سرویس و تعمیر کولر گازی ولیعصر

سرویس و تعمیر کولر گازی ولیعصر

خدمات کولر گازی در ولیعصر

در سرویس و تعمیر کولر گازی ولیعصر خدمات قابل ارائه شامل این موارد میباشد:

  • سرویس کولر گازی
  • شارژ گاز کولر گازی
  • نصب و جابجایی اسپلیت
  • تعمیر و تعویض ریموت کنترل کل برندهای کولر گازی
  • تعمیرات تخصصی کولر گازی
  • تعمیرکار کولر گازی
  • تعمیرات برد کولر گازی
  • تعمیر کولر گازی
  • تعویض قطعات

تعدادی از مشکلاتی که در کولر های گازی و اسپیلت ها روی میدهد به شرح زیر است:

  1. پرتاب باد گرم
  2. پرتاب آب از پنل به داخل اتاق
  3. وجود بوی نامطبوع
  4. افت شدت سرمای کولر گازی
  5. کم شدن توان کمپرسور کولر گازی
  6. کم شدن پرتاب باد
  7. افزایش مصرف برق
  8. و… می باشد که تمامی این موارد در کمترین زمان و اسرع وقت انجام خواهد گرفت.

به دلیل اینک کولرهای گازی هم سرمایشی و هم گرمایشی هستند و در تمام فصول سال مورد استفاده قرار میگیرند دچار مشکلاتی میشوند که با سرویس بموقع و تعمیرات کولر گازی میتوانیم ارز بروز این مشکلات پیشگیری کنیم.

سرویس و تعمیر کولر گازی باید به درستی انجام گیرد همانطور که در مقاله سرویس و تعمیر کولر گازی سعادت آباد هم توضیح دادیم تا باعث ایجاد هزینه های سنگین در آینده نشود و حتما توسط تعمرکار مجاز صورت پذیرد. برای شروع کار ابتدا باید گاز کولر بررسی شود و در صورت نشت باید نشت یابی گاز کولر گازی و رفع آن انجام گیرد و بعد از آن پنل های داخلی و خارجی تمیز شوند. برای نتیجه مطلوب گرفتن از بازدهی کولر گازی در صورت نو بودن باید شارژ گاز کامل انجام گیرد تا خنکی مطلوبی داشته باشد. و اگر کولر کارکرده است شارژ تکمیلی انجام گیرد.

اندازه میزان شارژ گاز بنا بر ظرفیت تعیین شده برای کولر گازی انجام میگیرد . و قیمت آن نیز به همین مورد بستگی خواهد داشت.

سرویس و تعمیر کولر گازی ولیعصر

تعمیرات کولر گازی و تعویض برخی قطعات کولر به این ترتیب است:

تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی

در صورتی که در سرویس و تعمیر کولر گازی ولیعصر تشخیص ایراد سوختگی کمپرسور باشد باید اقدام به تعویض آن شود. به دلیل اینکه کمپرسور مهمترین بخش در کولر گازی است. و حتما باید توسط تعمیرکار مجاز صورت گیرد. به دلیل اینکه تعمیر و تعویض غیر تخصصی میتاند شما را با عواقب این کار روبرو کند. مانند صدای کمپرسور و پایین آمدن بازدهی کولر گازی و کوتاه شدن عمر مفید آن شود.

در صورت بروز هرگونه مشکلی درکولر گازی باید از مکانهای معتبر و افراد وارد کمک خواست و نکاتی را باید قبل از این کار مورد توجه قرار داد که تعمیرکار کولر گازی کاملا با آنها آشنایی دارد و فرد نابلد میتواند به خود و دستگاه ما آسیب جدی وارد کند.

تعمیر و یا تعویض برد پنل

برد پنل کولرگازی زمانی نیاز به تعمیر یا تعویض دارد که قدرت دستور دادن به کمپرسور و یا موتور فن را نداشته باشد و ارور دهد. و این موضوع پس از تست های انجام شده مشخص می شود که برد دستگاه قابل تعمیر می باشد و یا خیر. اگر برد قابل تعمیر باشد قطعه معیوب تعمیر می شود و در غیر اینصورت برد تعویض میشود.

تعویض خازن

خازن ها انرژی الکتریکی را نگه داشته و به همراه مقاومت ها، در مدار تایمینگ استفاده میکنند. که یکی از دلایلوزش باد گرم سوختگی خازن است. تشخیص این امر کاملاً تخصصی است و باید بوسیله تعمیر کار کولر گازی انجام می شود و در صورت معیوب بودن خازن تعویض شود.

تعویض موتورفن کمپرسور

در صورتی که تشخیص داده شود که موتور فن کمپرسور سوخته است باید برای تعویض موتور فن و یا تعمیر ان اقدام کرد.

علت بادگرم زدن کولرگازی

وقتی که کولر را بروی حالت سرما روشن میکنیم و باد گرم میزند میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که به چند مورد آن اشاره میکنیم:

  1. کم شدن گاز کولر گازی
  2. سوختن خازن کمپرسور
  3. خرابی برد پنل
  4. خرابی برد کمپرسور
  5. از کار افتادن کمپرسور کولر گازی

در صورت بروز این مشکل حتما با تعمیرکار مجاز کولرگازی برای سرویس و تعمیر کولر گازی تماس حاصل فرمایید تا از تشخیص درست و سرویس و تعمیر مناسب برخوردار شوید. ( تعمیر کولر گازی غرب تهران )