تعمیرات استخر در اقدسیه

تعمیرات استخر در اقدسیه

برای انجام تعمیرات استخر در اقدسیه که یکی از وظایف مهم گروه فنی سرویسکاران 24 است که توسط تعمیرکار استخر اقدسیه صورت میگیرد. انجام امور مربوط به استخرهای خانگی و ورزشی در اسرع وقت و با تجهیزات و متریال باکیفیت انجام می‌گیرد.

شما عزیزان محترم ساکن در منطقه اقدسیه می‌توانید با عقد قرارداد تعمیر و نگهداری برای انجام دوره ای و مرتب سالیانه سروبس استخر در اقدسیه از خدمات ما برخوردار شوید و جزو مشترکین دائم ما باشید.

با مرور زمان و استفاده مکرر از استخر به مرور نشانه‌های فرسایش در آن دیده میشود و نیاز به تعمیرات دارد ترک خوردگی، لکه های توخالی و ورقه شدن رنگ و نقاطی را در پلاستر استخر پوشش می‌دهند.برداشت بلاستر استخر بخشی از تعمیر و نگهداری استخر است.در تعمیر استخر خانگی موارد مختلفی وجد دارد که در ادامه شما عزیزان را نسبت به آنها آگاه می‌کنیم.

تعمیرات استخر در اقدسیه

خدمات تعمیر و نگهداری استخر خانگی

برای انجام خدمات و تعمیرات استخر در اقدسیه نیاز به امکانات و تجهیزات تعمیر و نگهداری استخر خانگی است، که شامل محصولات برای تعمیر پلاستر استخر ، تعمیر کاشی ، تعمیر استخر شنا ، تعمیر وینیل لاینر ، درزگیری مفاصل ، تعمیر پمپ و شیر ، لوله کشی و لوازم تعمیر نشتی استخر می‌باشد. این موارد معمولا عر ساله در زمان سرویس استخر در اقدسیه مورد توجه تعمیرکار استخر اقدسیه می‌باشد.

کلرزدن در تعمیر و نگهداری و سرویس استخر

برای تعمیر استخر سونا و جکوزی یکی ازکارهای که حتما و به طور مرتب در زمان‌های مشخص باید انجام گیرد، زیرا با سلامت افراد ارتباط مستقیم دارد. ضدعفونی استخر شنا با کلر است که با  استفاده از فرآیند الکترولیز انجام می‌گیرد. روش دیگر کلرزنی نمکی است هردوی این روش‌ها دارای معایب و مزایای مخصوص خود هستند. این مورد در انجام سرویس سالیانه استخر بسیار مهم است و حتما اهالی مجتمع های مسکونی و استخرهای عمومی باید به ان توجه داشته باشند.

تعمیرات استخر در اقدسیه

سرویس استخر در اقدسیه

در زمان تعمیرات تاسیسات استخر یکی دیگر از امور مهم در زمات سرویس استخر جاروی استخر در زمان تعمیرات استخر در اقدسیه به دو روش اصلی صورت می‌گیرد. یکی از آنها استفاده از جاروی روباتیک و جارو کردن به روش دستی. جاروی دستی این است که در استخرهایی که آشغال و یا جلبک زیادی در ته استخر ته نشین شده است مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در صورت استفاده از جاروی روباتیک، مجدداً قسمتی از این مواد از داخل جارو به داخل استخر برمی‌گردد . بنابراین در استخرهای با حجم کثیفی بالا و یا دارای جلبک، استفاده از جاروی دستی نسبت به جاروی روباتیک، ارجحیت دارد.

جارو کردن استخر خانگی

همان‌طور که گفتیم در زمان انجام سرویس استخر در اقدسیه که بوسیله تعمیرکار استخر اقدسیه انجام می‌گیرد مواردی باید بطور قطع انجام شود که یی از آنها جاروی استخر است.

جارو کردن استخر در یکی از سه حالت زیر انجام می‌گیرد:

  • برنامه نظافت منظم یکبار در هفته
  • بعد از بارش باران و یا طوفان که باعث ورود خاک و آشغال زیاد به آب استخر می‌شود
  • بعد از استفاده از مواد شفاف کننده و منعقد کننده
تعمیرات استخر در اقدسیه

سرویس و نگهداری استخر اقدسیه

مورد دیگری که در زمان سرویس استخر در اقدسیه توسط تعمیرکار استخر اقدسیه باید انجام گیرد فیلتر تصفیه استخر خانگی است عبور آب از فیلتر تصفیه استخر و جکوزی که اولین مرحله در بهبود و اصلاح کیفیت آب مورد استفاده است.

تصفیه کردن آب یک فرآیند کلا فیزیکی است که در آن ذرات آلاینده ، ذرات معلق و ناخالصی‌های موجود درآب از آن گرفته می‌شود. یکی دیگر از موارد مهم اسیدشویی استخر است که در مقاله مربوط به آن توضیحات کامل داده شده است.

به طور کلی برای تصفیه آب استخر شناها عمدتا از سه نوع فیلتر که عبارتند از :

  1. فیلتر تصفیه شنی
  2. فیلتر تصفیه دیاتومه
  3. فیلترکارتریجی در تصفیه آب استخر استفاده می‌شود
تعمیرات استخر در اقدسیه

موارد مهم در تعمیر و نگهداری استخر خانگی

برای تعمیرات استخر در اقدسیه موردی که بسیار مهم است که انجام شود بعد از آب گیری استخر چند مورد از جمله دمای آب و مواد شیمیایی آب باید مورد توجه باشد .مواد شیمیایی که به آب استخر اضافه می کنند به ترتیب کلر ، سولفات آلومینیوم ( زاج ) و سولفات مس ( کات کبود ) می‌باشند.

باید به این نکته دقت کند که منابع مورد استفاده در استخر درخشش اضافه تولید نکنند و نورپردازی داخلی استخر را به عنوان یک نقطه‌ی تمرکز در یک انتهای استخر به حساب آورید.

دلیل استفاده  مبدل حرارتی انعطاف پذیری قابل اطمینان بسیار بالای آن است. در صورت استفاده از دیگ و مبدل حرارتی به صورت واحدهای مجزا در صورت بروز مشکل می توان صرفا همان قسمت از سیستم را بدون اختلال در عملکرد سایر بخش‌ها تعمیر یا تعویض کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *