی توحید در زمان بررسی و سرویس کولر آبی توحید باید این موارد را مورد توجه قرار دهد:

  1.  عیب‌یابی موتور کولر آبی
  2. سرویس کولر آبی
  3. نصب کولر آبی
  4. از بین بردن رسوبات کولر آبی
  5. تعویض یاتاقان کولر
  6. روغن‌کاری یاتاقان کولر آبی
  7. از بین بردن شوره کولر
  8. پمپ آب کولر آبی
  9. تعویض و تنظیم تسمه
  10. تعمیر کولر
  11. تنظیم شناور
  12. بررسی کلیدهای برق
  13. بررسی شلنگ و لوله های آّب ورودی ……

آیا کولر آب باید هرساله سرویس شود ؟

به دلیل مشکلاتی که در آب‌های صرفی در سراسر کشور وجود دارد، و رسوبات شدید آب باید بگوییم بله حتی در غیر این صورت هم باید بازبینی و بررسی برای تعمیر کولر آبی توحید توسط تعمیرکار کولر آبی انجام گیرد.

زیرا مرور زمان و مدت استفاده هم می‌تواند باعث ایجاد مشکلات پیش بینی نشده در این دستگاه شود، و برای پیش‌گیری از این موارد و احتمال بروز اشکال در ساعات غیرکاری بهتر است که انجام گیرد تا دچار مشکلات پیچیده و بی‌موقع نشوید و دقت داشته باشید که روغن‌کاری برروی قطعات پرکار و جای منسب باعث می‌شود که کولر روان‌تر شود و بهتر و مطلوب‌تر خنک کند  و هم‌چنین باعث پایین آمدن مصرف انرژی و صرفه‌جویی شود.

سرویس سالیانه کولر آبی توحید شامل :

  • شستشوی بدنه و کف کولر
  • از بین بردن رسوب کولر آبی
  • تمیز کردن صافی پمپ و شیلنگ پمپ آب
  •  روغن‌کاری یاتاقان ها
  • چک کردن فولی و دینام و برق کولر آبی
  • تعویض پوشال‌ها
  • تسمه……
تعمیرکار کولر آبی توحید

سرویس و تعمیر و نصب کولر آبی توحید

دوستان عزیز همان‌طور که در بالا و در کل مقاله توضیح دادیم تعمیر و سرویس و نصب کولر آبی شاید به نظر ساده بیاید اما دقت فرمایید، که انجام هر کار در هر زمینه‌ای نیازمند اطلاعات و دانش و تجربه است کولر آبی هم از این موارد خارج نیست.

علت اینکه ما به این موضوع تاکید می‌کنیم این است که کولر یک سیستم برقی و مکانیکی است که کن اطلاعی در زمینه برق می‌توان آسیب جبران‌ناپذیری را به فرد ناوارد وارد کند و یا به قطعات کولر صدمه بزند. (تعمیر کولر آبی توحید)

به همین دلیل از شما عزیزان خواهشمندیم که بدون اطلاعات کافی دست به سرویس و تعمیر کولر آبی نزنید زیرا قبل از سرویس کولر باید نکاتی رعایت شود، که اگر از آنها بی اطلاع باشید احتمال آسیب حتمی است در برخی وارد بدنه دچار اتصال برق است و دست زدن به آن بسیار خطرناک است.

این اتصال برق به دلایل مختلفی ممکن است در کولر آبی بروز کرده باشد که نیاز به عیب‌یابی درست دارد تا بتوانید به بهترین شکل مورد رخ داده را تشخیص دهید و به شکل مناسب اقدام به تعمیر و سرویس و احیانا تعویض قطعات آسیب دیده کنند.

ممکن است که قطعات آسیب دیده بر اثر ریزش نامناسب آب توسط سیستم آب‌ریزی کولر خیس شده باشد یا سیمی در کولر از جای خود خارج و در آب کولر افتاده  یا به بدنه کولر متصل شده باشد که می‌تواند جریان برق موجود در کولر را به کلیه قطعات و بدنه کولر آبی انتقال دهد و باعث آسیب به فرد بی اطلاع شود که دیگر امکان جبران ندارد.

علت بروز این مشکل افتادن سیم در آب یا آب ریزش بر روی قطعات و تجهیزات داخلی کولر آبی می‌تواند نصب و راه‌اندازی کولر آبی و یا لرزش کولر ابی بدلیل اینکه جای آن تراز نیست باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *